home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:29:36 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 641 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2195 2196 [2197] 2198 2199 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4871315 gange)
cjensen94
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32940: 29 Jun 2011, 21:33 »

Til jer der ikke har set ham i aktion, så skal i bare vide at Alexander Green er ualmindelig dygtig.

edit
Angående Michael Krohn-Dehli så ville jeg være ovenud begejstret hvis han smuttede til Holland, for en slat penge og så Femi. Jeg tror det vil gavne holdet meget mere med en defensiv styrmand, frem for MKD der loller rundt. Derudover ser jeg så gerne man anskaffer sig en angriber, og så kan man evt. spille Akharraz eller Gerht ind på MKDs plads. Okay, MKD laver indimellem nogle vanvittige afleveringer, men ofte synes jeg også han sænker kontraspillet. Han tager tit for mange berøringer, som varmer bolden. Derudover er han også en anelse langsom, hvilket gør at han ikke er så skarp i mand til mand situationer.

Så femi+penge og mkd på tur. Og så lige en angriber.
« Seneste Redigering: 29 Jun 2011, 21:40 af C 23 » Logged

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32941: 30 Jun 2011, 11:53 »

http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tysk/zidan-vil-gerne-slutte-i-danmark
Han er vel egentlig den type angriber som HJ har efterlyst? Smiley prisen er nok desværre nok lidt for høj og så er der den der personlighed som der før har været snak om

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32942: 30 Jun 2011, 12:26 »

Han ville passe perfekt, men kan stadig ikke se pointen i, at vi diskuterer om vi skal hente ham eller ej... Han er for urealistisk, vi kan ikke betale hans løn.

Groningen afviser i øvrigt Dehli. Så må vi håbe AZ eller Twente slår til, så vi kan bruge pengene andetsteds.

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32943: 30 Jun 2011, 12:28 »

Vi får ikke en øre over 15 mill for krohn

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #32944: 30 Jun 2011, 13:53 »

Jeg vil nødigt se at vi Sælger MkD fordi han er jo den bedste midtbane på holdet. Han er ekstrem god teknisk, men dog ikke den bedste fysisk. Men så hellere sælge ham og få hentet Zidan ind istedet. Tror kun vi højst kan få 10 millioner for ham. Men tror stadig at Zidan er urealistisk. Han skifter vel hellere til OB eller FCK? :-/

Zone 43
Manager

« Svar #32945: 30 Jun 2011, 14:24 »

Jeg vil nu mere tro, at det er Midtjylland, der er forrest i køen, når Zidan vender snuden tilbage. Jeg vil dog ikke lægge skjul på, at jeg naturligvis gerne så ham hos os, i og med han er en utrolig dygtig angriber, der kan lave mål og er teknisk dygtig. Personligheden skulle være meget forbedret siden han blev far.. Men han er nok først aktuel - ift. en transfer, det er nok kun en lejeaftale der kan komme på tale nu - næste sommer, når hans kontrakt i Dortmund udløber.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller

« Svar #32946: 30 Jun 2011, 15:23 »

Aldrig alene!

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #32947: 30 Jun 2011, 15:58 »

Jeg vil nu mere tro, at det er Midtjylland, der er forrest i køen, når Zidan vender snuden tilbage. Jeg vil dog ikke lægge skjul på, at jeg naturligvis gerne så ham hos os, i og med han er en utrolig dygtig angriber, der kan lave mål og er teknisk dygtig. Personligheden skulle være meget forbedret siden han blev far.. Men han er nok først aktuel - ift. en transfer, det er nok kun en lejeaftale der kan komme på tale nu - næste sommer, når hans kontrakt i Dortmund udløber.

Nu har de jo lige hentet Tim Janssen så tvivler dog stærkt på at de også henter Mohammed Zidan hjem igen. Peace Med mindre de kan hente ham på en lejekontrakt.

Hvad skulle vi egentlig bruge Bruno Batata til i Brøndby? han kunne hverken engelsk eller noget? vi brugte ham jo ikke og han fik ikke bevidst sit vær i de kampe han fik? Det er mig en gåde nu hvorfor han blev hentet til på en lejekontrakt og smidt hjem igen.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 15:59 af TheisHansen v.2 » Logged

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #32948: 30 Jun 2011, 16:00 »

Mohammed Zidan ville være fantastisk i vores klub. Hvis vi kan hente ham på en leje aftale for resten af sæsonen, også hente ham på fri fra næste sæson, så ville det jo være perfekt! Smiley

Supra Societatem Nemo

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #32949: 30 Jun 2011, 16:03 »

Mohammed Zidan ville være fantastisk i vores klub. Hvis vi kan hente ham på en leje aftale for resten af sæsonen, også hente ham på fri fra næste sæson, så ville det jo være perfekt! Smiley

Ja ingen tvivl om det! Tunge

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32950: 30 Jun 2011, 16:03 »

Nu har de jo lige hentet Tim Janssen så tvivler dog stærkt på at de også henter Mohammed Zidan hjem igen. Peace Med mindre de kan hente ham på en lejekontrakt.

Hvad skulle vi egentlig bruge Bruno Batata til i Brøndby? han kunne hverken engelsk eller noget? vi brugte ham jo ikke og han fik ikke bevidst sit vær i de kampe han fik? Det er mig en gåde nu hvorfor han blev hentet til på en lejekontrakt og smidt hjem igen.

Men han scorede stadig flere mål på 2 indhop end jallow gjorde på en hel superliga sæson Wink

Jeg har det sådan med Bruno var han dårlig jeg ved det ikke vi fik jo aldrig manden at se mere end i 2 indhop.
Han må altså ha gjort det sindsygt ringe til træning hvis folk som jallow og mcgrath har kunne holde ham ude.

Især med tanke på han havde 1 fornuftigt og et anoymt indhop. Lige da han kom til klubben.

Jeg føler ikke personligt jeg kan tage stilling til om manden er ringe, da jeg kun har set ham spille i hvad 25 mins ?.
« Seneste Redigering: 30 Jun 2011, 16:05 af Sunbao » Logged

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #32951: 30 Jun 2011, 16:07 »

Ja ingen tvivl om det! Tunge

Men tror sgu desværre han til hver en tid hellere, vil til FC Midtjylland.  crazy

Supra Societatem Nemo

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32952: 30 Jun 2011, 16:09 »

Hvis han endeligt har et tilhørsforhold til en dansk klub er det sqda ab, han vælger det tilbud der er bedst, derudover er hans venner osv jo også i kbh ikke i midtjylland.

Men tror nu kun fck vil kunne matche hans lønkrav.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32953: 30 Jun 2011, 19:41 »

Farvel og tak til Thoms Rasmussen, og tak for 6 år med tro tjeneste, og næsten 200 kampe i den gule trøje. Han er så godt som skiftet til Lyngby, de er blevet enige. Mit bud er en 1-årig kontrakt, da de tilbød ham det samme i vinters/i løbet af foråret, altså en der løber til sommeren '12.

EDIT: Dog en af de mere usikre kilder ;O

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #32954: 30 Jun 2011, 19:51 »

Han kommer aldrig til at sætte sine ben i Parken iført en FCK trøje, det er helt sikkert.

FCK

Sider: 1 ... 2195 2196 [2197] 2198 2199 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010