home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1220 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4221783 gange)
Gosser
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2280: 25 Okt 2006, 14:57 »

Jeg har stemt på Peguero, Williams og Eckersley!

Peguero Jean Phillipe: Fordi jeg synes han er en vildt spændende spiller, der tror på sig selv, og kan noget med en bold! Jeg synes han har gjort det godt, på trods af han kun har spillet få kampe! En rigtig god spiller, der ofrer sig for holdet!

David Williams: Der er vel ikke så meget at sige? Kanon spiller, med et kæmpe talent! Han bomber løs for reserverne, og er en dejlig spiller! Han skal nok blive en stor profil om nogle år, om ikke i Danmark (håber det dog), så i den liga han kommer til at spille i!

Adam Eckersley: Rigtig god venstre-back! Er stærk i forsvaret, og kan en masse op af banen! God aggresiv spiller, med vilje! Mit førstevalg til venstre-backen!

Desuden vil jeg godt sige lidt om Hannes Torstein Sigurdsson! Jeg synes det er for tidligt at dømme ham (nu gider jeg ikke høre om den så omtalte målstatistik i hans tidligere karriere, Hannes er startet p et nyt kapitel i hans karriere!), da han ikke har spillet vildt mange kampe, og næsten kun har spillet kampe hvor hele holdet har været, mere eller mindre, i denne såkaldte krise! Jég synes han er en god spiller, om ikke bomber, men en kanon spiller! Høj, stor og stærk, fighter-vilje og en god tro på sig selv!

Nu mangler vi bare alle spillerne vil det her, og begynder at spille noget ordenlig fodbold, og vinder deres kampe! Det er nok en kendsgerning at vi ikke vinder mesterskabet i år, nu skal vi først og fremmest lige igang!

Gosser
Manager

« Svar #2281: 25 Okt 2006, 18:16 »

DET DER ER DET STØRSTE DROB JEG NOGENSINDE HAR SET!

NICE BIF! Opstemt

Gosser
Manager

« Svar #2282: 25 Okt 2006, 18:17 »

NOOOOOOOOOOOOOOOOO! DER VAR SGU DA IKKE FRISPARK!

Nu er det fanme dommernes skyld hvis vi ikke kommer tilbage i form!!!

LosCules
Gæst

« Svar #2283: 25 Okt 2006, 18:39 »

Yes yes 1-1.. For min skyld må kampen meget gerne slutter uafgjort, så det er vel tilfredsstillende Wink.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2284: 25 Okt 2006, 18:50 »

Jeg har stemt på Peguero, Williams og Eckersley!

Peguero Jean Phillipe: Fordi jeg synes han er en vildt spændende spiller, der tror på sig selv, og kan noget med en bold! Jeg synes han har gjort det godt, på trods af han kun har spillet få kampe! En rigtig god spiller, der ofrer sig for holdet!

David Williams: Der er vel ikke så meget at sige? Kanon spiller, med et kæmpe talent! Han bomber løs for reserverne, og er en dejlig spiller! Han skal nok blive en stor profil om nogle år, om ikke i Danmark (håber det dog), så i den liga han kommer til at spille i!

Adam Eckersley: Rigtig god venstre-back! Er stærk i forsvaret, og kan en masse op af banen! God aggresiv spiller, med vilje! Mit førstevalg til venstre-backen!

Desuden vil jeg godt sige lidt om Hannes Torstein Sigurdsson! Jeg synes det er for tidligt at dømme ham (nu gider jeg ikke høre om den så omtalte målstatistik i hans tidligere karriere, Hannes er startet p et nyt kapitel i hans karriere!), da han ikke har spillet vildt mange kampe, og næsten kun har spillet kampe hvor hele holdet har været, mere eller mindre, i denne såkaldte krise! Jég synes han er en god spiller, om ikke bomber, men en kanon spiller! Høj, stor og stærk, fighter-vilje og en god tro på sig selv!

Nu mangler vi bare alle spillerne vil det her, og begynder at spille noget ordenlig fodbold, og vinder deres kampe! Det er nok en kendsgerning at vi ikke vinder mesterskabet i år, nu skal vi først og fremmest lige igang!

Well - et eller andet sted finder jeg det smågenialt at du kan fremhæve Eckersley og Peguero som to af de tre du har stemt på, på trods af at de har været meget plaget af skader. Dette er så også okay, for som du siger, så har de sgu spillet godt, mens de har spillet, men at du så siger, at det er for tidligt at dømme Sigurdsson, fordi han ikke har spillet vildt mange kampe - på trods af at have spillet flere end Eckersley og Peguero, ja så synes jeg sgu det bliver genialt. Wink

Nu så jeg lige lidt af kampen - det er ellers ikke meget dansk fodbold jeg får set - og Gud hvor er Jimmy Nielsen da piv elendig i forhold til bare et år siden. Det var da godt nok pinligt at se, som han fejlvurderede den bold, der hoppede over ham.

Gosser
Manager

« Svar #2285: 25 Okt 2006, 18:55 »

Well - et eller andet sted finder jeg det smågenialt at du kan fremhæve Eckersley og Peguero som to af de tre du har stemt på, på trods af at de har været meget plaget af skader. Dette er så også okay, for som du siger, så har de sgu spillet godt, mens de har spillet, men at du så siger, at det er for tidligt at dømme Sigurdsson, fordi han ikke har spillet vildt mange kampe - på trods af at have spillet flere end Eckersley og Peguero, ja så synes jeg sgu det bliver genialt. Wink

Øh? Der er ingen af dem der har spillet særlig mange kampe? Jeg forstår ikke hvad du mener Huh

United-styrer
Gæst

« Svar #2286: 25 Okt 2006, 18:56 »

For satan i helvede! Fantastisk start, men en idiot af en dummer synes åbenbart ikke, at Brøndby må vinde. Hvis bare han anerkender det mål, hvor der ikke er SKYGGEN af frispark, så kommer AaB aldrig nogensinde tilbage. Skandaløst, intet mindre.

Vi nakker dem i anden halvleg!

Øh? Der er ingen af dem der har spillet særlig mange kampe? Jeg forstår ikke hvad du mener Huh

Han forstår ikke, at du kan bedømme Peguero og Eckersley til at være vores bedste indkøb, da de begge har spillet mindre end Hannes, som ifølge dig ikke kan vurderes, da han har spillet for lidt ;-)

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #2287: 25 Okt 2006, 18:56 »

Eckersley kan da slet ikke bedømmes nu. Han har spillet meget få kampe, og vel kun én god af slagsen.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2288: 25 Okt 2006, 18:58 »

... Du bedømmer 3 spillere, der har fået færre A-kampe end Sigurdsson har, men du synes det er for tidligt at bedømme Sigurdsson? :-)

Gosser
Manager

« Svar #2289: 25 Okt 2006, 19:14 »

... Du bedømmer 3 spillere, der har fået færre A-kampe end Sigurdsson har, men du synes det er for tidligt at bedømme Sigurdsson? :-)

Jeg bedømmer dem ikke, jeg fortæller bare om hvad de er for nogle! Desuden hedder spørgsmålet ikke "Brøndbys bedste køb" men "Hvilket indkøb er du gladest for?", så med de 3 spillere, mener jeg selvfølgelig at det er dem jeg er gladest for at vi har hentet, fordi jeg tror de bliver bedst for holdet på sigt!!

Gosser
Manager

« Svar #2290: 25 Okt 2006, 19:14 »

Han forstår ikke, at du kan bedømme Peguero og Eckersley til at være vores bedste indkøb, da de begge har spillet mindre end Hannes, som ifølge dig ikke kan vurderes, da han har spillet for lidt ;-)

Som sagt er spørgsmålet ikke "Brøndbys bedste køb", men hvem man individuelt er gladest for at vi har hentet!

Gosser
Manager

« Svar #2291: 25 Okt 2006, 20:00 »

Så blev der stille..

Men til kampen: Jeg tør slet ikke tænke på hvad den kunne have endt hvis dommeren havde dømt rigtigt, da vi scorede vores andet mål! (Og hvis Sennels ikke var blevet skiftet ind)

Vi nakker dem i anden halvleg!

Ja, vi nakkede dem bogstavelig talt Wink

Soil
Ynglingespiller

« Svar #2292: 25 Okt 2006, 20:02 »

Fanme den dårligste dommer præstation i denne sas-liga sæson to helt forkert dømte straffespark og han tager målet fra BIF flot.. virkeligt flot!!

Gosser
Manager

« Svar #2293: 25 Okt 2006, 20:05 »

Fanme den dårligste dommer præstation i denne sas-liga sæson to helt forkert dømte straffespark og han tager målet fra BIF flot.. virkeligt flot!!

Det var ikke just til det nye 12-tal nej! Nok nærmere 2!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #2294: 25 Okt 2006, 20:09 »

Så blev der stille..

Jeg er bedøvende ligeglad med den afstemning - du vurderer spillerne som om de havde spillet flere kampe for klubben end de rent faktisk har, for derefter at skrive, at du ikke mener man kan vurdere Sigurdsson fordi han endnu ikke har spillet meget for klubben. Smiley

Citat af: Gosser om Eckersley
Rigtig god venstre-back! Er stærk i forsvaret, og kan en masse op af banen! God aggresiv spiller, med vilje!

Han har spillet.. hvad? 1 kamp? Og så har du grundlag for at bedømme ham stærk i forsvaret, og til at have offensive kvaliteter, mens Sigurdsson, der i hvert fald har mere end 3 kampe, endnu ikke er klar til at blive bedømt?

Citat af: Gosser om Sigurdsson
Desuden vil jeg godt sige lidt om Hannes Torstein Sigurdsson! Jeg synes det er for tidligt at dømme ham, da han ikke har spillet vildt mange kampe

Eh?

Sider: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010