home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1159 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1924 1925 [1926] 1927 1928 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4214625 gange)
Hamza_BIF
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #28875: 25 Aug 2010, 20:49 »

jeg undskylder for at jeg desværre ikke har set at det er blevet linket til på forrige side som du siger.

og ja er enig med dig Søgaard han kommer altså tit med nogle dumme kommentare, men jeg skal dog også blive bedre til at stille mindre dumme spørgsmål og måske skabe lidt mere debat herinde Smiley

Og det er også det jeg igennem de seneste måneder har skrevet flere gange at jeg har prøvet at hjælpe dig med. Har skrevet at du skal gennemtænke det du skriver før du gør det. Prøver at hjælpe dig og grunden til at du måske føler dig som mit 'offer' kan være fordi jeg bliver irriteret over at du bliver ved. Jeg prøver at hjælpe dig - tag det ikke personligt Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Fernando
Gæst

« Svar #28876: 25 Aug 2010, 20:52 »

gør jeg dog heller ikke, men lad venligst vær med at kommentere ALLE de mærkelige/dumme spørgsmål jeg kommer med crazy

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28877: 25 Aug 2010, 20:54 »

Det gør jeg hvis du lover at du tænker dig om en ekstra gang før du skriver Wink

søgaard
Gæst

« Svar #28878: 25 Aug 2010, 20:55 »

Undskyld man ikke må rette folk. Jeg behandler fernando som jeg ville gøre med alle andre som kom med det som han skriver. Jeg har ikke noget imod nogen herinde personligt. Står det i retningslinjerne at man ikke må rette folk? Arh.. det kan jeg ikke lige finde.
Dette er jo ikke et enkeltstående tilfælde, hvor du retter på ham eller kommer med en dum kommentar til noget, som Fernando skriver. Jeg ser dog ikke dig så tit rette andre, hvis de begår en lignende "fejl". Jeg synes bare det er lidt trættende at se, at du gang på gang retter på ham, hvis han begår den mindste fejl. Men det kan da godt være, at det er mig der er pylret.
Hvorfor hive retningslinjerne ind i det? Blot fordi vi er crewmedlemmer, så må vi da stadig gerne have en personlig mening omkring hvordan man bør gebærde sig på forummet. Men der står stadigvæk i retningslinjerne:
"Vi forventer også at man i sine indlæg holder en god tone over for de øvrige brugere, så vi alle kan være med til at bidrage til den gode stemning" Smiley

Fernando
Gæst

« Svar #28879: 25 Aug 2010, 20:57 »

Det gør jeg hvis du lover at du tænker dig om en ekstra gang før du skriver Wink

Det skal jeg nok love, at tænker mere over det jeg skriver.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28880: 25 Aug 2010, 20:59 »

Dette er jo ikke et enkeltstående tilfælde, hvor du retter på ham eller kommer med en dum kommentar til noget, som Fernando skriver. Jeg ser dog ikke dig så tit rette andre, hvis de begår en lignende "fejl". Jeg synes bare det er lidt trættende at se, at du gang på gang retter på ham, hvis han begår den mindste fejl. Men det kan da godt være, at det er mig der er pylret.
Hvorfor hive retningslinjerne ind i det? Blot fordi vi er crewmedlemmer, så må vi da stadig gerne have en personlig mening omkring hvordan man bør gebærde sig på forummet. Men der står stadigvæk i retningslinjerne:
"Vi forventer også at man i sine indlæg holder en god tone over for de øvrige brugere, så vi alle kan være med til at bidrage til den gode stemning" Smiley

Ved godt i gerne må have en personlig mening. Men det jeg mener med det er at det ikke er strid imod retningslinjerne at jeg retter ham. Og jeg synes nu godt nok at jeg holder en godt tone! har jeg på noget tidspunkt kaldt ham for noget? bandet af ham? hvor det blev meget personligt? Nej. Så mener jeg nu også at jeg holder en god tone Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28881: 25 Aug 2010, 20:59 »

Det skal jeg nok love, at tænker mere over det jeg skriver.

Godt. Så har du bare at holde det denne gang Wink

EDIT: Var IKKE ment som en form for trussel.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #28882: 25 Aug 2010, 21:24 »

Vores forsvarsproblem kan løses ved at købe Kris Stadsgaard ...

Vi skal alle være her.

Zone 43
Manager

« Svar #28883: 25 Aug 2010, 21:31 »

Eller Andreas Bjelland, som sikkert er billigere, at hente og betale løn til.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Chamberlain15
Manager

« Svar #28884: 25 Aug 2010, 21:31 »

Hvis Rosenborg kommer i CL får i ham selvfølgelig ikk. Men hvis de fejler(hvilket de jo er på vej til) så er han da en mulighed for jer Wink

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28885: 25 Aug 2010, 21:32 »

Eller Andreas Bjelland, som sikkert er billigere, at hente og betale løn til.

OG er yngre og dækker både Venstre back, central forsvar og def. midt. som alle er positioner hvor vi har brug for bredde. Han er som skabt til os!

korzika
Gæst

« Svar #28886: 25 Aug 2010, 21:36 »

Tror desværre det bliver en dyr løsning, men meget afhænger af dagens resultat.

Hvis Rosenborg går videre, så får vi ham nok ikke. Rosenborg får ved en CL-kvalifikation massere af millioner, og desuden er der det sportslige perspektiv, hvor det ikke vil være fornuftigt at udskifte en spiller, da midterforsvaret helst skal være sammenspillet inden CL-kampene. Og sådan er det nok delvist også, hvis de ender i EL.

Hvis Rosenborg ikke kvalificerer sig, så ser jeg mere lyst på det, men tror der skal en del penge på bordet, og i mine øjne, så syntes jeg ikke, at der er så meget value for money.

Desuden, så er spørgsmålet om han rent faktisk gider til Brøndby. Det kunne måske være interessant at komme hjem til Danmark, men modsat så er han sikret europæisk fodbold, som vi (forhåbentligt) også kan tilbyde.

Jeg er dog enig i, at vores forsvars problem skal løses hurtigst muligt. Men det nok ikke i dette transfervindue. Skuffet
« Seneste Redigering: 25 Aug 2010, 21:39 af korzika » Logged

søgaard
Gæst

« Svar #28887: 25 Aug 2010, 21:37 »

Tror sgu ikke Kris Stadsgaard vil skifte sin kæmpe løn og mesterskaber i Norge ud med Brøndby i Danmark, hvor chancen for Europæisk fodbold i fremtiden ser meget mere usikker ud end i Rosenborg.

I kan næsten sikkert ikke matche økonomien og heller ikke det sportslige, så er der vist lange udsigter for at hente ham Tunge

Kris Stadsgaard kan vel ikke spille for Brøndby i Europa, når han har spillet for Rosenborg? Så han vil jo heller ikke få meget ud af Brøndby i denne sæson ved at skifte?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #28888: 25 Aug 2010, 21:39 »

Enig med Søgaard. KS er urealistisk. Især efter i dag for 40-50 klubber er inde og se kamen hvor han har været RBKs bedste indtil nu.

fc-hansen
Manager

« Svar #28889: 25 Aug 2010, 21:42 »

nu er det jo sådan, at dommerne i Spanien, har fået besked på at holde ekstra øje med, C ronaldo fordi han tit filmer, altså tager gode dommere hensyn til, hvilken spiller det er de dømmer på, hvilket de også skal hvis de skal være gode dommere....
  ja de skal være opmærksomme på det, men der er stor forskel på at være opmærksomme på det, og så overse et kæmpe straffespark, fordi at manden det bliver begået på har markeret sig negativt, ved at lave nogle store frispark.

Hvis han valgte ikke at dømme det fordi det var Traore, så skal manden jo aldrig mere dømme Superliga, da det jo er utilgiveligt!

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 1924 1925 [1926] 1927 1928 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010