home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Jun 2025, 22:17 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23595
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadegateway
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 28 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2160 2161 [2162] 2163 2164 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4812062 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #32415: 01 Jun 2011, 23:18 »

"the management is prepared to splash ten million euros on new signings." Ved dog ikke om vi har 75 mio. kr. at gøre godt med Tunge

Hvis Thygesen sælger godt med trøjer, og Lockhart ripper vores kommende betting sponsor for rigsdaler gennem odds, så er vi godt i gang med at have de 75 mio.. Men mon ikke det blot er en tyrkfejl fra deres side, at sammenligne Euro med Dkr?! Tunge

I øvrigt lige en statistik: Goodson har brugt ca. 2/3 færre kampe end Bernburg, for at nå samme antal Superliga mål for os. Lidt skræmmende.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #32416: 01 Jun 2011, 23:30 »

Det er ikke just en positiv statistik, du hiver frem der, Zone 43, men skræmmende, det er det.

Jeg synes, det er et godt køb, vi har leveret vedrørende Mikkel Thygesen. Han er alsidig spiller, med et stort løbepensum, god fighterånd, fysisk kapacitet krydret med gode langskud trods en okay, men langt fra imponerede scoringsrate. 11 millioner over de tre år, vi har skrevet kontrakt med ham i, er vel også et fint beløb hans kompetencer taget in mente.

Hvor vil I tro, han er tiltænkt en fast rolle henne? Jeg tror ikke, han er hentet for at sidde på bænken, men jeg håber i hvert fald heller ikke, dette betyder farvel til Krohnaldinho.  Bliver midtbanen så med Krohnaldinho - Mike Jensen - Mikkel Thygesen - Jan K/Jens Stryger Larsen, og Anders Randrup der så får noget konkurrence dernede i form af Mikael Nilsson. Eller tror I, det er helt galt?

19. 5. 2012.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #32417: 01 Jun 2011, 23:34 »

Så er sæsonen rundet af med en 10-3 sejr i Flensborg. Tak for i år, drenge...

http://brondby.com/article.asp?aid=66698&id=145

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32418: 01 Jun 2011, 23:35 »

Seføli er han ikke købt til bænken, tjaeh Krohn skal snart skydes af hvis han skal give en okay sum, og ærligtalt han har været mega svingende hele foråret. For 15-20 mill siger jeg bare sælg sælg sælg. Om vi kan få et sådan bud er jo så en helt anden sag. Nilsson ryger forhåbentligt ned på højre backen hvor han skal konkurrer med Randrup om pladsen.

Den centrale midt tvivler jeg på han er købt til Mike har brug for en defensiv makker ikke en der er lige så offensiv som ham selv. Så er der en amc eller fløj position tilbage. Tjaeh alt efter hvordan transfer vinduet går med hensyn til at skaffe en super angrebsmakker til Agger, så Ender Thygesen som fløj hvis vi skaffer en eller som amc hvis vi ikke skaffer en.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2011, 23:36 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #32419: 01 Jun 2011, 23:39 »

Men imo er det mere interessant at se et eller to vinduer længere frem. Stephan forsvinder til vinter, han skal ud og tjene sin sidste skilling og vi kan næppe give ham nogen lønforhøjelse da hans nuværende aftale er lavet i høj konjuktur mens vi nu har lav.

Så til vinter forventer jeg vi skal du og hente en ny 1 målmand. Men omvendt slipper vi så også af med 3 løntunge folk i form af Stephan og Max samt Thomas Rasmussen der, hvilket vil give en pæn ledig lønsum igen igen. Efter det har vi så kun Madsen og Jan K tilbage på høje lønninger fra gammel tid, Madsen kan vi vel give en pose penge og en fri transfer til lyngby. Jan K er straks meget sværer at slippe af med. Men vi har jo lov at håbe.

Brodtgaard
Manager

« Svar #32420: 02 Jun 2011, 08:26 »

Det her ser da spændende ud:  http://www.bold.dk/nyt/Englaendere-vil-koebe-spillere-til-Broendby

En engenlsk fond vil investere i spillere til klubben. Brøndby skal betale spillernes løn, og hvis han bliver solgt videre, skal investoren have indkøbsprisen igen og en procentdel af fortjenesten oveni.

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32421: 02 Jun 2011, 10:51 »

Det her ser da spændende ud:  http://www.bold.dk/nyt/Englaendere-vil-koebe-spillere-til-Broendby

En engenlsk fond vil investere i spillere til klubben. Brøndby skal betale spillernes løn, og hvis han bliver solgt videre, skal investoren have indkøbsprisen igen og en procentdel af fortjenesten oveni.

Det lyder rigtig spændende Smiley

Jeg skal lige have gjort det klart: Fonden betaler overgangs summen, og Brøndby betaler så spillerens løn. Hvis spilleren bliver solgt videre så skal fonden have overgangs summen + en procentdel af fortjensten, hvis der er fortjeneste på salget?

Zone 43
Manager

« Svar #32422: 02 Jun 2011, 10:59 »

Det lyder rigtig spændende Smiley

Jeg skal lige have gjort det klart: Fonden betaler overgangs summen, og Brøndby betaler så spillerens løn. Hvis spilleren bliver solgt videre så skal fonden have overgangs summen + en procentdel af fortjensten, hvis der er fortjeneste på salget?

Det er rigtigt, ja. Og efter hvad jeg læste på DR ttv, så vil et evt. overskud deles over 50/50.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32423: 02 Jun 2011, 11:07 »

Det er rigtigt, ja. Og efter hvad jeg læste på DR ttv, så vil et evt. overskud deles over 50/50.

Det lyder spændende.

Nu kender vi jo sikkert ikke til alt i aftalen, men håber at Brøndby selv har indflydelse på hvornår spillerne bliver skudt af igen, så vi ikke lige pludselig står og mangler Smiley

Ringling96
Ynglingespiller

« Svar #32424: 02 Jun 2011, 11:08 »

Det lyder rigtig godt for Brøndby Smiley De penge skal bare invisteres rigtigt!

Læs min blog: Los Blancos: Tiempo para el éxito

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #32425: 02 Jun 2011, 11:08 »

Spørgsmålet er vel så bare om de har medindflydelse på hvorvidt en spiller skal sælges når der kommer et bud som er højere end indkøbsprisen, og hvis de har det, hvor meget højere skal buddet så være? Man vil jo nødigt skulle sælge sine profiler til den første som byder, selvom spillerene naturligvis selv kan sige nej.

Selvom, på den anden side hvis vores ungdomshold fortsætter udviklingen så kan vi jo reelt have et glimrende hold om en 4-5 år, så til den tid kan de her spillere jo sagtens være smuttet igen.

Så er mit spørgsmål bare hvad der virker realistisk at vi kan få ind? Personligt kunne jeg godt tænke mig at se en Lorentzen komme tilbage, eventuelt en Beckmann og så en reserve angriber til at presse Ghert/Agger eller eventuelt til at sætte Ghert ud på bænken, selvom han er en rigtig underholdende spiller at have med. I sidste ende er det vel sagtens venstreback og så måske en central/højre forsvarspiller vi mangler, for Nilsson må vel på et tidspunkt falde ned i niveau..

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32426: 02 Jun 2011, 11:16 »

Spørgsmålet er vel så bare om de har medindflydelse på hvorvidt en spiller skal sælges når der kommer et bud som er højere end indkøbsprisen, og hvis de har det, hvor meget højere skal buddet så være? Man vil jo nødigt skulle sælge sine profiler til den første som byder, selvom spillerene naturligvis selv kan sige nej.

Det er det eneste jeg er lidt skeptisk med..
Jeg tror ikke at en spiller bliver solgt, hvis der kommer et bud som er lidt højere end indkøbsprisen. Jeg tror de vurderer om det er realistisk at få mere for ham eller om der er chancer for at han falder igen.

Søgaard
Gæst

« Svar #32427: 02 Jun 2011, 11:54 »

Tror I skal være påpasselige med at få sådan en investorergruppe ind i klubben.

Som jeg har læst mig til, så vil investorerne jo ikke have nogen decideret indflydelse i selve klubben, men bare medbestemmelse over spillerkøb og salg mod at de betaler overgangssummene for de spillere, som bliver hentet. Man vil altså stå med nogle investorer, som ikke får udbytte af sportslig succes i klubben og men med garanti går efter økonomisk fortjeneste og derfor kunne man forestille sig at spillere blev sendt videre hurtigere end man burde. Måske ville man holde på spillere 1-2 år mere, men fordi de engelske investorer skal have medbestemmelse, så bliver de skippet afsted hurtigt og man opnår ikke den økonomiske succes, som I ville kunne få ved at få rigtig gode sportslige resultater.

Zone 43
Manager

« Svar #32428: 02 Jun 2011, 11:55 »

Jeg tror at fonden vil have det sidste ord, hvis der er mulighed for at få profit for den enkelte spiller. Skulle der være flere interesset vil man nok sælge til højest bydende. Og der er ingen tvivl om, at det er et af flere tvivlsomme spørgsmål man kan stille omkring dette.

Ingen tvivl om det som sådan er fint, når vi nu har en tom kasse, problemet kan bare gå hen og vise sig, når vi får et par peanuts for et salg - og hvis samtidig den enkelte skal have en stor pose penge, næppe i Farnerud eller Jan K.-klassen, mindre kan dog også gøre det - så vil vi næppe få meget ud af sådan en handel, med mindre han sikrer os titler og adgang til europæiske gruppespil.

- Daniel Agger.

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32429: 02 Jun 2011, 11:57 »

Tror I skal være påpasselige med at få sådan en investorergruppe ind i klubben.

Som jeg har læst mig til, så vil investorerne jo ikke have nogen decideret indflydelse i selve klubben, men bare medbestemmelse over spillerkøb og salg mod at de betaler overgangssummene for de spillere, som bliver hentet. Man vil altså stå med nogle investorer, som ikke får udbytte af sportslig succes i klubben og men med garanti går efter økonomisk fortjeneste og derfor kunne man forestille sig at spillere blev sendt videre hurtigere end man burde. Måske ville man holde på spillere 1-2 år mere, men fordi de engelske investorer skal have medbestemmelse, så bliver de skippet afsted hurtigt og man opnår ikke den økonomiske succes, som I ville kunne få ved at få rigtig gode sportslige resultater.

Tror det skal ses som en kick-start på at få Brøndby tilbage til toppen. Men det må være i alle parters interesse at sælge når prisen er højest.

Sider: 1 ... 2160 2161 [2162] 2163 2164 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010