|
Slikkel
|
|
Når vi går videre, så skal vi imod en gammel Brøndbydreng, nemlig Rafal Niznik, som idag spiller i Legia Warszawa  Den søde Polske dreng .
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Andersen
|
|
Når vi går videre, så skal vi imod en gammel Brøndbydreng, nemlig Rafal Niznik, som idag spiller i Legia Warszawa  Som åbenbart anser Peter Madsen for at være klubbens største stjerne.. Lad dem da bare blive i troen: http://onside.dk/node/37548
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
N17
|
|
Nu kunne jeg godt tænke mig, at vide om der snart sker noget med Martin Bernburg
Kom nu igang Brøndby
Det kan godt være, at Brøndby evt. er enige med Bernburg, men mon ikke FCN har sat det lidt i ro omkring en handel lige nu - pga. det med Richter?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Så på teks-tv at Tom Køhlert er på vej tilbage som cheftræner for Brøndby IF...
Nej det jo løgn så lad være med at skriv det . Der står han er blevet træner for deres amatør hold i serie 2 .
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Det er rigtigt. Men det er for Tredjeholdet 
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
|
N17
|
|
Vi starter som mod OB i dagens kamp Stephan Andersen Mikael Nilsson - Mikkel Bischoff - Max von Schlebrügge - Thomas Rasmussen Jon Jönsson Mike Jensen - Samuel Holmén - Michael Krohn-Dehli Ousman Jallow - Alexander Farnerud
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
S. Andersen M. Nilsson - M. Bischoff - M.v. Schlebrügge - T. Rasmussen M. Jensen - J. Jönsson - S. Holmén - M. Krohn-Dehli O. Jallow - A. Farnerud Med den startopstilling burde vi simpelthen vinde en sikker tre- eller firemålssejr! Jeg skyder på 3-0, på mål af M.Jensen, Farnerud og Jallow.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
HVAD!? Jan F og Duncan starter inde  EDIT: Nå ok det gør de ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Var det i øvrigt ikke noget med en ny sang vi skulle have på FAXE? Den der Japanske sang?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
De spiller ikke som jeg havde regnet med ... farnerud smider alt for meget væk . har slet ikke set holmen og MKD ..
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Men vi fører 2-0, og det er det vigtigste i denne kamp! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Han er sgu god i dag Krohn-Dehli.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mlarsen
|
|
3-0 ved halveg, hvilket er godkendt. Dog skal vi huske på at Flora Tallin er et stærkt offensivt mandskab, der kan vende kampen fuldstændigt i 2. halveg, hvorfor vi godt kan regne med at de sagtens kan score de 3 mål det kræver for avancement.
I.A
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|