|
Zone 43
|
|
SA Nilsson - Randrup - MvS - TR JJ Mike - MKD - Jan K Jallow - Farnerud
Byt rundt på Fisse Mike og Krohn-Delhi, og sæt den i en flad firemands midtbane, så tror jeg den er der. Jeg er selvfølgelig at finde på stadion i morgen. 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Hvad tror i kampen ender i morgen?
Og hvilken tribune vil i anbefalde hvis man skal sidde ned mod Legia?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GudenEricsson
Gæst
|
|
Hvad tror i kampen ender i morgen?
Og hvilken tribune vil i anbefalde hvis man skal sidde ned mod Legia?
Tror vi vinder 2-1  Vil anbefale Codan tribunen (Eller DNE eller Loxam - kan ik huske hvad den hedder  ). Der er også fin stemning og folk lever sig ind i kampen. Du skal bare undgå at købe til Faxe, da vi står op der.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Nu har jeg ikke lige fulgt med, hvem er det i skal møde i Europa?
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Nu har jeg ikke lige fulgt med, hvem er det i skal møde i Europa?
Legia fra Polen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Legia fra Polen!
Dem burde i kunne slå  men man ved jo aldrig 
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Tror vi vinder 2-1  Vil anbefale Codan tribunen (Eller DNE eller Loxam - kan ik huske hvad den hedder  ). Der er også fin stemning og folk lever sig ind i kampen. Du skal bare undgå at købe til Faxe, da vi står op der. Okay Tak. Det bliver nok Loxam
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Nu har jeg lige set jeres bud på en mulig startellever og finder Randrup i midterforsvaret? Hvorfor ikke bruge Bischoff der? Er han ikke god nok eller er han skadet? For i kampen mod OB gjorde han det da godt og fik vundet en del hovedstødsdueller. Tror I han kommer til at spille mere i år? For i har jo Jon Jönsson som I kan bruge på den defensive, da Gislason ser ud til at være tabt for jer, pga hans udtalelse om utilfredsheden på holdet og så har vel kun Bischoff og Max Von Schlebrugge som relative forsvarsspillere i midten, medmindre i trækker Jon Jonsson tilbage i forsvaret og lader Gislason komme ind på den defensive?
Men mit spørgsmål er bare. Tror i at i kommer til at bruge Bischoff mere i år?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Skadet, og ja, selvfølgelig kommer vi til at bruge ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bimmand
Gæst
|
|
Ja 100% kommer vi til at bruge ham, han har spillet fantastisk intil videre i efteråretsæssonen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
Hvis alt kommer til at løbe efter planen (uden skader osv), så vil jeg da tro at Bischoff bliver fast mand i forsvaret sammen med Schlebrygge, hvorimod JayJay bliver rykket op på den defensive midt.
|
|
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Reporteren på onside var nede og snakke med Brøndbys fans inden kampen mod Esbjerg og han sagde de varsler en demostration af fyringen af HH i næste hjemmekamp det kan være de forlader kampen før tid eller at de ikke stiller sig på faxe var rygterne blandt fansene .
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Hvem har I i angrebet i dag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
gumle
|
|
Vi har Agger og Farnerud. Det glæder mig, da Jallow har spillet ad h til i sine sidste mange kampe.
|
|
|
|
|
|
To shred, or not to shred Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! 
|
|
|
|
|
krelle1987
|
|
Er der nogle som har kenskab til myp2p? har set man kan se kampen der inde men kan ikke få det til at virke har hentet tvuplayer , men det kan jeg heller ikke få til at virke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|