home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 971 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4223715 gange)
Gosser
Manager

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #2085: 06 Okt 2006, 07:12 »

Han er ok, men jeg synes ikke at han er nogen ny Kahlenberg. Würtz, M. Jakobsen, M. Spellmann, Duncan, Zimling, Borring, Bendtner og Jonas Troest er i mine øjne større talenter...

Loool! For ikke særlig lang tid siden syntes du han var ringe funny Kan huske jeg skrev at han skulle da være velkommen at komme til Brøndby Wink
« Seneste Redigering: 06 Okt 2006, 07:14 af Gosser » Logged

dingenoderjavs
Førsteholdsspiller

« Svar #2086: 06 Okt 2006, 13:27 »

lorentzen er og har altid været et sygt stort talent . han kan komme tæt på kahlenberg, så meget potentiale har han. det er bare de skodskader .

Soccerpop
Gæst

« Svar #2087: 07 Okt 2006, 10:51 »

lorentzen er og har altid været et sygt stort talent . han kan komme tæt på kahlenberg, så meget potentiale har han. det er bare de skodskader .

Der er jeg nu ikke helt enig.
Lorentzen har stadig en masse at bevise, hvad til dels er skadernes skyld, men samtidig har alle ungdomstrænerne, og nogle SAS liga trænere rost ham for meget, Lorentzen mangler den proffesionalisme Kahlenberg har/havde, for at han skal kunne gøre sig gældende i udlandet (som Kahlenberg har gjort det) skal han først møde en eller anden hård forsvarer gerne en tysker eller englænder, som virkelig kan give ham nogle tæv (på banen), dette ville gører Lorentzen til en langt bedre fodboldspiller, som kunne komme til at spille en vigtig rolle på et udenlandsk hold i en af de store Eurupæiske ligaer.

Dolle
Reserveholdsspiller

« Svar #2088: 08 Okt 2006, 09:54 »

Der er jeg nu ikke helt enig.
Lorentzen har stadig en masse at bevise, hvad til dels er skadernes skyld, men samtidig har alle ungdomstrænerne, og nogle SAS liga trænere rost ham for meget, Lorentzen mangler den proffesionalisme Kahlenberg har/havde, for at han skal kunne gøre sig gældende i udlandet (som Kahlenberg har gjort det) skal han først møde en eller anden hård forsvarer gerne en tysker eller englænder, som virkelig kan give ham nogle tæv (på banen), dette ville gører Lorentzen til en langt bedre fodboldspiller, som kunne komme til at spille en vigtig rolle på et udenlandsk hold i en af de store Eurupæiske ligaer.

Ku' Squ ikk' ha' sagt det bedre selv .. Han mangler at møde non' som virkelig kan gå til ham (For det får man ikke lov til i SAS Ligaen) og mærke hvorn' det er at ha' en mand i nakken hele tiden .. Han mangler rutinen ..

Zone 43
Manager

« Svar #2089: 08 Okt 2006, 09:56 »

Ankergren indkaldt til landsholdet!

Jeg havde nu forventet at Stephan Andersen ville blive indkaldt, men fedt nok at det blev Anker istedet Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

United-styrer
Gæst

« Svar #2090: 08 Okt 2006, 10:02 »

Ankergren indkaldt til landsholdet!

Jeg havde nu forventet at Stephan Andersen ville blive indkaldt, men fedt nok at det blev Anker istedet Thumbs Up

Det var da ret meget til grin. En falliterklæring fra både landsholdet og specielt Morten Olsen i mine øjne. Der er (heldigvis) så mange danske målmænd, der er klart bedre end Anker.

Dolle
Reserveholdsspiller

« Svar #2091: 08 Okt 2006, 10:26 »

Jeg er Brøndby fan og syntes stadig det er skandale at han er indkaldt !

Hvornår har han sidst stået en brandkamp ?? Det er lang tid siden .. Der er så mange målmænd i Danmark der er bedre Anker! Morten Olsen? Send ham hjem !!

Zone 43
Manager

« Svar #2092: 08 Okt 2006, 10:28 »

Men nu har han chancen for at vise at han kan stå godt på dette niveau, hvis han skulle spille, hvilket jeg ikke regner med.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #2093: 08 Okt 2006, 11:41 »

Han er åbenbart den rigtige..

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=61556

United-styrer
Gæst

« Svar #2094: 08 Okt 2006, 11:42 »

Han er åbenbart den rigtige..

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=61556

Hehe, vist ikke en helt brugbar statistik.

morten81
Reserveholdsspiller

« Svar #2095: 08 Okt 2006, 12:09 »

Ville nu osse sige at stephan andersen eller kim c fra fcn er foran anker, men nu spiller s.a. jo ikke. Så ok at anker for pladsen, dog uden at imponere.

absalonsen
Gæst

« Svar #2096: 08 Okt 2006, 12:29 »

Ville nu osse sige at stephan andersen eller kim c fra fcn er foran anker, men nu spiller s.a. jo ikke. Så ok at anker for pladsen, dog uden at imponere.

Kan gentage hvad jeg skrev på FMD. Han er reservespiller i Charlton, hvorfor vælge en mand, som ikke får noget spilletid?
Kim C. har langt fra vist det spil, som han før har vist, og generelt tror jeg aldrig at han vil komme i betragtning til et landshold, hvis han gør, bliver det til ligalandsholdet.

Zone 43
Manager

« Svar #2097: 08 Okt 2006, 20:56 »

Kan gentage hvad jeg skrev på FMD. Han er reservespiller i Charlton, hvorfor vælge en mand, som ikke får noget spilletid?

Fordi vi har så mange i forvejen Peace

Kim C. har langt fra vist det spil, som han før har vist, og generelt tror jeg aldrig at han vil komme i betragtning til et landshold, hvis han gør, bliver det til ligalandsholdet.

Indeed Thumbs Up

- Daniel Agger.

Bademesteren
Manager

« Svar #2098: 08 Okt 2006, 21:16 »

Ankergren?

Han er sikkert ikke indkaldt fordi han er bedre end Stephan A...som jeg ser som backup for Thomas Sørensen.

Det er nok bare lettere for Ankergren, at smutte til Vedbæk og træne med - hvad er chancen for at Jesper Christensen også går i stykker?

Gosser
Manager

« Svar #2099: 08 Okt 2006, 21:17 »

Tror du har ret Bademester! Thumbs Up

Sider: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010