home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  0 Brugere, 708 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2241 2242 [2243] 2244 2245 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171711 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33630: 31 Jul 2011, 22:49 »

pinligt at stå på stadion i dag, i hele min sydsiden/Faxe tribunen karriere har jeg aldrig nogensinde set sådan en dårlig kamp? helt utroligt!!! :/

Må satme være en kort karriere så kents sidste kamp mod køge var langt værre, nederlaget mindre jo jo men alle slog op og ingen fightede for træneren fra 1 sekund. Idag spiller vi en mere end godkendt første halveg udligningen fratrukket. Med et skades ramt og tyndt hold.

DeBuur
Manager

« Svar #33631: 31 Jul 2011, 22:52 »

ticked off Spillet idag giver ikke adgang til top 3...... men jeg tror stadig at BIF ligger på en 3 plads når sæsonen er slut, for kigger vi på truppen så er der ok spillere tilrådighed - men det handler om at få holdet til at præstere om Henrik Jensen er den rigtige til det aner jeg ikke.... men lige pt kan jeg ikke se en eller anden træner kapacitet der kan erstatte ham og gøre det bedre....det skulle da lige være en piontek klon  Wink

BIF kan rejse sig og vinde de næste 3 kampe.....sker det så er vi altså med igen.

Jeg tør godt tippe BIF som nr 2 eller 3 i superligaen..... sker det ikke vil jeg seriøst overveje at begynde at spille Sims 3 og skrive en blog om mine fremskridt......

Har lige genset de første 30 min af dagens kamp og der var altså eksempler på at vores spillere kan spille godt og skabe chancer.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2011, 22:55 af DeBuur » Logged

YNWA

Marc2705
Landsholdsspiller

« Svar #33632: 31 Jul 2011, 22:54 »

Må satme være en kort karriere så kents sidste kamp mod køge var langt værre, nederlaget mindre jo jo men alle slog op og ingen fightede for træneren fra 1 sekund. Idag spiller vi en mere end godkendt første halveg udligningen fratrukket. Med et skades ramt og tyndt hold.

var ikke på stadion i den kamp, og har stået på sydsiden/faxe i godt og vel 3-4 år nu, så ikke den længste men er så også kun 18, men som sagt var ikke på stadion i den kamp, og den idag er den dårligste som jeg kan huske at have set!

Lavet Af GadeFM

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #33633: 31 Jul 2011, 23:04 »

Nej hvor er det umiddelbart pivet at gå ud over et, ja godt nok hårdt, men kun et spark over skinnebenet.
Men lad os så se hvad Semou kan...Vi vinder jo alligevel ikke.

Et brud på skinnebenet er ikke bare liiiige noget man nyder.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33634: 31 Jul 2011, 23:10 »

Et brud på skinnebenet er ikke bare liiiige noget man nyder.
Synes nu også det så ret voldsomt ud! Mike er ellers ikke en der plejer at pive

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33635: 31 Jul 2011, 23:29 »

Always look on the bright side of life... Rykker vi ned, så ryger lejesvendende og vi vil se hvem der virkelig gider arbejde for klubben. Så kan vi bygge op derfra... ikke at det sker, men der skal ske noget meget, meget drastisk, vi kan ikke bare lade som om intet sker for dette er ikke holdbart. Vi er det hold i Superligaen, 3 kampe eller ej, der har lukket flest mål ind nu, og vi ligger nummer 9 hvis fcm får point.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33636: 31 Jul 2011, 23:32 »

Hvad sker der for at vi for kort tid siden snakkede om vi kunne blande os i top 2 eller i hvert fald 3, til at vi nu snakker om nedrykning? crazy

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33637: 31 Jul 2011, 23:48 »

Bare rolig folkens Bjarne Jensen er netop i mit FM spil blevet ny formand 8 september 2012 så per holder kun kort tid endnu Wink

Fogt
Landsholdsspiller

« Svar #33638: 31 Jul 2011, 23:49 »

Bare rolig folkens Bjarne Jensen er netop i mit FM spil blevet ny formand 8 september 2012 så per holder kun kort tid endnu Wink

funny Thumbs Up

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #33639: 31 Jul 2011, 23:53 »

Jeg tror vi har rigtig godt af lige at runde dernede.. Nå virkelig bunden, selvom vi tror vi er der nu.. Men det er ikk hvad det har været, og der skal ske 2 drastiske ting, enten at vi rykker ned , eller nogle syge fanatiske græsklignende fans snigmyrder per og benny...

maaahhh-h-h-h

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33640: 31 Jul 2011, 23:54 »

Mit indlæg fra SSO er lidt mere fyldestgørende og der er flere argumenter:

Få Bjarne ind som midlertidig brandmand, mens vi leder efter trænerEN. Vi har brug for vores svar på Ståle, en ung træner der passer ind og har de taktiske og sociale egenskaber til at føre os videre og få succes på sigt. Bjarne Jensen er den eneste jeg kan se som egnet indefra lige pt, spillerne har udtalt at han stod med "Mord i øjnene" og altid sørgede for at alle mand var klar. Samme har andre personer der har arbejdet med ham udtalt/skrevet. Vi havde et enormt snit, der vidst lå et godt stykke over 2 point pr. kamp da manden var ass. træner. Få ham ind som brandmand, og smid Henrik på porten. Har altid holdt fast i, at selvom Henrik var håbløs skulle vi ikke lade ham smutte endnu, men bruge ham som overgangsfigur. Men når vores spillere på spørgsmål som:

"Hvem er det egentlig der kommunikerer med midtbanen og dirigerer dem?" og andre spørgsmål om taktik/kommunikation altid svarer:

"Øøøøh... ja altsååå... deeeet... jeg tror lidt det er os allesammen..."

Så er den helt gal. Vi har ingen taktiske dispositioner næsten, ingen løbemønstre, interne aftaler, styr på kommunikation (Ikke kun på ledelsesgangen). Nu er vi nået dertil hvor nok er nok, det kan ikke vare ved - Henrik, indse at du ikke er egnet til jobbet, tag dit tøj og smut. Havde set ham som assistent, men nu får vi Auri på den post til vinter. Vi er på katastrofekurs, 3 kampe eller ej, vi har lukket flest mål ind i superligaen og ligger nummer 9 hvis fcm får point i morgen. Med HJ's taktiske evner, og det taget i betragtning at han er rykket ned med samtlige andre superligaklubber han har trænet, så kan dette ikke være holdbart på nogen måde. Dermed ikke sagt at vi rykker ned, men vi nærmer os ikke på nogen måde toppen særlig meget hvis vi ikke reagerer hurtigst muligt. Henrik ud. Nu.

Bjarne hr klubrekorden for flest kampe i Brøndby IF, han har en vilje der kendetegner 90'ernes Brøndby, han står for alt hvad BRØNDBY, altså FAMILIEN Brøndby fra de glade 90'ere stod for. Klubmand eller ej, få Bjarne ind som brandmand, hvis der er nogle på denne jordklode der kan tænde spillernes indre flamme og få dem til at kæmpe for det her, så er det Bjarne Jensen. Problemet for os er i særdeleshed at vi bare ikke kan mod små hold, vi undervurderer dem... hvad er det nu, 12 sejre i 36 hjemmekampe? Varde, Ried, og selv mod Sporting troede de at vi allerede var videre og var gået til halvleg. Havde de ikke gjort det, tror jeg vi ville gå videre. Derudover falder vi ALTID i søvn når vi kommer foran, har slet ikke tal på hvor mange føringer vi har smidt væk. Bjarne Jensen er garant for, at vi aldrig tager let på en opgave. Henrik ud, Bjarne ind som brandmand - Ja tak.

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33641: 31 Jul 2011, 23:55 »

Jeg tror vi har rigtig godt af lige at runde dernede.. Nå virkelig bunden, selvom vi tror vi er der nu.. Men det er ikk hvad det har været, og der skal ske 2 drastiske ting, enten at vi rykker ned , eller nogle syge fanatiske græsklignende fans snigmyrder per og benny...
Jeg stemmer for anden løsning Tunge Rullende Øjne

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33642: 01 Aug 2011, 00:06 »

Lad nu Benny og Per ligge, det er ikke deres skyld at spillerne/trænerne ikke præsterer. Den dag de forlader os, er det fint, men de sportslige resultater er ikke deres skyld, ikke på "kort sigt" i hvert fald.

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #33643: 01 Aug 2011, 01:50 »

Har fået en advarsel for en besked jeg skrev tidligere i dag, Men nu prøver jeg igen (dog omformuleret) og håber ikke at der er sarte sjæle iblandt os. Jeg syntes at Brøndby spiller dårligt, trods jeg er fan af dem..

patrick J
Manager

« Svar #33644: 01 Aug 2011, 02:00 »

Mit indlæg fra SSO er lidt mere fyldestgørende og der er flere argumenter:

Få Bjarne ind som midlertidig brandmand, mens vi leder efter trænerEN. Vi har brug for vores svar på Ståle, en ung træner der passer ind og har de taktiske og sociale egenskaber til at føre os videre og få succes på sigt. Bjarne Jensen er den eneste jeg kan se som egnet indefra lige pt, spillerne har udtalt at han stod med "Mord i øjnene" og altid sørgede for at alle mand var klar. Samme har andre personer der har arbejdet med ham udtalt/skrevet. Vi havde et enormt snit, der vidst lå et godt stykke over 2 point pr. kamp da manden var ass. træner. Få ham ind som brandmand, og smid Henrik på porten. Har altid holdt fast i, at selvom Henrik var håbløs skulle vi ikke lade ham smutte endnu, men bruge ham som overgangsfigur. Men når vores spillere på spørgsmål som:

"Hvem er det egentlig der kommunikerer med midtbanen og dirigerer dem?" og andre spørgsmål om taktik/kommunikation altid svarer:

"Øøøøh... ja altsååå... deeeet... jeg tror lidt det er os allesammen..."

Så er den helt gal. Vi har ingen taktiske dispositioner næsten, ingen løbemønstre, interne aftaler, styr på kommunikation (Ikke kun på ledelsesgangen). Nu er vi nået dertil hvor nok er nok, det kan ikke vare ved - Henrik, indse at du ikke er egnet til jobbet, tag dit tøj og smut. Havde set ham som assistent, men nu får vi Auri på den post til vinter. Vi er på katastrofekurs, 3 kampe eller ej, vi har lukket flest mål ind i superligaen og ligger nummer 9 hvis fcm får point i morgen. Med HJ's taktiske evner, og det taget i betragtning at han er rykket ned med samtlige andre superligaklubber han har trænet, så kan dette ikke være holdbart på nogen måde. Dermed ikke sagt at vi rykker ned, men vi nærmer os ikke på nogen måde toppen særlig meget hvis vi ikke reagerer hurtigst muligt. Henrik ud. Nu.

Bjarne hr klubrekorden for flest kampe i Brøndby IF, han har en vilje der kendetegner 90'ernes Brøndby, han står for alt hvad BRØNDBY, altså FAMILIEN Brøndby fra de glade 90'ere stod for. Klubmand eller ej, få Bjarne ind som brandmand, hvis der er nogle på denne jordklode der kan tænde spillernes indre flamme og få dem til at kæmpe for det her, så er det Bjarne Jensen. Problemet for os er i særdeleshed at vi bare ikke kan mod små hold, vi undervurderer dem... hvad er det nu, 12 sejre i 36 hjemmekampe? Varde, Ried, og selv mod Sporting troede de at vi allerede var videre og var gået til halvleg. Havde de ikke gjort det, tror jeg vi ville gå videre. Derudover falder vi ALTID i søvn når vi kommer foran, har slet ikke tal på hvor mange føringer vi har smidt væk. Bjarne Jensen er garant for, at vi aldrig tager let på en opgave. Henrik ud, Bjarne ind som brandmand - Ja tak.
Kunne ikke være mere enig Hamza. Du burde næsten sende det foreslag til Doktoren.. Peace

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 2241 2242 [2243] 2244 2245 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010