home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 569 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1665 1666 [1667] 1668 1669 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4769023 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24990: 24 Maj 2009, 16:25 »

Elanga med fra start . . .

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #24991: 24 Maj 2009, 16:26 »

hvorfor er elanga med  ticked off smid dog jan k ned på venstre back, farnerud ned på venstre kant og fætter agger i angrebet

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24992: 24 Maj 2009, 16:26 »

NEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEJ! VI TABER OG TABER SO BAD! Elanga på banen!

SA
Wass-max-Bisse-Elanga
Willow-Holmén-JJ-Jan K
Jallow-Farnerud

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #24993: 24 Maj 2009, 16:27 »

Der røg den guldchance - Elanga starter på venstrebacken.

Vi ses næste sæson, jeg går i skuffelsesdvale.

Echoes, Silence, Patience and Grace

BenMusalho
Gæst

« Svar #24994: 24 Maj 2009, 16:28 »

****! Dog forventer jeg, at Elanga ikke får så meget lave defensivt - det bør han ikke mod AGF. Eneste positive ved det er at Kent nok kommer til at indse, hvor elendig han er, og han derfor bliver fyret efter kampen. Opstemt

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24995: 24 Maj 2009, 16:29 »

Overvejer seriøst at slukke eller se esbjerg Skuffet
Gider sgu ikke se den mand spille! ticked off
Også overfor White!

BenMusalho
Gæst

« Svar #24996: 24 Maj 2009, 16:30 »

Overvejer seriøst at slukke eller se esbjerg Skuffet
Gider sgu ikke se den mand spille! ticked off
Også overfor White!
Se i din signatur Grin

Zone 43
Manager

« Svar #24997: 24 Maj 2009, 16:30 »

Elanga med fra start . . .

Fuuuck.. Og han skal vel stå overfor Poulsen? Det skal nok ende galt..

Bænk: Tørnes, Lorentzen, Magic, Dave, Agger, Fisse Mike, Kanstrup

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24998: 24 Maj 2009, 16:31 »

****! Dog forventer jeg, at Elanga ikke får så meget lave defensivt - det bør han ikke mod AGF. Eneste positive ved det er at Kent nok kommer til at indse, hvor elendig han er, og han derfor bliver fyret efter kampen. Opstemt

Positive? Ben, ved ikke om du er klar over det men guldet er lige røget! håber han bliver skadet under opvarminingen! ticked off

Hamza_BIF
Manager

« Svar #24999: 24 Maj 2009, 16:32 »

Se i din signatur Grin

Ja men der står ikke noget om den elendige camerouner! han er ikke en del af vores hold! spil med en mand i undertal i stedet!

BenMusalho
Gæst

« Svar #25000: 24 Maj 2009, 16:36 »

Men jeg forventer en brandkamp af drengene i dag, det har vi sgu fortjent efter sidste søndags afklapsning mod PSE. Vi skal spille smuk bold, og vise evnerne til at holde bolden i egne rækker, i stedet for bare at plaffe bolden opad banen i håb om at det skaber noget farligt. Dog er det vigtige, at vi vinder (næsten ligeså vigtigt at FCK taber), og det smukke fodbold kommer selvfølgelig altid i anden række, men de skal vise tænder og at de har evnerne til at vinde på andet end fight! Jeg må også indrømme, at jeg tror lidt på Elanga, da han skal ud og vise noget nu, hvis han skal have mulighed for at komme til en nogenlunde god klub til sommer. Bare han spiller stabilt og uden at lave fejl, er jeg tilfreds. Det er i dag, at alle skal træde i karakter og vise, at guldet skal hjem til Brøndby igen.
Thumbs Up

Jeg tvivler dog på, at vi får det i denne sæson, fordi FCK godt for tiden, og nok har klassen til at bryde "forbandelsen" i Esbjerg. Men mit håb og min tro er der stadig. Thumbs Up

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #25001: 24 Maj 2009, 17:49 »

Hvor er det rart at vi får en ny højre back til sommer, så kan vi få wass langt, langt væk fra vores startopstilling. Selvom wass skulle have haft frispark, så klarede han situationen dårlig og kostede igen et mål Skuffet

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Zone 43
Manager

« Svar #25002: 24 Maj 2009, 17:54 »

Wass skulle bare have sparket bolden ud til hjørne, men overraskende nok har Elanga gjort det godt. Nå, men vi skal give den 10% mere gas, så er jeg ikke i tvivl om, at vi nok skal få scoret..

.. og resultatet ændres i Esbjerg. Tunge

KOM SÅ BRØNDBY, VIS I VIL VINDE!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #25003: 24 Maj 2009, 17:54 »

Hvad sker der?!? Vi ligner et midterhold, og vi får jo AGF til at ligne et hold, der spiller med om mesterskabet. Vi får ikke 2.-boldene, vinder ikke duellerne, kommer ikke frem til chancer. Ud med Farnerud og Jan K. de har begge været katastrofale indtil videre! Jan K. har ikke formået at spille en ordentlig aflevering, og Farnerud har vidst ikke opdaget, at han har 10 spillere omkring sig. Ind med Agger i stedet for Farnerud og tag Jan K. ud til fordel for David Williams, som kan få chancen som venstrekant! Hvor er gejsten, hvor er gejsten, hvor er gejsten blevet af?!?

Dog skal Elanga roses.

Hamza_BIF
Manager

« Svar #25004: 24 Maj 2009, 17:59 »

Hva sker deeer? Elanag er bedre end Wass!? Shockeret
Men det ændrer ikke ved stillingen. PSE foran og abernes gymnastikforrening foran. Ja.. kunne det blive bedre? straffe i overtiden. Wass din klamme, klamme dreng. Det er hvad? 4. eller 5. mål han koster i foråret på de værste tidspunkter! Og i øvrigt tror jeg Kent er så blind at han ikke kan se forskel på sine spillere. FÅ DA FLOTTE FUCKING FÆTTER IND! Tag jer sammen!! man kan ikke se om det er toppen i sas ligaen eller den maltesiske liga!

EDIT: K Lo på banen. Ja tak. Nu får han da chancen. MEN DET ER FOR SENT HVIS HAN SKAL BLIVE, KENT! fat det!

Få nu Fætter (B)Agger ind! han er imo den eneste der kommer med noget gejst og tro når vi er bagud!
« Seneste Redigering: 24 Maj 2009, 18:01 af Altid Brøndby » Logged

Sider: 1 ... 1665 1666 [1667] 1668 1669 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010