home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Jan 2026, 22:32 RasmusA12 Blogs Operation Pro Vercelli...
21 Jan 2026, 20:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
21 Jan 2026, 20:16 Kenitho Blogs Los Leones - Athletic ...
20 Jan 2026, 11:11 Rottenburg Blogs SV TODESFELDE - Kampen...
17 Jan 2026, 21:28 RasmusA12 Klubsøgnin... Tottenham
14 Jan 2026, 22:04 RasmusA12 Blogs The Egales #5
05 Jan 2026, 21:52 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23211
  1 Bruger, 726 Gæster Online.

Nyeste Bruger: alfar
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2233 2234 [2235] 2236 2237 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 5172141 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33510: 26 Jul 2011, 18:09 »

Vi snakker om det bedste hjemmehold i Østrig i sidste sæson. De er Østrigs svar på Silkeborg, skide irriterende hold uden kvalitet, som alligevel vinder deres kampe.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #33511: 26 Jul 2011, 18:21 »

Tror de ligger højere end Danmark på europa-koefficienterne, hvilket jeg ikke mener er retvisende for ligaernes styrke.

Overhovedet ikke, DK er nummer 12, mens Østrig er nummer 15, og vi har været bedre end Østrig i 3 af de sidste 4 sæsoner. Så tallene er faktisk også med dig i din teori, som jeg også er enig i. Thumbs Up

Bert er en dejlig dreng med en fantastisk hjemmeside: http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/data/method4/crank2012.html

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33512: 26 Jul 2011, 18:33 »

Vi snakker om det bedste hjemmehold i Østrig i sidste sæson. De er Østrigs svar på Silkeborg, skide irriterende hold uden kvalitet, som alligevel vinder deres kampe.

Men vi slog jo Silkeborg! Så tror på en 1-0'er. Jan K scorer i overtiden Grin

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33513: 26 Jul 2011, 18:36 »

De endte altså over Rapid Wien, som i løbet af de sidste par år har slået Aston Villa ud af Europa League to gange og har slået HSV 3-0. Følger Rapid Wiens kampe, og af det jeg har set med Ried, der har de været bundsolide og ikke bare nogen man kan forvente en sejr på 2-3 mål over. Vi vinder højst med 1 mål, hvis vi vinder. Et tidligt mål, så kan vi måske komme op på en 2-målssejr hvis vi samtidig står godt i forsvaret. Derudover har de også styr på knock-out kampene, de blev pokalmestre og spillede meget taktisk klogt i de kampe, i hvert fald mod Rapid. Spår en sværere kamp end de fleste forventer. Spændende bliver det i hvert fald Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33514: 26 Jul 2011, 18:38 »

Men vi slog jo Silkeborg! Så tror på en 1-0'er. Jan K scorer i overtiden Grin

Høhøhøhøhøhø. Ried er bedre Tunge

Hamza_BIF
Manager

« Svar #33515: 27 Jul 2011, 14:04 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/femi-vil-vaere-mester-med-broendby

Så er han vidst på plads. Især når han udtaler Brøndby som "vi" Wink

N17
Manager

« Svar #33516: 27 Jul 2011, 14:55 »

Femi ER på plads, jeg skrev det allerede i sidste uge, at det var på plads, men der blev jeg bedt om at fjerne det - nu har jeg fået grønt lys til at skrive det Smiley .. Der er stor chance for, at han bliver præsenteret på søndag foran publikum - det har de i hvert fald snakket om at gøre Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #33517: 27 Jul 2011, 15:19 »

Femi ER på plads, jeg skrev det allerede i sidste uge, at det var på plads, men der blev jeg bedt om at fjerne det - nu har jeg fået grønt lys til at skrive det Smiley .. Der er stor chance for, at han bliver præsenteret på søndag foran publikum - det har de i hvert fald snakket om at gøre Smiley

Hvordan ved du det? Det lyder godt i hvertfald

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #33518: 27 Jul 2011, 16:45 »

Sinno
Ynglingespiller

« Svar #33519: 27 Jul 2011, 19:44 »

Det ville være en ganske udemærket signing, hvis vi henter Makienok! Selvfølgelig ikke en klasse angriber fra start, men han gør det rigtig godt for HB Køge! Dette er ikke kun set ud fra kampen mod Midtjylland, men i flere kampe også sidste sæson!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller

« Svar #33520: 27 Jul 2011, 20:15 »

Helt enig.. Interessant rygte.. Derudover så jeg at vi ikke kunne få fat i en angriber fra MSL, som vi ellers havde kigget på. Men godt at se at de prøver at finde angriberen, og ikke bare fedter den af.. Nu må vi se, hvad det bliver til.

taizon4
Ynglingespiller

« Svar #33521: 27 Jul 2011, 20:18 »

Det skrev du allerede i sidste uge? ALLE har skrevet det for mindst 2-3 uger siden at nu var han der.. Ligesom at så mange herinde var sikre på at Ujah kom, og at han bare skulle præsenteres. :p at gætte på en tilfældig uge hvor en spiller ankommer - og så rammer plet, gør dig ikke nødvendigvis til en pålidelig kilde. for det andet burde alle folk herinde da snart vente med at præsentere "den nye forstærkning" inden klubben selv gør det. :p Det er jo ikke gået så godt for alle jer der mener at i er tætte på klubben og har insiderviden  Grin

- Henter vi ham sKøge-spilleren kan man vel kun blive positivt overrasket? Ikke en spiller som jeg havde håbet på eftersom klubbens ledelse en gang har været ude og sige at man kun vil hente spillere der kan forstærker holdet med det samme, spillere fra højere rækker. Men igen, det er blot et rygte og hvis de henter en angriber der ikke kan hamrer bolde, så er det vel bare hvad man kan forvente af den nuværende bestyrrelse  Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #33522: 27 Jul 2011, 23:45 »

Det skrev du allerede i sidste uge? ALLE har skrevet det for mindst 2-3 uger siden at nu var han der.. Ligesom at så mange herinde var sikre på at Ujah kom, og at han bare skulle præsenteres. :p at gætte på en tilfældig uge hvor en spiller ankommer - og så rammer plet, gør dig ikke nødvendigvis til en pålidelig kilde. for det andet burde alle folk herinde da snart vente med at præsentere "den nye forstærkning" inden klubben selv gør det. :p Det er jo ikke gået så godt for alle jer der mener at i er tætte på klubben og har insiderviden  Grin

Du behøver ikke kalde mig en pålidelig kilde, i øvrigt er her hvad jeg skrev...

"Efter hvad jeg har hørt, så er vi meget tæt på Femi og en unavngiven spiller(har ikke kunne få navnet, men er en offensiv spiller).. Femi er der vidst lidt som skiller os og Groningen, men det skulle være minimalt og meget tvivlsomt, at det skulle ødelægge handlen.. Den anden har vi fået lov til at forhandle med spilleren, men vi er længere væk fra dem end fra Groningen, dog må det være ting, som de mener kan løses, da vi ellers ikke ville få lov til at forhandle."

I øvrigt skriver jeg kun HØRT, hvilket gør, at jeg jo ALDRIG kan være 100% sikker... Men kan da også bare lade være med at skrive de ting jeg får fortalt herinde... Skriver dem kun når jeg må for ham jeg snakker med, men vil ikke være til gene, så lader da bare være med det Smiley

Men igen til indlægget. Jeg skriver IKKE at han er på plads - jeg skriver det er småting som skiller parterne og at det ikke bør ødelægge handlen. Disse ting skulle så stort set være på plads nu. Men igen, jeg skal nok lade tingene ligge Smiley

EDIT: I øvrigt trækkes Femi med en mindre skade, som gjorde at han ikke trænede med tirsdag formiddag i Groningen, men han var dog med om eftermiddagen. I øvrigt var han ikke med i deres træningskamp til aften - og han var ikke nævnt under de skadede!
« Seneste Redigering: 28 Jul 2011, 00:03 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

B-rock
Reserveholdsspiller

« Svar #33523: 28 Jul 2011, 01:33 »

"Efter hvad jeg har hørt, så er vi meget tæt på Femi og en unavngiven spiller(har ikke kunne få navnet, men er en offensiv spiller).. Femi er der vidst lidt som skiller os og Groningen, men det skulle være minimalt og meget tvivlsomt, at det skulle ødelægge handlen.. Den anden har vi fået lov til at forhandle med spilleren, men vi er længere væk fra dem end fra Groningen, dog må det være ting, som de mener kan løses, da vi ellers ikke ville få lov til at forhandle."

I øvrigt skriver jeg kun HØRT, hvilket gør, at jeg jo ALDRIG kan være 100% sikker... Men kan da også bare lade være med at skrive de ting jeg får fortalt herinde... Skriver dem kun når jeg må for ham jeg snakker med, men vil ikke være til gene, så lader da bare være med det Smiley

Men igen til indlægget. Jeg skriver IKKE at han er på plads - jeg skriver det er småting som skiller parterne og at det ikke bør ødelægge handlen. Disse ting skulle så stort set være på plads nu. Men igen, jeg skal nok lade tingene ligge Smiley

EDIT: I øvrigt trækkes Femi med en mindre skade, som gjorde at han ikke trænede med tirsdag formiddag i Groningen, men han var dog med om eftermiddagen. I øvrigt var han ikke med i deres træningskamp til aften - og han var ikke nævnt under de skadede!

Rigtigt fedt du skriver herinde, stop endelig ikke med det, håber så meget se ham i vores trøje snarrest!

Nu er vi her igen
De berygtede fra Vestegnen
I kamp for gul og blå
Og jeg kan mærke mit hjerte slå

Tro håb og kærlighed
Fanatismen den varer ved
Livet er fuld af valg
Brøndby IF er vores kald!

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #33524: 28 Jul 2011, 13:30 »

Jeg syntes heller ikke du bør stoppe med at skrive nogle af de informationer du har herinde Smiley

Det er da langt federe at høre noget og få skabt en debat, istedet for et dødt forum, hvor vi kun kan diskutere så snart der står noget på den hemmelige!

Sider: 1 ... 2233 2234 [2235] 2236 2237 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010