home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2239 2240 [2241] 2242 2243 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5171677 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33600: 31 Jul 2011, 18:59 »

Femi (og Oke?) kommer i pausen Thumbs Up

Øv, nu må man heller ikke komme med optimistiske gæt på noget som det der, der er relativt sandsynligt uden at blive skuffet Skuffet

EDIT: En rapporter på P3 påstår at han stod i elevator med Femi crazy

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33601: 31 Jul 2011, 19:42 »

Katastrofalt igen. Træner fyring løsningen ? næppe sådan lige nu og her.

Vi ligger godt ud selv med mike udgået med skade, spiller okay bold skaber chancerne, men formår ikke at udnytte dem, samme sket mod aab silkeborg og reid. Istedet for at afgøre kampene laver vi graverende personlige fejl og lukker modstanderen ind i dem igen.

Problemet ligger mentalt i modgang, samt i truppens sammensætning. Det første kan en ny træner måske gøre noget ved, men langt fra sikkert. Eneste vej frem er at forstærke truppen. Eller ændre målsætningen og forventningerne til noget som en trup sammensat af ungdomsspillere og enkelte med rutine.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #33602: 31 Jul 2011, 19:53 »

Puha hvad kan der gøres ? Vinduet er langt i nu men vi har ingen penge, truppen er lort middel superliga spillere over store dele af banen, tidligere "Stjerner" der er slukket Puha....

KASI red vores klub jeg vil skide på om han vil ind på bestyrlsesgangen. Der skal ske noget drastisk !!!! Brøndby er ikke en syg patient Brøndby er i KOMA og har været det i 4 år -_-

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33603: 31 Jul 2011, 19:55 »

Håber Henrik indser han ikke kan klare det her, og smutter i morgen. Det er det bedste for alle parter. Også få Bjarne Jensen ind som midlertidig brandmand.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33604: 31 Jul 2011, 19:56 »

Håber Henrik indser han ikke kan klare det her, og smutter i morgen. Det er det bedste for alle parter. Også få Bjarne Jensen ind som midlertidig brandmand.

Hvad skulle det dog ændre

gumle
Reserveholdsspiller

« Svar #33605: 31 Jul 2011, 19:57 »

Puha hvad kan der gøres ? Vinduet er langt i nu men vi har ingen penge, truppen er lort middel superliga spillere over store dele af banen, tidligere "Stjerner" der er slukket Puha....

KASI red vores klub jeg vil skide på om han vil ind på bestyrlsesgangen. Der skal ske noget drastisk !!!! Brøndby er ikke en syg patient Brøndby er i KOMA og har været det i 4 år -_-

Nu vil jeg ikke male fanden på væggen, men jeg gider snart ikke have den respirator kørende mere. Kan vi ikke bare slukke nu og sige tak? Jeg holder ikke det her ud meget længere, det gør ondt.

To shred, or not to shred

Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33606: 31 Jul 2011, 19:57 »

hvad mener du skal ske? At hele den samlede bestyrele, trænerstab og direktion forlader klubben?

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #33607: 31 Jul 2011, 20:00 »

Kan ikke se hvad HJ skulle kunne gøre, der er bare ikke bedre spillere, og så er det nok spillerene der ikke er mentalt stærke nok de sidder jo på kampen i første halveg indtil Horsens score til 1-1 men de er jo osse kun lige rykket op de fleste. Inkompetent ledelse !!!!!

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #33608: 31 Jul 2011, 20:01 »

Nu vil jeg ikke male fanden på væggen, men jeg gider snart ikke have den respirator kørende mere. Kan vi ikke bare slukke nu og sige tak? Jeg holder ikke det her ud meget længere, det gør ondt.

Doktoren skulle nok bare skiftes ud men det kan han ikke indse, Snakker ikke om HJ men Per B

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33609: 31 Jul 2011, 20:02 »

Doktoren skulle nok bare skiftes ud men det kan han ikke indse, Snakker ikke om HJ men Per B
Ja han er jo også læge irl Grin

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33610: 31 Jul 2011, 20:04 »

hvad mener du skal ske? At hele den samlede bestyrele, trænerstab og direktion forlader klubben?

Ville da være rart med lidt fornyelse i bestyrelsen ja, men ændres næppe det store der, og kasi er under ingen omstændigheder løsningen.

Trænerstaben der imod Daugaard Skovdahl bør sendes hen hvor peberet gror. Første skridt er taget med Auri ind til vinter. For at få en stærk træner er man nødt til at havde en stærk trænertrup og det er på ingen måde tilfældet for nuværende. Direktionen er som den er, og det er fint nok uden penge kan de intet gøre fra eller til.

Trup sammensætningen og et svagt træner team er det helt store problem og har været det i en del år efterhånden.

Som sådan er det der sker nu her jo kun det forventelige når man skærer de dyrer væk fra truppen og satser på talenterne, problemet er bare at fans presse og sponsorer forventer at klubben skal være i top.

Havde vi penge kunne vi udskifte dele af træner teamet og indkøbe slagkræftige forstærkninger men disse penge har vi ganske simpelt ikke.

Den nemme løsning er naturligvis at udskifte cheftræneren men hvad skulle det hjælpe når det stadig er daugaard skovdahl der sidder og glaner ved siden af træneren.

BIF-Boy
Førsteholdsspiller

« Svar #33611: 31 Jul 2011, 20:06 »

Ja han er jo også læge irl Grin

Jep Opstemt så må han osse kende en kammarat på Intensiv

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #33612: 31 Jul 2011, 20:10 »

Det var godt nok et trist resultat, og jeg er virkelig nede lige nu... Dog kan det her muntre en smule op  Peace
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/dr-femi-er-i-broendby

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #33613: 31 Jul 2011, 20:11 »

Det var godt nok et trist resultat, og jeg er virkelig nede lige nu... Dog kan det her muntre en smule op  Peace
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/dr-femi-er-i-broendby

Femi var ikke på stadion han var på bænken hos groningen tidligere på dagen.

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #33614: 31 Jul 2011, 20:13 »

Udover at der kommer en der ser på det med nye øjne - Og formentlig tager nogle idéer med sig?

Sider: 1 ... 2239 2240 [2241] 2242 2243 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010