patrick J
|
|
Meget fed opstilling, AB. Men der skal sgu bruges en del penge på at få dem til Brøndby. Jeg så dog også gerne en Ilsø i Brøndby  Med hensyn til sangen, så er den satme fed! rigtig god melodi  - Nogen som ved om der kommer en lignende dvd om sæsonen med fans fra sydsiden i år? den var rigtig fed den sidste år! 
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
@ VK: Da jeg så teksten synes jeg bare den så lidt for ja.. synes ikke den var super ihf. Men da jeg så hørte melodien og sang med lød det SUPER!! glæder mig FUCKING meget til den kommer på FAXE! 
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Der var også en anden der foreslog det her inde på SSO: » Brøndby er i blodet » Vi! Er syge i hovedet » Brøndby slagter alle » på sin vej » Hey! hey hey hey hey Synes godt nok den er lidt voldsom! 
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Meget fed opstilling, AB. Men der skal sgu bruges en del penge på at få dem til Brøndby. Jeg så dog også gerne en Ilsø i Brøndby  Med hensyn til sangen, så er den satme fed! rigtig god melodi  - Nogen som ved om der kommer en lignende dvd om sæsonen med fans fra sydsiden i år? den var rigtig fed den sidste år!  Jeg spørger lige igen 
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Følg med på Allehaderos.dk over sommeren...
|
|
|
|
|
|
|
|
Blankesten
|
|
» Heja heja Brøndby » Vi! Kæmper for Brøndby » Drenge I må aldrig, give op! » » For vi elsker Brøndby » Vi! Ka' ikke la' vær » Vi vil altid være, her for jer!
Læste den på sso, og den kører allerede i knolden på mig.. KÆFT hvor lyder det dog fedt!!
Er du gal den sang er genial!! den vil helt sikkert slå igennem, når folk lærer den at kende!
|
|
|
|
!! Supra Societatem Nemo !!
|
|
|
|
alek9000
|
|
Meget fed opstilling, AB. Men der skal sgu bruges en del penge på at få dem til Brøndby. Jeg så dog også gerne en Ilsø i Brøndby  Ilsø kan ikke skifte i sommeren pga. hans skade. Han kan ikke klare helbredsundersøgels e 
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Er det ikke den samme som de har nu?
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Nej den her har mørkere skrift og den der lange streg i højre side er ikke på den der er nu...
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
De er pæn vilde, ja  Men kan Faxe tribunen ikke godt leve op til det?
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
HOOOOOLD KÆFT! jeg hader satme Kent Nielsen (VK sagde jeg skulle skrive det  ) Ej glæder mig sgu til næste sæson. Men det hele bliver ødelagt af at han er træner  Forventer virkelig den mand leverer noget ellers skal han fyres MAKS til vinter. Men kan bare mærke han bliver i 2 år EDIT: Indlæg nummer 2000 skulle lige doneres til den her fantastiske tråd
|
|
|
|
|
|
|
|
|