home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1006 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4219042 gange)
Gosser
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2520: 02 Nov 2006, 16:18 »

Vi har ingen angribere (udover Rector)

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=12750

Lol, det skal nok blive godt Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #2521: 02 Nov 2006, 16:19 »

Lol, det skal nok blive godt Thumbs Up

Lige mine ord..

..PerPer i angrebet!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #2522: 02 Nov 2006, 16:22 »

Lige mine ord..

..PerPer i angrebet!

En mulighed?

Brodtgaard
Manager

« Svar #2523: 02 Nov 2006, 16:22 »

Ja, PerPer scorer vores mål i 1-0 sejren !  

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst

« Svar #2524: 02 Nov 2006, 16:23 »

En mulighed?

Bestemt. Vi har ingen angribere, men problemet er så, at hvis vi sætter ham derop, så er vi sårbare bagved, og i kampen på søndag må jeg indrømme, at jeg ville være ret godt tilfreds med uafgjort.

absalonsen
Gæst

« Svar #2525: 02 Nov 2006, 16:27 »

Bestemt. Vi har ingen angribere, men problemet er så, at hvis vi sætter ham derop, så er vi sårbare bagved, og i kampen på søndag må jeg indrømme, at jeg ville være ret godt tilfreds med uafgjort.

Også her! Hellere i forsvaret så vi kan være på den sikre side.

Zone 43
Manager

« Svar #2526: 02 Nov 2006, 16:31 »

Nu må i da lige stoppe i to.. Nok har vi skader osv. men at gå efter uafgjort? Nu stopper festen. Vi går på banen for at vinde, og det gør vi. Skader eller ej.

At United så ikke kunne er noget andet...

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #2527: 02 Nov 2006, 16:40 »

Har vi skrevet at vi går efter uafgjort? Næ! US skrev, at han ville være tilfreds med uafgjort, hvilket jeg var enig i.
Der er forskel på ordene!

Zone 43
Manager

« Svar #2528: 02 Nov 2006, 16:45 »

Har vi skrevet at vi går efter uafgjort? Næ! US skrev, at han ville være tilfreds med uafgjort, hvilket jeg var enig i.
Der er forskel på ordene!

D'oh. Mente at være tilfreds med uafgjort.. Jeg er kun tilfreds med sejr, uanset hvem vi møder!

- Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #2529: 02 Nov 2006, 16:53 »

Hvis man ønsker at vinde det danske mesterskab og være en magtfaktor i dansk fodbold er kun en sejr tilfredsstillende, ligemeget hvem man møder. Men når situationen er som den er i Brøndby, kan man måske godt tillade sig at skrue forventningerne lidt ned.. Smiley

Thore
Manager

« Svar #2530: 02 Nov 2006, 17:00 »

Nu må i da lige stoppe i to.. Nok har vi skader osv. men at gå efter uafgjort? Nu stopper festen. Vi går på banen for at vinde, og det gør vi. Skader eller ej.

At United så ikke kunne er noget andet...

Jeg vil sige at i Brøndbys nuværede situation, og ser man på de to mandskaber der stiller til start, så bør man nok være tilfreds med en uafgjordt.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Zone 43
Manager

« Svar #2531: 02 Nov 2006, 17:07 »

Tja.. Nogen vil, andre ikke..

Men som sagt, alt andet end, uanset hvem vi møder, vil en sejr ikke være tilfredsstillende Smiley

- Daniel Agger.

Gosser
Manager

« Svar #2532: 04 Nov 2006, 11:24 »

Weekendens skader i SAS Ligaen

Brøndby:
Hannes Sigurdsson, Nikolai Agger, Ruben Bagger, Trond Andersen, Jean Philippe Peguero, Morten Duncan Rasmussen, Kasper Lorentzen, Martin Retov (tvivlsom), Markus Lantz (tvivlsom), Kim Daugaard (tvivlsom) og Mads Jørgensen (tvivlsom), Morten Rasmussen (tvivlsom), Martin Spelmann (tvivlsom) og Thomas Rytter (tvivlsom).

Det er jo galt!

United-styrer
Gæst

« Svar #2533: 04 Nov 2006, 11:50 »

Brøndby:
Hannes Sigurdsson, Nikolai Agger, Ruben Bagger, Trond Andersen, Jean Philippe Peguero, Morten Duncan Rasmussen, Kasper Lorentzen, Martin Retov (tvivlsom), Markus Lantz (tvivlsom), Kim Daugaard (tvivlsom) og Mads Jørgensen (tvivlsom), Morten Rasmussen (tvivlsom), Martin Spelmann (tvivlsom) og Thomas Rytter (tvivlsom).

Det er jo galt!

Det er så vildt, at hvis det skete i FM, så ville man brokke sig over, at spillet var så urealistisk på det punkt og skrige efter en patch :-)

Jeg har aldrig nogensinde set noget lignende, men faktum er altså, at det gang på gang er os, der står med et utal af skader, og jeg tror efterhånden ikke på, at det kan være en tilfældighed. Derimod tror jeg, at vi simpelthen træner for meget teknik og alt for lidt fysik. Det er jo glasben hele linjen, og det er ikke kun i denne periode - det er over en årrække, at vi konsekvent har haft ekstremt mange skader. Hvad siger I andre? - tror I også, at den er gal med træningen?

Zone 43
Manager

« Svar #2534: 04 Nov 2006, 11:53 »

Brøndby:

Det er jo galt!

OMFG! 14 stk, inkl. de tvivlsome! Men mon ikke at nogen af dem bliver klar? Smiley

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 167 168 [169] 170 171 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010