home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2249 2250 [2251] 2252 2253 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171436 gange)
asj89
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33750: 04 Aug 2011, 17:18 »

DU er grineren. Nej jeg mener du skal holde dig væk hvis du ikke forstår ALLE som du skrev.
Så gad jeg da ikke ytre mig, det ville jo være som at snakke til en mur af modstand. Det gad jeg da ikke.

funny funny
Undskyld, men da jeg skrev det mente jeg faktisk kun et par stykker, my bad. Og den aller værste er dig, selvom du faktisk også er meget sjov at du prøver at tvære mig fuldstændig ud. Tunge

Nå, men jeg gider ikke spilde min tid på dig mere idag, så kommentere ikke uanset hvor meget du sviner mig i næste indlæg. Wink

WinLimit
Lilleputspiller
*

« Svar #33751: 04 Aug 2011, 17:32 »

Troll???

Men tilbage til Brøndby Smiley

Jeg håber ikke at Mike bliver viceanfører. Mike skal i mine øjne blive ved med at tage en stor del af ansvaret på sine skuldre, men der er ikke plads til at en viceanfører mister besindelsen som Mike engang imellem gør(Det er blevet meget bedre på det sidste, men det sker dog stadig)
Btw. Hans raseri er da en del af hvorfor vi elsker ham som brøndbyfans, og alle andre fans hader ham.

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33752: 04 Aug 2011, 17:39 »

Synes sgu vi burde få en træner som virkelig pisker holdet til sejr og som virkelig fokusere på disciplin..

Men regner med vi ryger ud i aften..desværre.

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #33753: 04 Aug 2011, 17:41 »

Troll???

Jeg tror nu næppe, han skal ses som en troll. Hvad sker der ellers for folks attitude herinde i dag? (ikke din, men hele den debat før).
Personligt har jeg da også fået opfattelsen af, at Mike Jensen smider sig utrolig let, så jeg kan let følge asj89, men nu ser jeg jo heller ikke særlig mange Brøndby-kampe, og kan derfor let have fået en forkert idé om Mike. :-)

Er det forresten 100% sikkert, at der bliver præsenteret en ny spiller? Altså, er der nogen reel kilde på det, eller bare avis-spekulation? :-)

PS: Held og lykke med kampen i aften. Gør Danmark stolt! Wink

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33754: 04 Aug 2011, 17:42 »

Troll???

Men tilbage til Brøndby Smiley

Jeg håber ikke at Mike bliver viceanfører. Mike skal i mine øjne blive ved med at tage en stor del af ansvaret på sine skuldre, men der er ikke plads til at en viceanfører mister besindelsen som Mike engang imellem gør(Det er blevet meget bedre på det sidste, men det sker dog stadig)
Btw. Hans raseri er da en del af hvorfor vi elsker ham som brøndbyfans, og alle andre fans hader ham.

Mener MkD ville være en god anfører, men Goodson er jo også en fint valg? Peace Synes MkD skulle blive det. God spiller den rigtige attitude og holdånd eller Thyge.. Selvom jeg ikke er sikker på om han kan håndtere det store pres fra, medier, fans osv.. Smiley For som han selv siger ER det bare størrere i Brøndby end i Midtjylland..

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33755: 04 Aug 2011, 17:48 »

Krohn den rigtige attitude og hold ond your joking right ? manden har ligesom max vist sig sin totale mange på lederegenskaber, manglende evner til at råbe medspillere op og gøre dem bedre. Siden han mere eller mindre permanent overtog bindet i vinters har hans form kurve kun gået en vej lodret ned!. Manden besidder ganske simpelt ikke de ævner en anfører skal ha.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #33756: 04 Aug 2011, 17:50 »

Mener MkD ville være en god anfører, men Goodson er jo også en fint valg? Peace Synes MkD skulle blive det. God spiller den rigtige attitude og holdånd eller Thyge.. Selvom jeg ikke er sikker på om han kan håndtere det store pres fra, medier, fans osv.. Smiley For som han selv siger ER det bare størrere i Brøndby end i Midtjylland..
Nu er jeg ikke Brøndby-fan på nogen måde, men her må jeg være uenig med dig.

Jeg synes det er godt set, ikke at udnævne Krohn-Dehli til ny anfører. Ganske vist var han viceanfører sidste år, og grundet Schlebrügges fravær fik han mange kampe som anfører, men i de første kampe her i sæsonen, har han altså vist sig som lidt af en vatnisse, hvis I spørger mig. Han virker ikke som om han kæmper 100%, han har en langsom boldomgang, og derfor taber han den ofte. Når det så er sket, er han ikke villig til at yde den indsats der skal til, for at få den tilbage.
Desuden er det også dumt at udnævne en ny anfører, som har ønsket sig til udlandet med jævne mellemrum.

Krohn-Dehli er helt sikkert god, men jeg synes ikke han har vist den attitude der berettiger ham til at få bindet om armen. Det er blot min mening. :-)

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #33757: 04 Aug 2011, 17:53 »

Jeg tror nu næppe, han skal ses som en troll. Hvad sker der ellers for folks attitude herinde i dag? (ikke din, men hele den debat før).
Personligt har jeg da også fået opfattelsen af, at Mike Jensen smider sig utrolig let, så jeg kan let følge asj89, men nu ser jeg jo heller ikke særlig mange Brøndby-kampe, og kan derfor let have fået en forkert idé om Mike. :-)

Er det forresten 100% sikkert, at der bliver præsenteret en ny spiller? Altså, er der nogen reel kilde på det, eller bare avis-spekulation? :-)PS: Held og lykke med kampen i aften. Gør Danmark stolt! Wink

Det er skam helt sikkert; http://brondby.com/article.asp?aid=67421&id=145

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #33758: 04 Aug 2011, 17:58 »

Min mening - jeres mening.

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller

« Svar #33759: 04 Aug 2011, 18:06 »

jeg tror på Brøndby går videre.. derfor har jeg osse smidt 100kr på at brøndby går videre til odds 4:D

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #33760: 04 Aug 2011, 18:09 »

Håber vi snart præsentere en angriber!

Ville være sygt hvis vi præsenterede Oke eller Diop (eller begge) sammen med Femi.

Men mon der er stor chance for det?

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

Yessir
Manager

« Svar #33761: 04 Aug 2011, 18:29 »

Min mening - jeres mening.

Derfor er det meget sjovt at debattere på et forum som dette.

Så hvad er den rigtige attitude og holdånd, som du mener mkd udviser?

DeBuur
Manager

« Svar #33762: 04 Aug 2011, 19:11 »

Synes sgu vi burde få en træner som virkelig pisker holdet til sejr og som virkelig fokusere på disciplin..

Men regner med vi ryger ud i aften..desværre.

Tja spørgsmålet er om det ville hjælpe...tror desværre holdningen i truppen er så slatten at de ender med at knække sammen  Peace

Har iøvrigt selv prøvet at træne under en såkaldt fast disciplinær træner (læs tysker) det er der sgu ikke meget ved og problemet er at de spillere som ikke har moral, de får det ikke ved at en eller anden råber og skriger af dem til træning.

Som andre skriver så mangler vi at en eller flere spiler tager sig sammen og går ud og leverer et stykke reelt arbejde BIF skal så få styr på økonomien således de har råd til at skille sig af med de "slappe" spillere.

1 Trin er at vinde 3-0 i aften og så skal blodet ellers dryppe af spillerne efter kampen  Peace

YNWA

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #33763: 04 Aug 2011, 19:46 »

Sådaaaan! Opstemt Opstemt

asj89
Gæst

« Svar #33764: 04 Aug 2011, 19:55 »

Så er Femi præsenteret hos jer. Tillykke! Smiley

Sider: 1 ... 2249 2250 [2251] 2252 2253 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010