home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2115 2116 [2117] 2118 2119 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4758864 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31740: 20 Mar 2011, 22:18 »

du ler bare.. Nu stod jeg selv på tribunen og der var hele kampen igennem god stemning. - jeg syntes altid jeg hører det samme hver eneste gang i taber til os, det er det eneste i kan sige..

Hvilke parametre måler du "god stemning" på?

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31741: 20 Mar 2011, 22:20 »

I har været meget bedre i mange år på den front, men vi er ved at bygge det op. De sidste par år har vi været helt med, og ved sidste derby på Brøndby-stadion var i overmatchede på tribunen. Selv DU(og VK) har indrømmet at vi var bedst den dag.

Ja, I var bedre den dag. Det skal jeg da være den første til at indrømme... men mener nu ikke det var fordi i leverede fantastisk stemning. Bevares - Det var da fint, men det var vel nok også lidt mere fordi vi var tammere end Silkeborg Tunge

patrick J
Manager

« Svar #31742: 20 Mar 2011, 22:21 »

Du følger ganske enkelt ikke med kan jeg høre. Are you stuck in 2004?
Der var desværre for meget buhen i dag, men når man leverer så lad en indsats i første halvleg, og bliver udspillet af et hold som Brøndby, så kan jeg godt forstå at der er spredt buhen. Men der blev forsøgt med konstant opbakning på S12. Jeg tror ikke FCK-fans er de eneste i verden der har buhet før, selvom i er stærke i modgang vokalt, så har i også buhet meget ofte, begået hærværk mod spillerbussen mm.
Ja jeg er da stadig i 2004. Wink
- Er da ligeglad om i spiller elendigt i første halvleg, og er bagud med en enkelt pind. Så er det stadig utrolig dårligt at buhe at sine egne spillere, når man kun er bagud med 1. Havde i været bagud med 3, så havde jeg kunne forstå jer. Men at opbakningen stopper i det sekund i kommer bagud, er da simpelthen så taberagtigt og viser hvilke plastik fans i er. Vil kun støtte holdet i medgang.

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #31743: 20 Mar 2011, 22:21 »

Og vi kan også kun sige at dommeren er imod os? Vi kan åbenbart sige flere ting. Wink
- Fint du synes det. I kunne ikke ret tit høres i TV, kan jeg så fortælle dig.  Thumbs Up

Den med dommeren kommer også tit, men det kan jeg også kun grine af, hvem husker ikke kampen i 2002 hvor FCK bliver snydt for to KÆMPE straffespark, som kostede os mesterskabet?
Idag kunne jeres spillere godt havde brugt jer på lægterne, men i havde travlt med at vise jeres utilfredshed som altid. Stor respekt til de fans der havde trodset jeres boykot og var mødt op.

FCK

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31744: 20 Mar 2011, 22:22 »

Ja det var fantastisk stemning i skabte igår, men jeg mener stadig FCK har vundet kampen på tribunerne de seneste kampe vi har spillet.

Var du der?

Det mener jeg så slet ikke. Men vi har vel forskelligt farvede ører.

Stemning I DAG nåede sgu græsk/tyrkisk standard! Det var sgu helt brutalt!

3.v evaB
Gæst

« Svar #31745: 20 Mar 2011, 22:22 »

Glæd dig til næste sæson der voldknepper vi FCK 5-0 og vi skal nævne det i de næste mange år.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31746: 20 Mar 2011, 22:23 »

Den med dommeren kommer også tit, men det kan jeg også kun grine af, hvem husker ikke kampen i 2002 hvor FCK bliver snydt for to KÆMPE straffespark, som kostede os mesterskabet?
Idag kunne jeres spillere godt havde brugt jer på lægterne, men i havde travlt med at vise jeres utilfredshed som altid. Stor respekt til de fans der havde trodset jeres boykot og var mødt op.

Det var ét. Og glem nu ikke, at vi også blev snydt for et på Peter Madsen... det glemte du lige.

Og vi snakker nu om nyere tid.
« Seneste Redigering: 20 Mar 2011, 22:25 af Hamza_BIF » Logged

Enged
Gæst

« Svar #31747: 20 Mar 2011, 22:24 »

Ja, I var bedre den dag. Det skal jeg da være den første til at indrømme... men mener nu ikke det var fordi i leverede fantastisk stemning. Bevares - Det var da fint, men det var vel nok også lidt mere fordi vi var tammere end Silkeborg Tunge
Det siger så bare mere om jer end os. Bum bum.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #31748: 20 Mar 2011, 22:24 »

Citat
Nedre C havde da intet at byde på i dag (igen Rullende Øjne). Den tribune er long gone, og der passer PatrickJs beskrivelse. Der har han ret, udover det er han en ignorant af rang. Wink

Nedre C har været pinlige de sidste mange år, men idag gjorde de det fint, midt i anden halveg sang hele stadion "Super FCK" og der var Nedre C med 100% - derudover startede de også et par sange.

FCK

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31749: 20 Mar 2011, 22:25 »

Det siger så bare mere om jer end os. Bum bum.

Ja, i én kamp.

Zone 43
Manager

« Svar #31750: 20 Mar 2011, 22:26 »

Nu stod jeg selv på tribunen og der var hele kampen igennem god stemning.

Det må være en sandhed med modifikationer. Der var larmende tavshed fra Aggers scoringing og til anden halvlegs start. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31751: 20 Mar 2011, 22:28 »

http://www.allehaderos.dk/?artid=1188

Billeder i kommentarerne.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #31752: 20 Mar 2011, 22:28 »

Var du der?

Det mener jeg så slet ikke. Men vi har vel forskelligt farvede ører.

Stemning I DAG nåede sgu græsk/tyrkisk standard! Det var sgu helt brutalt!

Jeg var med i brøndby sidste gang.
Det var ét. Og glem nu ikke, at vi også blev snydt for et på Peter Madsen... det glemte du lige.

Og vi snakker nu om nyere tid.

Jeg var nu otte år og stod på tribunen, og det var min første kamp i Parken så nej den glemmer jeg aldrig, men lad nu det ligge. Vi blev snydt for to hvor det med Todi helt klart var en af de største dommerfejl i superligaens historien.

FCK

Enged
Gæst

« Svar #31753: 20 Mar 2011, 22:29 »

Tænk man kan sidde og prale med stemning, når der ingen andre fans er.

Skal man ikke lave stemning, fordi modstanderens fans whiner over at aflægge et fingeraftryk? Et fingeraftryk som man efterhånden skal aflægge flere steder. Enkelte diskoteker og USA, blot for at nævne to steder.

Ja, i én kamp.
Mange bække små.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #31754: 20 Mar 2011, 22:29 »

- Er da ligeglad om i spiller elendigt i første halvleg, og er bagud med en enkelt pind. Så er det stadig utrolig dårligt at buhe at sine egne spillere, når man kun er bagud med 1. Havde i været bagud med 3, så havde jeg kunne forstå jer. Men at opbakningen stopper i det sekund i kommer bagud, er da simpelthen så taberagtigt og viser hvilke plastik fans i er. Vil kun støtte holdet i medgang.

Jamen jeg synes da du har ret, til dels. Nu er jeg nemlig også selv imod det, for jeg synes selv at jeg, uden at prale, synger højt uanset hvad. Vi er bare virkelig priviligerede som fans af FCK, da vi tit vinder, og derfor bliver folk meget forvente. Og når man spiller som et hold som slet ikke har lyst til at vinde et derby, hvor der er blevet stablet et par ganske godkendte tifoer op for at få dem motiverede, så kan man godt blive lidt bitter, og så kan jeg godt forstå man gør noget så slemt som at buhe. Om det så er plastik... tja, til dels, men der var nu fint kog på igen efter chokket havde lagt sig lidt. Ligefrem at kalde det plastik og dermed fans uden følelser er meget forkert imo, da det er meget menneskeligt. Det viser vel også en vis følelse for klubben, hvis man bliver bedrøvet og lidt mere stille når de kommer bagud.

Sider: 1 ... 2115 2116 [2117] 2118 2119 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010