|
cjensen94
Gæst
|
|
Fantastisk vi føre og ja rigtigt hvad i siger det er fuldt ud fortjent, men forstår ikke at vores forsvar ikke kan læse Grønkjær han laver jo det samme træk om og om igen..  Men lad os nu holde den! De dækker jo af for en aflevering til Wendt hver gang. Men ja, når der er to mand ude ved ham burde man kunne organisere det lidt bedre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gumle
|
|
*suk*
|
|
|
|
|
|
To shred, or not to shred Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! 
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Vil bare gerne lige sige tak for kampen  . En fed kamp hvor jeg specielt synes i var godt med i første halvleg, men blev overhalet af FCK i anden halvleg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gumle
|
|
Vil bare gerne lige sige tak for kampen  . En fed kamp hvor jeg specielt synes i var godt med i første halvleg, men blev overhalet af FCK i anden halvleg. Bare sig det som det er. Vi var bedre ned jer i første halvleg, men I udspillede os fuldstændigt i anden.
|
|
|
|
|
|
To shred, or not to shred Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! 
|
|
|
|
|
maUnit
|
|
fck havde igen dommeren på deres side..... urtroligt!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.v evaB
Gæst
|
|
Tak til drengene i dag. Det var i sandhed en oplevelse med den 1-0 sejr vi fik i dag. Jeg kunne med tilfredshed slukke for fjernsynet efter kampens varighed på 45 minutter. Agger <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
fck havde igen dommeren på deres side..... urtroligt!!!!
Ja men det er typisk dem..!
|
|
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Tak til drengene i dag. Det var i sandhed en oplevelse med den 1-0 sejr vi fik i dag. Jeg kunne med tilfredshed slukke for fjernsynet efter kampens varighed på 45 minutter. Agger <3
Sejr ?  3-1 til mestrene 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
nosseløst.......... ........ verdens længste suk herfra...
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
3.v evaB
Gæst
|
|
Sejr ?  3-1 til mestrene  Vi vandt før kampen tog en useriøs drejning. Så  3 point til os og i bør nok kigge jer over skulderen i tabellen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Altså vi alle ved jo hvem Danmarks bedste hold er ikke ?  Så er der vel ikke så meget andet at sige
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
3.v evaB
Gæst
|
|
Altså vi alle ved jo hvem Danmarks bedste hold er ikke ?  Så er der vel ikke så meget andet at sige Kan du ikke fortælle mig hvem det er?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Kan du ikke fortælle mig hvem det er?
Silkeborg. Det ved du da godt? Dumme Bave.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|