home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  1 Bruger, 689 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223082 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2130: 10 Okt 2006, 19:55 »

Ska' måske ud og se kampen på søndag .. Jeg så kampen som Mustafa Hassan spilled' i weekenden .. Han er et kæmpe talent og hvis han fortsætter sin udvikling ryger han enten til en storklub før han når 1. holdet i Brøndby ellers når han 1. holdet .. Det er jeg ret overbevist om .. Det ene af målene i weekenden blev scoret på straffe ..

Det lyder lovende. Jeg glæder mig allerede til han er første hold spiller nu Opstemt Thumbs Up

Hehe ved jeg Grin Og der fik vi uafgjort! Sikke et resultat! Cool

Bl.a. fordi 'Pedro' havde den store chance, som han ikke scorede på Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BasIth
Gæst

« Svar #2131: 10 Okt 2006, 19:58 »

Det lyder lovende. Jeg glæder mig allerede til han er første hold spiller nu Opstemt Thumbs Up

Bl.a. fordi 'Pedro' havde den store chance, som han ikke scorede på Skuffet

Ja fuck han er ringe! Synes egentlig ikke han er særlig god, men så dårlig er han heller ikke, men syne sgodt nok Brøndby er gået lidt ned med spillerhandler, Hannes og Rector funny De er fand'me ringe! Altså jeg har ikke set dem endnu for brøndby men hvad man høre om dem er ikke godt.. Og tror ikke de bliver bedre af at komme til brøndby, dette er på ingen måde ment krankene Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #2132: 10 Okt 2006, 20:16 »

Ja fuck han er ringe! Synes egentlig ikke han er særlig god, men så dårlig er han heller ikke, men syne sgodt nok Brøndby er gået lidt ned med spillerhandler, Hannes og Rector funny De er fand'me ringe! Altså jeg har ikke set dem endnu for brøndby men hvad man høre om dem er ikke godt.. Og tror ikke de bliver bedre af at komme til brøndby, dette er på ingen måde ment krankene Smiley

'Pedro' var en af de bedste angribere i MLS før han skiftede til Brøndby, men det var lidt som om at han ville vise mere end kan kunne til at begynde med, hvilket har kostet lidt. Men ellers en skide god angriber!

Hannes og Gio har ikke de bedste statikkere med sig, men jeg synes at Hannes ihf. har kæmpet godt hidtil, men han skal 'bare' lave nogen flere mål, dog har man ikke set det store til Gio endnu Skuffet

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #2133: 10 Okt 2006, 22:13 »

Nu er jeg igen i et dilemma. Ligger inde med 2 billetter til nedre Faxe, samt mit eget kort til øvre DNE. Hvad satan skal man vælge? Huh

Zone 43
Manager

« Svar #2134: 10 Okt 2006, 22:15 »

Nu er jeg igen i et dilemma. Ligger inde med 2 billetter til nedre Faxe, samt mit eget kort til øvre DNE. Hvad satan skal man vælge? Huh

w00t? dilemma? Der er da ingen tvivl i den situtation!

NEDRE FAXE!!

- Daniel Agger.

Dennis2k
Lilleputspiller
*

« Svar #2135: 10 Okt 2006, 22:20 »

w00t? dilemma? Der er da ingen tvivl i den situtation!

NEDRE FAXE!!
Det kommer vel an på om han er villig til at hjælpe med at skabe stemning....

absalonsen
Gæst

« Svar #2136: 10 Okt 2006, 22:26 »

Det er jeg ikke. Jeg vælger øvre DNE..

(8) For min stemme er i overgaaaaang.. (8)

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #2137: 10 Okt 2006, 22:30 »

Ja det er desværre problemet, jeg ville også gerne selv skråle med, men jer er bange for at smadre glasfacaden med min lyse/skingre stemme Wink
« Seneste Redigering: 10 Okt 2006, 22:35 af Ramos 4 » Logged

Gosser
Manager

« Svar #2138: 11 Okt 2006, 07:10 »

Ja det er desværre problemet, jeg ville også gerne selv skråle med, men jer er bange for at smadre glasfacaden med min lyse/skingre stemme Wink

Sådan nogle tøser! Opstemt

United-styrer
Gæst

« Svar #2139: 11 Okt 2006, 07:59 »

Ja fuck han er ringe!

men så dårlig er han heller ikke.

Øh? For det første hænger det der ikke rigtig sammen, for det andet fik Peguero ikke engang fem kampe, før han fik sin skade, og på de fem kampe nåede han altså at vise, at han kunne lidt. Jeg er helt sikker på, at han nok skal blive en god spiller, og at du mener, han er ringe (eller gør du nu også det?) ud fra det, han har spillet, det fatter jeg ikke.

Hannes og Rector funny De er fand'me ringe! Altså jeg har ikke set dem endnu for brøndby men hvad man høre om dem er ikke godt.. Og tror ikke de bliver bedre af at komme til brøndby, dette er på ingen måde ment krankene Smiley

Det er i hvert fald heller ikke ment som konstruktivt så, for at du direkte kan gå ud og sige "De er fand'me ringe!", for derefter at indrømme, at du aldrig har set dem spille, må siges at være noget useriøst. Jeg var meget skeptisk over for Hannes pga. hans elendige statistik, men han viste da mod OB, at han har noget at komme med. Rectors reelle niveau kan jeg endnu ikke vurdere - han har ikke været superskarp i de kampe, jeg har set, men selv når jeg har set to kampe, hvor han har spillet, kan jeg endnu ikke sige "Han er fand'me ringe!".

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #2140: 11 Okt 2006, 08:58 »

Jeg synes faktisk også Peguero gjorde det fint, inden han blev skadet, ville helt sikkert være en gevinst i denne sæson. Rector har jeg næsten ikke set noget til, men synes de få minutter han har spillet, så har han gjort det rimeligt, man kan jo ikke dømme ham på den time han ca har spillet siden han kom, hvis han overhoved har spillet så meget Opstemt Og Hannes var jeg også meget skeptisk over for, mest pga. statistikken og hans debutkamp hjalp heller ikke alverden. Men synes han bliver bedre og bedre for hver kamp han spiller Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #2141: 11 Okt 2006, 09:08 »

Giovanni er svær at bedømme. Har kun set ham spille mod Brønshøj og selv om han gjorde det godt i den kamp, så er det er jo ikke liganiveau.

Hannes er som jeg forventede, dog meget mere arbejdsom og udholdende - det kan jeg li'...

Pedro gjorde det godt inden skaden og sagde selv, at når han kom i kampform og havde vendt sig til spillestilen, så skulle han nok vise os. Så måske der er mere i ham, han er umiddelbart den, jeg har størst tiltro til.

Zone 43
Manager

« Svar #2142: 11 Okt 2006, 09:59 »

Sådan nogle tøser! Opstemt

Nemlig! Djævel

Men hvorfor er det lige, at du ikke kommer Gosser? Ubeslutsom ticked off Græder

Men synes han bliver bedre og bedre for hver kamp han spiller Smiley

Amen Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #2143: 11 Okt 2006, 12:05 »

Øh? For det første hænger det der ikke rigtig sammen, for det andet fik Peguero ikke engang fem kampe, før han fik sin skade, og på de fem kampe nåede han altså at vise, at han kunne lidt. Jeg er helt sikker på, at han nok skal blive en god spiller, og at du mener, han er ringe (eller gør du nu også det?) ud fra det, han har spillet, det fatter jeg ikke.

Fik han 5 kampe eller ej? Svaret er her Wink

Men ja, han viste at han kan spille. Jeg glæder mig allerede til at han er klar igen til at sparke r*v Opstemt

PEGUERO

- Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #2144: 11 Okt 2006, 14:55 »

Peguero bliver helt vild, hvis han kan komme i topform. Han nåede vist at spille 4 kampe, og i de 2 hjemmekampe han spillede, lavede han 2 mål, som begge var rigtig flotte.

Hannes syntes jeg - lige som gerre - at han bliver bedre og bedre for hver kamp der går. Forhåbenligt bliver der også mål i hver kamp ud af det.  Opstemt
Gio er - som I alle andre har sagt - svær at sige noget om. Den først SAS liga kamp han fik, kom han ind, og lige fra starten fik han publikum op med en smart finte. Men det bliver forhåbenligt bedre end belgisk 2. division hvis han kommer i form.  Wink

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010