home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 477 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4672867 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2700: 09 Nov 2006, 18:00 »

nej nej jeg sagde ikke han var pinlig. Men til grin! Og hvor ved du igrunden fra hvad jeg har set? Har faktisk været på standard liege` stadion, belgien ikke sandt!

ps manden er 24. burde han ikke med de skader bif har spille nu?

Kæmpestor forskel...

Det vil sige, at du kan konstatere, at han var til grin under hans tid i Belgien, efter at have set én kamp så, eller hvad?

Hvorvidt han spiller nu, har intet at gøre med, hvordan han gjorde det i Belgien.

Jeg har intet imod, at du disser Rector. Jeg er selv sur over, at vi købte ham, for historierne fra Belgien er ikke lovende, og han har ikke bevist, at de ikke taler sandt. Jeg kan bare ikke forstå, at du baseret på en tilfældig belgisk journalists mening og en(?) kamp ligefrem konstaterer, at han var til grin under hans ophold i Belgien.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #2701: 09 Nov 2006, 18:03 »

Hvad er forskellen mellem pinlig og til grin?

Fint nok at du har overværet en kamp i Belgien. Men Gio har ikke spillet der, i hvert fald ikke for Standart.

ingen forskel, det var en joke!

Så dk - tjekkiet, så tror ikke han var med der nej.

Men back to topic!  Tror at bolddk med sin artikkel vil belyse lidt det jeg mener om ham! De kan heller ikke forstå hvorfor han ikke spiller. Men du har måske en bedre forklaring? Som sagt tidligere, så er han 24 år og burde nu have et holdbart niveau, til bifs skadesplagede trup. Og ja gosser, han kan blive bedre, men det er da begrænset hvor maget han udvikler sig nu. Han skal dog være i klubben i 3 år endnu, så kan vi jo vende tilbage og diskutere om han var en succes eller fiasko!

Zone 43
Manager

« Svar #2702: 09 Nov 2006, 18:12 »

ingen forskel, det var en joke!

Så dk - tjekkiet, så tror ikke han var med der nej.

Men back to topic!  Tror at bolddk med sin artikkel vil belyse lidt det jeg mener om ham! De kan heller ikke forstå hvorfor han ikke spiller. Men du har måske en bedre forklaring? Som sagt tidligere, så er han 24 år og burde nu have et holdbart niveau, til bifs skadesplagede trup. Og ja gosser, han kan blive bedre, men det er da begrænset hvor maget han udvikler sig nu. Han skal dog være i klubben i 3 år endnu, så kan vi jo vende tilbage og diskutere om han var en succes eller fiasko!

Spørg trænerne, om hvorfor han ikke spiller

Jeg ser da gerne at han får chancen for at spille lidt mere, end det er tilfældet nu Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #2703: 09 Nov 2006, 18:45 »

Fuck nu af fra denne tråd hvis du/i kun kan komme med sådan noget pis! "Han er til grin"

Du har vidst ikke fuldt med i dansk fodbold, se bare i går hvor godt han stod mod OB!

Man har vel ret til og skrive at man ikk syntes Ankergreen er god nok til Brøndbys hold, uden man lige frem skal "fucke af"
Selvfølgelig spiller han nogle gode kampe, men også nogle dårlig. Jeg mener heller ikk han har klassen til et tophold i Danmark. Det kan godt være at en ny målmand ikk er det man trænger til lige nu, men hvis man vil på højde med FCK, så skal man efter min mening ud og finde en ny.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #2704: 09 Nov 2006, 18:47 »

Som du kan se, sagde jeg det på baggrund af at han skrev "han er til grin"! Er træt af folk i klubtråde, der på den måde sviner den klub, tråden nu handler om!

supermehl
Gæst

« Svar #2705: 09 Nov 2006, 19:01 »

Faldt lige over det her på AHO. God humor i en mørk tid!!

Brøndby IF ansætter mentalcoach !.

Som direkte følge af de dårlige resultater i efteråret og som et led i bestræbelserne på at komme ud af krisen, har Brøndby IF valgt at ansætte en mentalcoach. Mentalcoachen skal primært arbejde med spillertruppen som helhed og med den enkelte spiller i særdeleshed.

Valget er faldet på den 9-årige Nikolaj Bjerregaard, søn af sportschef Anders Bjerregaard, i skarp konkurrence med andre mentalcoach's. I den forbindelse udtaler sportschefen at "Nikolaj har den rigtige indstilling og har gennem sin seriøse tilgang til problemet vist, at netop han er den rette til jobbet".

Nikolaj Bjerregaard har primært sin erfaring fra sin daglige kommen og gåen i SFO-ordningen på Schneeklothskolen i Brøndby.

Samtidig har samtlige præster i Brøndby Sogn anmodet Kirkeministeriet om, at måtte stryge "Helligånden" fra deres prædiken, således at den fremtidige prædiken i kirkerne i Brøndby Sogn lyder: "I Faderen, Sønnens og Sønnesønnens Navn............Ame n !!".

Ritzau
09. november 2006
08:17

EDIT: ...Og dér rundede jeg 100 indlæg
« Seneste Redigering: 09 Nov 2006, 19:05 af supermehl » Logged

absalonsen
Gæst

« Svar #2706: 09 Nov 2006, 19:03 »

Haha. Dét er humor! :-P

Gosser
Manager

« Svar #2707: 09 Nov 2006, 19:08 »

Haha, den er sgu meget god Peace

Thore
Manager

« Svar #2708: 09 Nov 2006, 20:26 »

Som du kan se, sagde jeg det på baggrund af at han skrev "han er til grin"! Er træt af folk i klubtråde, der på den måde sviner den klub, tråden nu handler om!

Kan en Brøndby fan ikk mene han er til grin? det lyder umildbart ikke som om han har super meget i mod Brøndby, når han gerne ser de henter Stephan Andersen.
Men det er sådan set lige meget, nu er du jo en af dem der er meget aktive herinde, så syntes jeg ikk rigtig man kan tillade sig og skrive fuck af til en, der er forholdsvis ny herinde. - Det er så lige min mening, for det skulle jo stadig gerne blive ved med og være Danmarks hyggeligste FM forum.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

mikkel-strandgaard
Førsteholdsspiller

« Svar #2709: 10 Nov 2006, 14:27 »

Hvem syntes i vi skal købe

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #2710: 10 Nov 2006, 16:51 »

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #2711: 10 Nov 2006, 16:54 »

Hvem syntes i vi skal købe

Djimi Fall fra Randers. han kan ikke være så dyr, plus jeg mener at han på mange måder passer ind i vores opstilling som den angriber helt fremme. Smiley

Jep-Jep
Juniorspiller
**

« Svar #2712: 11 Nov 2006, 12:19 »

Danton på Faxe??:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=62723

Jah, han har jo ikke været bange for at vise sin loyalitet mod klubben Thumbs Up

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #2713: 11 Nov 2006, 12:20 »

Danton på Faxe??:
http://www.bolddk.com/nyt/?vis=62723

Jah, han har jo ikke været bange for at vise sin loyalitet mod klubben Thumbs Up

kunne sku være fedt. Man har jo set det i Rom med F. Totti, da han var skadet.

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #2714: 11 Nov 2006, 12:27 »

Det ku være fedt. Tror jeg også sagtens han ku finde på.

Sider: 1 ... 179 180 [181] 182 183 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010