Hamza_BIF
|
|
Jeg er ved at få hjertestop af nervøsitet! Tænker KONSTANT på kampen i morgen og det har jeg gjort i godt en uge. Hele tiden. Tænker på om det mon skal være dagen hvor vi igen spiller os i gruppespillet efter lang tids krise!
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
claus-vest
|
|
du kan da glæde dig over at kunne se kampen, jeg må vente med at se resultatet 2 timer efter da jeg på arbejde
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Jeg er ved at få hjertestop af nervøsitet! Tænker KONSTANT på kampen i morgen og det har jeg gjort i godt en uge. Hele tiden. Tænker på om det mon skal være dagen hvor vi igen spiller os i gruppespillet efter lang tids krise!
Præcis det samme.. Har desværre ikke fået billet til kampen, så drømmer om bare at vågne op fredag til en konge nyhed!
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
N17
|
|
Der er da stadig billetter til kampen Kezman?
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
det er sgu også katestrofalt, hvis vi ikke kommer videre til gruppespillet og nu hvor vi nok endelig er kommet ud af vores krise
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
det er sgu også katestrofalt, hvis vi ikke kommer videre til gruppespillet og nu hvor vi nok endelig er kommet ud af vores krise Vi er ikke ude af krisen endnu. Så skal vi spille som vi har gjort indtil nu over længere tid IMO.
|
|
|
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Men desværre ikke penge i kezzers pung! men overvejer meget at tage derind alene... Det er bare lidt tabu hvor jeg kommer fra
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Men desværre ikke penge i kezzers pung! men overvejer meget at tage derind alene... Det er bare lidt tabu hvor jeg kommer fra Gør det. Vi har brug for alle de tilskurere vi kan få! Din klub har brug for dig makker. Og det kan alle andre også godt lige tage til sig: Har man muligheden så skal man tage på Brøndby Stadion hvis man er brøndbyfan. Ligesom pilgrimsrejse til Mekka
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
http://www.bold.dk/nyt/Transferrygter-bekymrer-ikke-Jan-KGad vide hvem de mon spejder? jeg gad nu godt se Mikkel Thygesen i brøndby da jeg dog tror han ville passe godt som offensiv midtbanespiller, højre kant eller hængende angriber Jeg vil også godt se kampen, men kan dog ikke få overtalt min far!
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
http://www.bold.dk/nyt/Transferrygter-bekymrer-ikke-Jan-KGad vide hvem de mon spejder? jeg gad nu godt se Mikkel Thygesen i brøndby da jeg dog tror han ville passe godt som offensiv midtbanespiller, højre kant eller hængende angriber Jeg vil også godt se kampen, men kan dog ikke få overtalt min far! Prøv at gå én side tilbage og fortæl mig hvad du finder...
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Så er der bestilt billetter til imorgen, ikke til Faxe - desværre. Men den kamp skal opleves på stadion
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Så er der bestilt billetter til imorgen, ikke til Faxe - desværre. Men den kamp skal opleves på stadion Sådan dér makker! ALLE MAND PÅ STADION!!
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Prøv at gå én side tilbage og fortæl mig hvad du finder...
Dør du ved at Fernando poster et relevant link, selvom det allerede er blevet linket til?! Det er satme trættende at se dig skulle komme med en dum kommentar hver gang Fernando skriver noget.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Dør du ved at Fernando poster et relevant link, selvom det allerede er blevet linket til?!
Det er satme trættende at se dig skulle komme med en dum kommentar hver gang Fernando skriver noget.
Undskyld man ikke må rette folk. Jeg behandler fernando som jeg ville gøre med alle andre som kom med det som han skriver. Jeg har ikke noget imod nogen herinde personligt. Står det i retningslinjerne at man ikke må rette folk? Arh.. det kan jeg ikke lige finde.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
jeg undskylder for at jeg desværre ikke har set at det er blevet linket til på forrige side som du siger. og ja er enig med dig Søgaard han kommer altså tit med nogle dumme kommentare, men jeg skal dog også blive bedre til at stille mindre dumme spørgsmål og måske skabe lidt mere debat herinde
|
|
|
|
|
|
|
|