home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 892 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 225 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1632 1633 [1634] 1635 1636 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4035305 gange)
mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24495: 10 Maj 2009, 20:28 »

Har lige en ting jeg vil kritisere. Synes jeres spiller Stefan Gislason er noget af en bisse. Det kan godt være der findes nogle andre spillere nu til dags i den danske liga som er nogle bisser på banen, men synes Gislason slipper meget nemt i sine situationer med sine diverse taklinger osv.
Så f.eks en situation idag hvor en Esbjerg-spiller løber i en kontra hvorefter Gislason så bare fælder benene under EfB spilleren og kun får gult. Helt ærligt dommer.

Hvad synes I?

Går udfra du er FCK´er, tror ikke man kan tælle hvor mange gange ex. Linderoth har gjort det samme i hans tid i fc. De såkaldte prof. frispark sker jo mange gange i hver kamp. Og den er ikke i nærheden af at være til rødt Cool
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24496: 10 Maj 2009, 20:29 »

Han sparker ham overhovedet ikke ned, han puffer til hans ben så han vælter. Ja det er bevidst, ja der skal være gul, men heller ikke mere! Det sker tit at langsomme spillere stopper hurtigere spillere, på den måde.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24497: 10 Maj 2009, 20:30 »

Der er kun en ting som kan ændre farven på kortet ved et proffessionelt frispark, og det er om det er hensynsløst. Det Gisla gør, er at han lige hapser benene på Lange, og det er bare at stoppe ham. Hvis han nu havde sparket ham i knæhasen, eller lavet noget som er farligt, så er det rødt kort, men er dette jo tydeligvis ikke, så nej, der er ikke rødt kort, men korrekt gult Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24498: 10 Maj 2009, 20:31 »

Puffer? Han sparker direkte på hans ben, og et professionelt frispark behøver slet ikke være så voldsomt der, og han har overhovedet ikke fokus på bolden. Han kommer bagfra og 'losser' ham ned bagfra, hvilket i min verden skal give rødt kort.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24499: 10 Maj 2009, 20:32 »

Der er kun en ting som kan ændre farven på kortet ved et proffessionelt frispark, og det er om det er hensynsløst. Det Gisla gør, er at han lige hapser benene på Lange, og det er bare at stoppe ham. Hvis han nu havde sparket ham i knæhasen, eller lavet noget som er farligt, så er det rødt kort, men er dette jo tydeligvis ikke, så nej, der er ikke rødt kort, men korrekt gult Smiley
En FC'er der kan se ud over sine briller! Opstemt
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24500: 10 Maj 2009, 20:33 »

Begrund?

Fodboldloven? Du ser aldrig en dommer give rødt kort for sådan en. Det er det bevidst, at han stopper EfB spilleren, og modtager korrekt et gult kort. EfB spilleren var udover det ret alene overfor tre Brøndby spillere.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24501: 10 Maj 2009, 20:34 »

Mikkellas nu må du lige kigge ud over brillen som FC-H, han puffer lige så stille. Han losser jo overhovedet ikke, et lille puf når man er i den fart er nok, det ser bare voldsomt ud. Og puffet var det eneste han gjorde.
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24502: 10 Maj 2009, 20:35 »

Der er kun en ting som kan ændre farven på kortet ved et proffessionelt frispark, og det er om det er hensynsløst. Det Gisla gør, er at han lige hapser benene på Lange, og det er bare at stoppe ham. Hvis han nu havde sparket ham i knæhasen, eller lavet noget som er farligt, så er det rødt kort, men er dette jo tydeligvis ikke, så nej, der er ikke rødt kort, men korrekt gult Smiley
Lige mine ord, og så fra en Fck'er Thumbs Up ..

og til jer som siger at Gislason slagter Jesper Lange, så prøv lige at tage jeres "farvede" briller af. Helt ærligt, sådanne situtationer sker tit i kampe, og i denne situtation, der prikker Gislason til hans fod. Klart gult, men heller ikke mere. Han går jo ikke efter at skade ham ?

 Smiley
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24503: 10 Maj 2009, 20:36 »

Ja, men i realiteten set så betragter man bare sådan en situation der til et rødt kort. Han går jo ikke efter bolden.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24504: 10 Maj 2009, 20:37 »

Jeg vil så lige sige, at jeg også sagtens kan se neutralt på tingene, men det kan i åbenbart ikke, da i ikke kan se, at det Gislason gør, er totalt hensynsløst. Han har ingen øjne på bolden, og det plejer man som regel at have, eller er jeg forkert på den her? Ubeslutsom

Der er forskel på at lave et professionelt frispark og decideret 'losse' en mand ned bagfra. Et professionelt frispark er lige at hive fat i modstanderens trøje eller lige spænde ben. Det gør Gislason ikke her. Han sparker decideret Lange ned bagfra.

Det er derfor, at jeg skriver 'losser' sådan der Wink
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24505: 10 Maj 2009, 20:39 »

Det er jo ikke en oplagt målchance, så skal der heller ikke gives rødt for den!
Hvis han  var sidste mand, så rødt. Men når der er 3 mand længere fremme er det kun gult.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24506: 10 Maj 2009, 20:40 »

Ja, men i realiteten set så betragter man bare sådan en situation der til et rødt kort. Han går jo ikke efter bolden.

Hvis man gør det, havde han jo nok fået rødt kort..
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24507: 10 Maj 2009, 20:41 »

Han har ingen øjne på bolden, og det plejer man som regel at have, eller er jeg forkert på den her? Ubeslutsom
Når man laver et prof. frispark, så lægger man bare manden ned, der kigger man ikke på bolden Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24508: 10 Maj 2009, 20:42 »

Hvis man gør det, havde han jo nok fået rødt kort..

Det er jo ikke sikkert, da dommere laver nogle fejl. Blandt andet Esbjergs straffe var jo nok heller ikke blevet dømt efter fodboldens reglbog. Wink
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24509: 10 Maj 2009, 20:42 »

Det er da ligemeget, om det var en oplagt målchance eller ej. En svinestreg er til rødt, bageste mand eller ej. Jeg kan slet ikke forstå, at i ikke selv kan se, at han sparker ham over benet bagfra. Det sker nemlig ikke i hver kamp. Jeg kan da huske en kamp for nogle år siden med Gravesen i Real, hvor han tacklede en bag fra med sin første aktion i kampen. Resultatet af det blev et rødt kort. Det er så den spanske liga, så jeg ved ikke om man kan sammenligne Wink

Når man laver et prof. frispark, så lægger man bare manden ned, der kigger man ikke på bolden Wink

Som jeg sagde før, så er der forskel på et prof. frispark og en regulær svinestreg.

Logged

Sider: 1 ... 1632 1633 [1634] 1635 1636 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010