home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1193 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4225599 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #1890: 24 Sep 2006, 14:41 »

Glæder mig meget til at høre, hvad han bruger som undskyldning.

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #1891: 24 Sep 2006, 14:41 »

det er bare ærligt for han er bare stjerne.......håber han bare har sovet for længe......Peace

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Zone 43
Manager

« Svar #1892: 24 Sep 2006, 14:43 »

Måske han er taget til Gala for at drøfte kontrakt Grin

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller

« Svar #1893: 24 Sep 2006, 14:45 »

det håber jeg ikk

B.I.F for altid!!!!!

Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

-KNM-
Manager

« Svar #1894: 24 Sep 2006, 14:49 »

Han skulle ind og have skiftet fodlænken!

Gosser
Manager

« Svar #1895: 24 Sep 2006, 16:56 »

Han skulle ind og have skiftet fodlænken!

Loooool! Grin

Luxi
Lilleputspiller
*

« Svar #1896: 24 Sep 2006, 17:00 »

Elanga er nok ikke taget nogle steder for at drøfte kontrakt denne gang. Jeg kan ikke se hvem han skulle have imponeret nok til, at de vil have ham. Wink

Tror mere på den med fodlænken. funny

Leeds United og Brøndby IF.

Marching on Together.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #1897: 24 Sep 2006, 17:07 »

Bak op om klubben? Behøver jeg at være enig i alt, hvad klubben foretager sig? Hvis de fik overtalt Auri til at komme tilbage og spille angriber, skulle jeg så også være glad for det? Ej, ærligt talt, jeg har vel lov til at være uenig i klubbens beslutninger. I mine øjne er det mangel på ambitioner, at man køber en angriber som Hannes, der har scoret et sølle mål i, var det 27 kampe eller sådan noget, for Stoke. Vil nu umiddelbart heller ikke mene, at hans kamp mod Esbjerg var decideret noget at prale af.
Hvordan kan I mene at Hannes er god og lige hvad BiF har brug for?! Det er et stort tilbageskridt de har gjort sig der! Han er jo ELENDIG! Hvad var det han gjorde mod Esbjerg som var godt? I mener vel ikke den ene gang han driblede, LANGT træk, og tonse igennem 2 forsvarsspillere! SÅDAN! Jeg har kun en ting at sige til ham.. HANNES! DU HAR ET PIGENAVN! HANNES! DU HAR ET PIGENAVN!

Zone 43
Manager

« Svar #1898: 24 Sep 2006, 17:46 »

Hvordan kan I mene at Hannes er god og lige hvad BiF har brug for?! Det er et stort tilbageskridt de har gjort sig der! Han er jo ELENDIG! Hvad var det han gjorde mod Esbjerg som var godt? I mener vel ikke den ene gang han driblede, LANGT træk, og tonse igennem 2 forsvarsspillere! SÅDAN! Jeg har kun en ting at sige til ham.. HANNES! DU HAR ET PIGENAVN! HANNES! DU HAR ET PIGENAVN!

Som jeg skrev tidl. så giv ham dog en chance.. Nok har han ikke scoret så meget i tidligere klubber, men det er dengang, forhåbenligt ændres det..

Ang. kampen mod Esbjerg, så havde han flere fornuftige situtaioner, så lad os da håbe han fortsætter sådan, også med et kasser Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #1899: 24 Sep 2006, 17:51 »

Kan ikke huske hvor jeg læste det, men der var en, som skrev, at han i Stoke, for det meste, havde spillet midtbane.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #1900: 24 Sep 2006, 18:00 »

Som jeg skrev tidl. så giv ham dog en chance.. Nok har han ikke scoret så meget i tidligere klubber, men det er dengang, forhåbenligt ændres det..

Ang. kampen mod Esbjerg, så havde han flere fornuftige situtaioner, så lad os da håbe han fortsætter sådan, også med et kasser Thumbs Up
Indtil videre har han da ikke gjort det godt? Og han var jo direkte elendig mod AaB! Og, fornuftige situationer kan bare ikke bruges til noget når man er angriber Wink

Zone 43
Manager

« Svar #1901: 24 Sep 2006, 18:03 »

Indtil videre har han da ikke gjort det godt? Og han var jo direkte elendig mod AaB! Og, fornuftige situationer kan bare ikke bruges til noget når man er angriber Wink

Tja.. Delvist enig.. Når man er ny, som han f.eks. er, er det vel OK. Men lad os se ved vinterpausen og vudere ham der, da han så har fået en del flere kampe Wink

- Daniel Agger.

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #1902: 24 Sep 2006, 18:08 »

At man ikk har haft succes i andre klubber jo fløjtende ligegyldigt. En mand som Marcus Allbäck har jo heller ikk haft succes i aston villa eller hertha berlin, men nu findes der nok ikke en sas-liga klub der ikke ville have ham i start-elleveren. Giv dog ham Hannes en chance, måske er han god på brøndby holdet.

Zone 43
Manager

« Svar #1903: 24 Sep 2006, 18:13 »

At man ikk har haft succes i andre klubber jo fløjtende ligegyldigt. En mand som Marcus Allbäck har jo heller ikk haft succes i aston villa eller hertha berlin, men nu findes der nok ikke en sas-liga klub der ikke ville have ham i start-elleveren. Giv dog ham Hannes en chance, måske er han god på brøndby holdet.

Lige det jeg mener Thumbs Up

Allbäck spillede vidst i Rostock, ikke Berlin Wink

Kan ikke huske hvor jeg læste det, men der var en, som skrev, at han i Stoke, for det meste, havde spillet midtbane.

Det mener jeg også at havde læst.. Det var vidst venstre midt. Men igen, så tag en Lampard, han scorer også en fandens mål i Chelsea.. Peace

- Daniel Agger.

Desler
Reserveholdsspiller

« Svar #1904: 24 Sep 2006, 18:18 »

Rostock..det er rigtigt Opstemt

Sider: 1 ... 125 126 [127] 128 129 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010