home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1173 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 48 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221173 gange)
Brodtgaard
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2325: 26 Okt 2006, 16:41 »

Ja - han har været uden siden april 06

http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=10447

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

absalonsen
Gæst

« Svar #2326: 26 Okt 2006, 16:42 »

Vi burde spille med Molle på VB, han gjorde det klart bedre en Røvbjørn.

Zone 43
Manager

« Svar #2327: 26 Okt 2006, 16:46 »

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #2328: 26 Okt 2006, 16:51 »

Det' godt nok sur ass for Trond Skuffet

Måske vi skulle hente Leon A.? Opstemt

Han ville ikke være dårlig, men han har sagt nej til os før, så det kan måske komme i vejen.
Og det er jo bare spørgsmålet om, at der er en klub i udlandet, som er interesseret, så får vi ham nok ikke.

Soil
Ynglingespiller

« Svar #2329: 26 Okt 2006, 16:53 »

Ja men synes nu ikke kun det er forsvaret der spiller pivringe lige pt. synes ikke Sigurdsson har noget at gøre oppe foran, personligt synes jeg N. Agger meget bedre.. Philipp fra FC Frederecia ville være en god tilføjelse efter min mening

Og Leon ville være en glimrende handel efter min mening

absalonsen
Gæst

« Svar #2330: 26 Okt 2006, 16:54 »

Ja men synes nu ikke kun det er forsvaret der spiller pivringe lige pt. synes ikke Sigurdsson har noget at gøre oppe foran, personligt synes jeg N. Agger meget bedre.. Philipp fra FC Frederecia ville være en god tilføjelse efter min mening

Hannes har spillet til et -3, som det vidst hedder nu. Han er så stor og stærk, og god med hovedet, men han misser altid bolden når den kommer i luften!  Skuffet

Soil
Ynglingespiller

« Svar #2331: 26 Okt 2006, 16:58 »

Han er et af de største fejlkøb i denne sæson i SAS-Ligaen efter min mening han brænder ALT! han får op til flere en-mod-en situationer som der skal scores på mod målmanden og han fejler gang på gang, Meulensteen smid dog Agger ind istedet!

Zone 43
Manager

« Svar #2332: 26 Okt 2006, 17:20 »

Han ville ikke være dårlig, men han har sagt nej til os før, så det kan måske komme i vejen.
Og det er jo bare spørgsmålet om, at der er en klub i udlandet, som er interesseret, så får vi ham nok ikke.

Nu ville han jo gerne væk derfra, hvis ikke der kom mere spilletid. I BIF ville han få meget mere spilletid, tror jeg da.

Agger skal nok blive stor en dag, ingen tvivl. Men han er lige nu ikke god nok til 1. holdet, bare se i går, der var næsten anonym i de min. han fik. Philipp, skal jeg ikke kunne sige om er god eller ej, men jeg vil til hver en tid foretrække en spiller som Hannes fremfor Philipp, som vidst spiller 2DV.

Hannes har spillet til et -3, som det vidst hedder nu. Han er så stor og stærk, og god med hovedet, men han misser altid bolden når den kommer i luften!  Skuffet

-3? Huh

Enig, men når han begynder at vinde sine dueller og hans finter o.l. bliver bedre ville han være en god spiller!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #2333: 26 Okt 2006, 17:35 »

-3? Huh

Det hedder den dårligste karakter i den nye skala, vidst nok!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #2334: 26 Okt 2006, 17:39 »

Hannes har sgu ikke meget at byde på. Han ihvertfald ikke god alene i front! Men det er set før at elendige spillere pludselig bevæger sig til nye højder...

BIF køber nok kraftigt ind i vinterpausen, men jeg har svært ved at se hvor de skal hente deres profiler?

United-styrer
Gæst

« Svar #2335: 26 Okt 2006, 19:01 »

Agger skal nok blive stor en dag, ingen tvivl. Men han er lige nu ikke god nok til 1. holdet.

I sin eneste kamp på førsteholdet i år scorer han to kasser. Hvordan begrunder du, at Fætter Agger ikke er god nok, når Hannes er det? Hannes har været uduelig - det må selv du og Gosser indrømme ;-)

Zone 43
Manager

« Svar #2336: 26 Okt 2006, 19:05 »

I sin eneste kamp på førsteholdet i år scorer han to kasser. Hvordan begrunder du, at Fætter Agger ikke er god nok, når Hannes er det? Hannes har været uduelig - det må selv du og Gosser indrømme ;-)

Han spillede mod Flora, ja, men han kom også ind i går og var usynlig! Undtagen da de viste han var ude på sidelinjen Peace

Nok har Hannes ikke scoret så meget og taber ofte sine dueller, men han skal nok snart vende den bøtte Thumbs Up

- Daniel Agger.

F.C.K.
Gæst

« Svar #2337: 26 Okt 2006, 19:06 »

Hannes er den dårligste udenlandske spiller i sas ligaen. i denne måned det blev han kåret til.. Og agger blev kåret til månedens talent i sidste måned !

United-styrer
Gæst

« Svar #2338: 26 Okt 2006, 19:07 »

Han spillede mod Flora, ja, men han kom også ind i går og var usynlig! Undtagen da de viste han var ude på sidelinjen Peace

Nok har Hannes ikke scoret så meget og taber ofte sine dueller, men han skal nok snart vende den bøtte Thumbs Up

Det kan du ikke blive ved med at sige, det der. Hannes har spillet 5+ kampe nu og været elendig i alle undtagen første halvleg mod OB. Agger har spillet 1,3/1,4 kampe og været fremragende i størstedelen af tiden. Intet taler for, at Hannes skulle have mere berettigelse til førsteholdet end Fætter Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #2339: 26 Okt 2006, 19:14 »

Hannes er den dårligste udenlandske spiller i sas ligaen. i denne måned det blev han kåret til.. Og agger blev kåret til månedens talent i sidste måned !

w00t! Hvor pokker har du set det henne? Shockeret

Det kan du ikke blive ved med at sige, det der. Hannes har spillet 5+ kampe nu og været elendig i alle undtagen første halvleg mod OB. Agger har spillet 1,3/1,4 kampe og været fremragende i størstedelen af tiden. Intet taler for, at Hannes skulle have mere berettigelse til førsteholdet end Fætter Agger.

Hmm.. Så ser vi åbenbart ikke den samme Hannes? Jeg synes at han kæmper for at blive bedre. Hver gang!

Måske man skulle prøve Hannes og Agger sammen i front i en kamp eller to? Rullende Øjne

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 154 155 [156] 157 158 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010