Hamza_BIF
|
|
Kunne være så fucking klasse hvis Køhlert tog over! Først Henriksen og nu Jensen der er strandet i Portugal.. Lækkert. Håber godt nok vi vinder for ellers bliver det et stort emne i medierne at Henrik er i Portugal!
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
okai godt at se han indsamler information Selvfølgelig samler han sguda information op til en kamp der kan sikre os 10-30 mio. hvis man tæller gruppespillet med Og det gør man i alle kampe. Også mod FC Vaduz, ja.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Så har vi da også bare at vinde mod Efb og især Sporting Lissabon
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
okai godt at se han indsamler information Ville blive noget bekymret, hvis han ikke gjorde. Og til dit andet emne: Selvfølgelig skal Jens Larsen ikke ned på den centrale midtbane
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Er det så Kim Daugaard der skal styre kampen?
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Så har vi da også bare at vinde mod Efb og især Sporting Lissabon Så bare fordi vi scouter dem SKAL vi vinde eller forstår jeg dig ikke ret? xD Du tror ikke de scouter os eller hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Du har godt nok nogle mærkelig meninger, Fernando. Ret komisk at Henrik Jensen ikke er med btw.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Du har godt nok nogle mærkelig meninger, Fernando.Ret komisk at Henrik Jensen ikke er med btw. Ja det har jeg og jeg står ved dem! nej Altid Brøndby vi skal da vinde på grund af pengepræmien for at komme i Gruppespillet xD
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Du har godt nok nogle mærkelig meninger, Fernando. Jeg tænker 'tobimikkelsen' om igen, dog uden ekstreme troll-tendenser
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Er tobimikkelsen ikke en tidligere bruger som blev banned?
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ja det har jeg og jeg står ved dem!
nej Altid Brøndby vi skal da vinde på grund af pengepræmien for at komme i Gruppespillet xD
Det synes jeg så ikke du gør.. Jens Larsen som balancespiller? Come on. Selv en boldmongol kan se at det ville være fuldstændig idiotisk at sætte ham på defensiv midt for at kontrollere defensiven. Har før bedt dig om at tænke før du skriver. Tag det ikke som kritik. Prøver at hjælpe dig
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Er tobimikkelsen ikke en tidligere bruger som blev banned?
Bingo.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Det synes jeg så ikke du gør.. Jens Larsen som balancespiller? Come on. Selv en boldmongol kan se at det ville være fuldstændig idiotisk at sætte ham på defensiv midt for at kontrollere defensiven. Har før bedt dig om at tænke før du skriver. Tag det ikke som kritik. Prøver at hjælpe dig Jamen så kald mig boldmongol
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Ja det har jeg og jeg står ved dem!
Sjovt du siger det, du var da ret hurtig til at skifte mening om en video med Balotelli, efter en anden var uenig i det du først mente. Jens Larsen som balancespiller? Come on. Selv en boldmongol kan se at det ville være fuldstændig idiotisk at sætte ham på defensiv midt for at kontrollere defensiven.
En boldmongol kan jo sagtens være klog på fodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Jamen så kald mig boldmongol Jeg skrev at selv en boldmongol ville kunne se det.. så hvis du står ved din mening som du skriver at du gør så må du være værre end en boldmongol
|
|
|
|
|
|
|
|