home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2068 2069 [2070] 2071 2072 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4722634 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #31035: 15 Jan 2011, 16:09 »

cjensen94
Gæst

« Svar #31036: 15 Jan 2011, 16:12 »

Vil langt hellere af med Jallow, end Farnerud ligenu.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #31037: 15 Jan 2011, 16:21 »

Vil langt hellere af med Jallow, end Farnerud ligenu.
Ja helt enig! Men 11 millioner kroner for ham nu, og så sparer vi 5,4 mio for hans løn.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #31038: 16 Jan 2011, 13:19 »

Topprioriteten er naturligvis at få skudt de mest ubrugelige og løntunge spillere afsted - og her står Farnerud forrest i køen. Jeg tvivler dog stærkt på, at vi får 11 millioner for ham, men mindre kan nu også gøre det. Halvdelen og så er det bare ud af vagten med albinoen! Kan han følges med Jallow, Bischoff og Kanstrup ud, så er det bare ekstra god stil.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #31039: 16 Jan 2011, 13:22 »

sys bestemt ikke farnerud er den vigtigste at komme af med... marginal spillere som gisla, bissen, kanstrup og Jallow er i min optik vigtigere at få skippet afsted...

N17
Manager

« Svar #31040: 16 Jan 2011, 13:23 »

Hvis vi skal af med de mest ubrugelige og løntunge spillere, så mener jeg bestemt ikke, at Farnerud står forrest. Det bør da være Gislason, Madsen, Jan K og Bischoff, som bør være de første. Derefter kan vi så sælge Farnerud

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #31041: 16 Jan 2011, 13:27 »

Ingen hæver en så høj hyre som Farnerud, og derfor står han forrest i køen. Han er helt korrekt bedre end Gislason, Madsen, Jan K. og Bischoff, men ift. hvad vi får for pengene, så er han uden tvivl nr. 1 til at skride. Han har haft mange år til at vise sit værd uden at dette er sket - nu må tålmodigheden være brugt op.

Madsen slipper vi aldrig for. Så det er useriøst at bringe ham på bane. Hans karriere er slut, og det ved han naturligvis godt. Hvorfor skulle han skifte en lukrativ kontrakt med Brøndby ud med lidt hyggebold i Nordsjælland eller Lyngby, hvor han i bedste fald ville tjene det halve? Ham hænger vi på indtil kontraktudløb, og det kan vi kun takke den elendige sportslige ledelse i Brøndby for. Hjernedødt at give en mand, der ikke havde vist noget i så lang tid en 5-årig kontrakt til en værdi på mere end 15 millioner kr.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #31042: 16 Jan 2011, 13:31 »

forstår ikke din logik, du vil hellere af med en mand træneren tror på og som bidrager med spil på banen, end marginal spillere der tilsammen hæver flere penge end farnerud...Huh

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #31043: 16 Jan 2011, 13:37 »

Hvis Brøndby troede for alvor på Farnerud, og havde i sinde at beholde ham, så havde han naturligvis aldrig fået lov at rejse til Schweiz for at kigge på forholdene i Bern. Vi skal have vendt den økonomiske deroute, og det kan vi, så længe vi ikke har oplagte salgsemner, eller klarer os godt internationalt, kun ved at nedbringe de alt for voldsomme lønudgifter. Tænk nu en smule langsigtet. Hvis vi bliver ved med at køre med to-cifrede millionbeløb i underskud år efter år, så går der næppe længe, før Brøndby ligger og vælter rundt i bunden af Superligaen - eller i værste fald må endnu længere ned.

Jeg siger heller ikke, at jeg ikke vil af med Gislason, Kanstrup, Jallow, Bischoff og de andre. Det vil jeg hellere end gerne, men et salg af én mand er alt andet lige mere realistisk, end at vi med et trylleslag skulle finde klubber til en hel håndfuld.

Vi skal af med alle de lejesvende, og så skal vi have det gamle Brøndby tilbage. Et Brøndby der satsede på egen avl kombineret med et par vel-scoutede profiler. Et Brøndby vi kan være stolte af igen, og hvor spillerne ikke bare er fedladne feriespillere, der udelukkende skriver kontrakt for at hæve en fed hyre.

Fernando
Gæst

« Svar #31044: 16 Jan 2011, 13:40 »

Ja Farnerud gør det godt på banen og har en utrolig stor løn, men synes at du på ingen måde kan sammenligne ham og Mikkel Bischoff eller sige at han er bedre da de jo spiller to vidt forskellige pladser! Men Farnerud har jo gjort det fint nok og få banket et par kasser ind, men må indrømme at Farnerud alligevel har skuffet mig lidt siden den dag han kom - Jeg har haft alt for høje forventninger til ham.. :/

Gisla, Bissen og Pierre Kanstrup er vigtigst at komme af med. Men det med Jallow er det ham der gerne vil væk eller klubben der vil af med ham?

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #31045: 16 Jan 2011, 13:44 »

Desuden skal det vel også nævnes, at selvom Farnerud gør det godt, så gør han det sgu på ingen måde så godt, at det opvejer en løn på 5-6 millioner kr. årligt. Kostede han det halve at have rendende, så var han måske pengene værd, men det gør han ikke. Ergo; han må væk - og det kan kun gå for langsomt.

Zone 43
Manager

« Svar #31046: 16 Jan 2011, 14:19 »

Kan vi få et fint beløb for Farnerud, så skal han skydes afsted sydpå, ellers ser helst, at han først ryger til sommer.

Men det med Jallow er det ham der gerne vil væk eller klubben der vil af med ham?

Begge parter. Klubben vil af med ham, fordi han ikke passer i planerne, og har kontraktudløb til sommer, mens Jallow vil videre pga. manglende spilletid.

Hvis Brøndby troede for alvor på Farnerud, og havde i sinde at beholde ham, så havde han naturligvis aldrig fået lov at rejse til Schweiz for at kigge på forholdene i Bern.

Ifl. Farnerud selv, har han ikke været nede og se på forholdene, men derimod har han været en tur til Stuttgart. :-)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/farnerud-young-boys-historie-er-loegn

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #31047: 16 Jan 2011, 14:20 »

Young Boys bekræftede vidst også forleden at Alex ikke havde været i Schweiz...

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DonkeyKong
Ynglingespiller

« Svar #31048: 16 Jan 2011, 14:40 »

Fair nok. Men det ændrer nok ikke det store på, at Brøndby næppe vil stå i vejen for et skifte, hvis interessen fra YB er reel, og hvis de vil smide lidt penge i den slunkne klubkasse.

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #31049: 16 Jan 2011, 17:32 »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/agent-konkret-interesse-for-von-schlebruegge  han er ved at være oppe i årene, og vi skal satse på andre kræfter... så selvom jeg godt kan lide MVS så må jeg sige sælg Smiley

Sider: 1 ... 2068 2069 [2070] 2071 2072 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010