Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
17 Jun 2025, 11:31
NAsMaR
Blogs
Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23583
0 Brugere, 653 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Bwqkibor
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Brøndby IF tråden
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
2116
2117
[
2118
]
2119
2120
...
2757
Forfatter
Emne: Brøndby IF tråden (Læst 4759303 gange)
3.v evaB
Gæst
Sv: Brøndby IF tråden
«
Svar #31755:
20 Mar 2011, 22:30 »
Citat af: Enged 20 Mar 2011, 22:29
Skal man ikke lave stemning, fordi modstanderens fans whiner over at aflægge et fingeraftryk? Et fingeraftryk som man efterhånden skal aflægge flere steder. Enkelte diskoteker og USA, blot for at nævne to steder.
Han skriver
MAN SKAL IKKE PRALE MED STEMNING.
Men ja det andet ville være nemmere at svare på.
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #31756:
20 Mar 2011, 22:30 »
Citat af: Zone 43 20 Mar 2011, 22:26
Det må være en sandhed med modifikationer. Der var larmende tavshed fra Aggers scoringing og til anden halvlegs start.
Lige efter Aggers scoringen startede "Vi er fck, vi er byens stolthed.." - som kørte på fuld tryk, der gik dog ikke længe før den døde, også var der stille.
FCK
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #31757:
20 Mar 2011, 22:31 »
Citat af: nicolajtmadsen 20 Mar 2011, 22:28
Jeg var med i brøndby sidste gang.
Jeg var nu otte år og stod på tribunen, og det var min første kamp i Parken så nej den glemmer jeg aldrig, men lad nu det ligge. Vi blev snydt for to hvor det med Todi helt klart var en af de største dommerfejl i superligaens historien.
Jeg spurgte dig ikke om du var der for 10 måneder siden, jeg spurgte dig om du var der i går, siden du også kan 'indrømme', at stemningen var god. Eller er det bedømt udfra mediernes skriven og videoer?
«
Seneste Redigering: 20 Mar 2011, 22:36 af Hamza_BIF
»
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
patrick J
Manager
«
Svar #31758:
20 Mar 2011, 22:36 »
Citat af: Ghertesteas 20 Mar 2011, 22:29
Jamen jeg synes da du har ret, til dels. Nu er jeg nemlig også selv imod det, for jeg synes selv at jeg, uden at prale, synger højt uanset hvad. Vi er bare virkelig priviligerede som fans af FCK, da vi tit vinder, og derfor bliver folk meget forvente. Og når man spiller som et hold som slet ikke har lyst til at vinde et derby, hvor der er blevet stablet et par ganske godkendte tifoer op for at få dem motiverede, så kan man godt blive lidt bitter, og så kan jeg godt forstå man gør noget så slemt som at buhe. Om det så er plastik... tja, til dels, men der var nu fint kog på igen efter chokket havde lagt sig lidt. Ligefrem at kalde det plastik og dermed fans uden følelser er meget forkert imo, da det er meget menneskeligt. Det viser vel også en vis følelse for klubben, hvis man bliver bedrøvet og lidt mere stille når de kommer bagud.
Altså som jeg hører det i TV, så er der pænt stille fra scoringen og til halvleg, for at sige det pænt. Der kommer tryk på igen fra 2. halvlegs start af, men så går der også kun 1,30 min, så er den jo uafgjort igen. Men jég synes bare det er meget forkert at buhe i så lang tid, som jegg synes det er i gør det i, idag. At man bliver skuffet ja, men så støtter man da netop sit hold i det minut de kommer bagud, for at få dem op igen. Sådan har jeg det bare, og der ved jeg at der er rigtig rigtig mange fans i Brøndby, som er enig med mig.
Men jeg kan da godt følge dig lidt i, hvad det er du siger.
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #31759:
20 Mar 2011, 22:37 »
Citat af: Hamza_BIF 20 Mar 2011, 22:31
Jeg spurgte dig om du var der i går, siden du også kan 'indrømme', at stemningen var god. Eller er det bedømt udfra mediernes skrive og videoer?
Jeg har hellere ikke sagt noget negativt om jeres lille show igår, tværtimod jeg syntes det var flot det i lavede når nu ikke gad møde op pga i har fundet noget nyt at whine over. Nej jeg var der ikke, så jeg kan selvfølig ikke fortælle om stemningen var god, men udfra det jeg har set af klip osv. syntes jeg da i gav den gas.
FCK
Andreas93
Gæst
«
Svar #31760:
20 Mar 2011, 22:37 »
Haha folk har det vildt over derby!
Der var fin stemning på Sektion 12, men det kan stadig blive LANGT bedre og selvfølgelig vinder vi på tribunen, når vi er oppe imod 150 blå gule. Nedre C var oppe og kører når vi var foran, så det var som det plejede.
Fatter ikke at folk kan klage over 1-1 målet. N'Doye bruger sin styrke og springkraft til at nå bolden og Wass falder som blev han skudt ned.
patrick J
Manager
«
Svar #31761:
20 Mar 2011, 22:39 »
Citat af: Andreas93 20 Mar 2011, 22:37
Der var fin stemning på Sektion 12, men det kan stadig blive LANGT bedre og selvfølgelig vinder vi på tribunen, når vi er oppe imod 150 blå gule. Nedre C var oppe og kører når vi var foran, så det var som det plejede.
Fatter ikke at folk kan klage over 1-1 målet. N'Doye bruger sin styrke og springkraft til at nå bolden og Wass falder som blev han skudt ned.
WHAT?! Håber da at du er den eneste fck'er med den holdning. N'Doye er ikke i nærheden af bolden, og springer bare ind i Wass som får den i hovedet og den ryger på træværket.
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #31762:
20 Mar 2011, 22:40 »
Og er der egentlig ikke også en meget logisk forklaring på at bif har et lille forspring mht stemning?
For det første er jeres klub 30 år ældre end vores firmahold. der har i allerede et godt forspring til at bygge stemning op. Læg derefter en tribune(Faxe) som i har haft i mange år, hvor der er oprettet en speciel kultur, der præger jeres kultur og som nok ikke forsvinder.
Lad os gå videre til København. Nedre C var godt engang, men til sidst var det kun C2 der var gang i så Sektion 12 blev startet i 2006, hvor det var halvdelen af b-tribunen. Tribunen har gjort det godt, på trods af at klubben med Dan Hammer i spidsen har gjort alt for at den skulle uddø, bl.a. via aldersgrænse, og en periode hvor man skulle have away-kort for at komme ind. Nu står vi så og har afsluttet vores 2. kamp som hel tribune på B, første kamp mod Chelsea var en katastrofe fan-mæssigt, i dag var det bedre.
Er det fair at sammenligne en over 15 år gammel fantribune, med en nystartet tribune til en yngre klub? Når man tænker på alt dette, så synes jeg pludselig at København gør det rigtig godt.
Enged
Gæst
«
Svar #31763:
20 Mar 2011, 22:41 »
Citat af: 3.v evaB 20 Mar 2011, 22:30
Han skriver
MAN SKAL IKKE PRALE MED STEMNING.
Men ja det andet ville være nemmere at svare på.
Jeg ved ikke om nogen har pralet. Desuden forstår jeg ikke, at man ikke kan sige, at der har været god stemning, blot fordi der ikke var ret mange andre fans. Ellers ville der jo aldrig være nogen stemning nogen steder, udover når FCK og Brøndby spillede ude eller mod hinanden.
Støj niveauet fra en sektions fans er vel lige så stort, uanset hvor mange der er på den anden side. Selvfølgelig er der bedre overall stemning, hvis der er to fangrupper der synger mod hinanden, men det er jo ikke det, der bliver talt om. Stemningen må være den verbale og visuelle støtte der bliver ydet til spillerne, og så kan man da være lige så stolt man vil, lige gyldigt hvor mange modstandere man har.
Citat af: patrick J 20 Mar 2011, 22:36
Altså som jeg hører det i TV, så er der pænt stille fra scoringen og til halvleg, for at sige det pænt. Der kommer tryk på igen fra 2. halvlegs start af, men så går der også kun 1,30 min, så er den jo uafgjort igen. Men jég synes bare det er meget forkert at buhe i så lang tid, som jegg synes det er i gør det i, idag. At man bliver skuffet ja, men så støtter man da netop sit hold i det minut de kommer bagud, for at få dem op igen. Sådan har jeg det bare, og der ved jeg at der er rigtig rigtig mange fans i Brøndby, som er enig med mig.
Men jeg kan da godt følge dig lidt i, hvad det er du siger.
Kære ven. Der er mikrofoner på de forskellige tribuner, tv-producenter bestemmer selv, hvem de lige synes man skal høre. Tag på stadion, hvis du være med til at bedømme en stemning.
26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
«
Svar #31764:
20 Mar 2011, 22:41 »
prøv at se replayen igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen bliv ved med at trykke på replay knappen så kan du se han ikk falder som om han bliver skudt.... og hvis du ikk kan se det.. så vil jeg råde dig til at få få tjekket dit syn
patrick J
Manager
«
Svar #31765:
20 Mar 2011, 22:43 »
Citat af: Enged 20 Mar 2011, 22:41
Kære ven. Der er mikrofoner på de forskellige tribuner, tv-producenter bestemmer selv, hvem de lige synes man skal høre. Tag på stadion, hvis du være med til at bedømme en stemning.
Er altid i pArken, når vi spiller Derby. Dog ikke idag, af grunden i nok kender. Der synes jeg næsten aldrig at jeg kan høre jer, og jeg er slet ikke den eneste med den holdning. Så jeg er meget tit på stadion.
cjensen94
Gæst
«
Svar #31766:
20 Mar 2011, 22:44 »
Det er lige ved at jeg vil lægge mange penge på at hvis det var foregået ethvert andet sted på banen var der dømt frispark, og et evt. gult kort til Damen. Så kan det godt være det er mig der ikke er orienteret ordentlig om reglerne, men er det ikke nogenlunde de samme i feltet, som alle andre steder på banen??
EDIT: I kan jo aldrig blive enige om hvem der synger højest, da man helst skal sidde på et neutralt afsnit og lytte - Da man har meget svært ved at høre modstanderne, når man selv står og synger.
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
«
Svar #31767:
20 Mar 2011, 22:45 »
Citat af: patrick J 20 Mar 2011, 22:39
WHAT?! Håber da at du er den eneste fck'er med den holdning. N'Doye er ikke i nærheden af bolden, og springer bare ind i Wass som får den i hovedet og den ryger på træværket.
Den kunne dømmes det indrømmer jeg gerne, men det er en situation man ser virkelig tit, og nu hvor det er et derby syntes jeg det er iorden der bliver gået lidt mere til det. Det var da også man situationer hvor nogle af jeres spillere sagtens kunne havde fået en advarsel, men hvor spilleren slippede med en henstiling.
Er der iøvrigt nogle der ved hvad der skete med Jallow, det så da komisk ud?
FCK
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #31768:
20 Mar 2011, 22:46 »
Citat af: patrick J 20 Mar 2011, 22:43
Er altid i pArken, når vi spiller Derby. Dog ikke idag, af grunden i nok kender. Der synes jeg næsten aldrig at jeg kan høre jer, og jeg er slet ikke den eneste med den holdning. Så jeg er meget tit på stadion.
Jamen vi kan altså heller ikke høre jer. Sådan er det jo når man står på hver sin tribune med konstant sang. Jeg siger ikke det her for at provokere, men det er jo sådan det er. Tror bare man skal sidde midt på en langside for at bedømme det bedst.
patrick J
Manager
«
Svar #31769:
20 Mar 2011, 22:46 »
Citat af: Ghertesteas 20 Mar 2011, 22:40
Og er der egentlig ikke også en meget logisk forklaring på at bif har et lille forspring mht stemning?
For det første er jeres klub 30 år ældre end vores firmahold. der har i allerede et godt forspring til at bygge stemning op. Læg derefter en tribune(Faxe) som i har haft i mange år, hvor der er oprettet en speciel kultur, der præger jeres kultur og som nok ikke forsvinder.
Lad os gå videre til København. Nedre C var godt engang, men til sidst var det kun C2 der var gang i så Sektion 12 blev startet i 2006, hvor det var halvdelen af b-tribunen. Tribunen har gjort det godt, på trods af at klubben med Dan Hammer i spidsen har gjort alt for at den skulle uddø, bl.a. via aldersgrænse, og en periode hvor man skulle have away-kort for at komme ind. Nu står vi så og har afsluttet vores 2. kamp som hel tribune på B, første kamp mod Chelsea var en katastrofe fan-mæssigt, i dag var det bedre.
Er det fair at sammenligne en over 15 år gammel fantribune, med en nystartet tribune til en yngre klub? Når man tænker på alt dette, så synes jeg pludselig at København gør det rigtig godt.
Hmm jeg kan sagtens se din pointe her, men jeg mener samtidig stadigvæk at det er fair nok at sammenligne. I har væltet i succes i et stykke tid nu, og får automatisk mange flere medløberfans. Nogle af dem bliver vel betaget af det at stå på tribunen og give den gas. I Brøndby får vi sgu ikke ligefrem medløberfans, for at sige det mildt. Nogle dropper endda helt klubben og bliver hjemme i stuen, for at se en middelmådig kamp. Så ja, jeg synes det er fair at sammenligne.
Sider:
1
...
2116
2117
[
2118
]
2119
2120
...
2757
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »