home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jul 2025, 22:29 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 655 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rajendranagarhyd
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2208 2209 [2210] 2211 2212 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4888958 gange)
Elne
Førsteholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #33135: 13 Jul 2011, 10:31 »

Brøndby skulle være interesserede i at hente den fysisk stærke, men bevægelige angriber Habib Habibou i Zulte-Waregem.

Nogen der kender ham?

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/v/YO2bT5K3mr0

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #33136: 13 Jul 2011, 10:49 »

Danish International Dennis Rommedahl is unwanted in Olympiacos and will recieve a 2y offer from Brondby if he is released from his contract

blomvikings
Manager

« Svar #33137: 13 Jul 2011, 10:54 »

Danish International Dennis Rommedahl is unwanted in Olympiacos and will recieve a 2y offer from Brondby if he is released from his contract

Godnat

Zone 43
Manager

« Svar #33138: 13 Jul 2011, 12:50 »

Rommedinho skal være velkommen - men den står på sulteløn, ift Olympiakos og Ajax, og med forudsætning af, at enten Krohn-Delhi ryger for et 15+ mio beløb eller Jan K ryger..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #33139: 13 Jul 2011, 12:51 »

BREAKING! Brøndby er meget tæt på at kunne præsentere en nordisk angriber!
Ifølge fodboldrygterdk

blomvikings
Manager

« Svar #33140: 13 Jul 2011, 12:57 »

BREAKING! Brøndby er meget tæt på at kunne præsentere en nordisk angriber!
 Ifølge fodboldrygterdk

Link? Smiley

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #33141: 13 Jul 2011, 13:01 »

Link? Smiley

Det er fra fodboldrygterdk's Twitter profil, og der står kun det jeg har postet:-) Kan ikke finde andre nyheder på nettet omkring den nordiske angriber..

Yessir
Manager

« Svar #33142: 13 Jul 2011, 13:06 »

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad fodboldrygter.dk har gjort for at blive en godkendt kilde. Har de haft en masse der har vist sig at være sande eller noget?

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #33143: 13 Jul 2011, 13:11 »

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33144: 13 Jul 2011, 13:50 »

Kvæler virkelig mig selv, hvis vi får ham... Han er jo ikke engang god nok til bænken på reserveholdet! Det eneste han kan, er at løbe hurtigt, og sparke 15 meter over mål.

Aldrig alene!

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #33145: 13 Jul 2011, 13:57 »

Kvæler virkelig mig selv, hvis vi får ham... Han er jo ikke engang god nok til bænken på reserveholdet! Det eneste han kan, er at løbe hurtigt, og sparke 15 meter over mål.
Han var i hvert fald ikke god under VM, og han bankede slet ikke en bold i kassen mod Norge.

blomvikings
Manager

« Svar #33146: 13 Jul 2011, 13:58 »

Han var i hvert fald ikke god under VM, og han bankede slet ikke en bold i kassen mod Norge.

Hahaha
Hans præstationer i 3 kampe samt et enkelt mål gør jo ingen forskel?

Man kan sikkert også fremhæve nogle hæderlige ting Hannes har opnået, det gør ham stadigvæk ikke til andet end en elendig angriber!

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #33147: 13 Jul 2011, 14:05 »

Hahaha

Man kan sikkert også fremhæve nogle hæderlige ting Hannes har opnået, det gør ham stadigvæk ikke til andet end en elendig angriber!

Jojo! Når han har gjort det okay i 3 kampe, er det jo ligemeget, med alle de usandsynligt mange kampe han har gjort det dårligt Wink

Aldrig alene!

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #33148: 13 Jul 2011, 14:11 »

Hahaha

Altså han har vel ikke spillet over 150 kampe for PSV, samt et par 20-stykker for Olympiakos for sjov. Derudover har han jo også over 100 landskampe, så han er vel ikke så forfærdelig som folk gerne vil gøre ham.

Han er ualmindelig hurtig, hvilket jeg egentlig gerne så på vores hold. Han må for min skyld gerne indtage højrekanten hos os, så kan man evt. skubbe Thygesen på toppen med Agger, og lade MKD være på venstre. Lige pt. mener jeg ikke vi har nogle spillere som har hurtighed som spidskompetence, hvilket jeg egentlig godt kunne ønske mig. Han kan jo løbe fra samtlige spillere i ligaen baglæns, og med MKDs overblik kan han nok godt slå en bold eller to i dybden til ham.

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #33149: 13 Jul 2011, 14:16 »

Altså han har vel ikke spillet over 150 kampe for PSV, samt et par 20-stykker for Olympiakos for sjov. Derudover har han jo også over 100 landskampe, så han er vel ikke så forfærdelig som folk gerne vil gøre ham.

Han er ualmindelig hurtig, hvilket jeg egentlig gerne så på vores hold. Han må for min skyld gerne indtage højrekanten hos os, så kan man evt. skubbe Thygesen på toppen med Agger, og lade MKD være på venstre. Lige pt. mener jeg ikke vi har nogle spillere som har hurtighed som spidskompetence, hvilket jeg egentlig godt kunne ønske mig. Han kan jo løbe fra samtlige spillere i ligaen baglæns, og med MKDs overblik kan han nok godt slå en bold eller to i dybden til ham.

Jeg er enig med Rommedahl.. Håber også at Femi og en eller to angribere kommer. Så ser det godt ud. Vi skal også tænke på, at få en breddere og bedre bænk end den vi havde sidste sæson.

Sider: 1 ... 2208 2209 [2210] 2211 2212 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010