home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 178 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1631 1632 [1633] 1634 1635 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4032235 gange)
Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24480: 10 Maj 2009, 17:33 »

Okay, jeg så nemlig lige Randers-OB, så jeg vidste ikke lige, hvem der startede inde for hvem osv. Thumbs Up
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24481: 10 Maj 2009, 19:31 »

Rigtigt vigtigt med tre point! Nu må vi bare håbe, at O'ense snupper så mange point som mulig fra fck i midtugen, mens vi selv tager os af Randers. Så bliver det for alvor spændende på søndag. Opstemt
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24482: 10 Maj 2009, 19:35 »

Kønt er det ikke, men vigtigt, at vi holder trit med FCK. Jeg har stadig svært ved at finde tro på mesterskabet, men en sejr i Parken, og vi er tæt på, selvom vi ikke spiller godt.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24483: 10 Maj 2009, 19:42 »

Kønt er det ikke, men vigtigt, at vi holder trit med FCK. Jeg har stadig svært ved at finde tro på mesterskabet, men en sejr i Parken, og vi er tæt på, selvom vi ikke spiller godt.
Jeg vil våge den påstand at vinderen inde i Parken, er også vinderen efter 33 runder. Hvis vi nu taber i Odense på Onsdag, og i slar Randers, så er i 1 point foran, men så skal vi stadig bare slå jer inde  Parken, og så er det status quo.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24484: 10 Maj 2009, 20:11 »

Dejligt med sejr, og lækkert at Dunken viser målnæsen frem igen. Farnerud synes endelig at vise lidt, hvorfor vi hentede ham sidste sommer. Som ventet sejrede vi, jeg havde dog troet og håbet på større cifre, men det går nok, nu hvor vi i sidste ende står med guldet i hænderne.

GULDET SKAL HJEM TIL BRØNDBY IGEN!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24485: 10 Maj 2009, 20:12 »

Hvad var grunden til at alle BIF fansene stod med ryggen til banen, i de første 10 min af 2 halvleg Huh
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24486: 10 Maj 2009, 20:14 »

Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24487: 10 Maj 2009, 20:14 »

Der var ballade mellem en ny gruppe og politiet/vagterne, ifl. de sms'er jeg modtog, hvorfor de stod med ryggen med.

.. Og åbenbart ikke alligevel.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24488: 10 Maj 2009, 20:18 »

Har lige en ting jeg vil kritisere. Synes jeres spiller Stefan Gislason er noget af en bisse. Det kan godt være der findes nogle andre spillere nu til dags i den danske liga som er nogle bisser på banen, men synes Gislason slipper meget nemt i sine situationer med sine diverse taklinger osv.
Så f.eks en situation idag hvor en Esbjerg-spiller løber i en kontra hvorefter Gislason så bare fælder benene under EfB spilleren og kun får gult. Helt ærligt dommer.

Hvad synes I?
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24489: 10 Maj 2009, 20:21 »

AFC, det er et såkaldt professionelt firspark, som han bliver nødt til at lave for ikke at blive oversprintet. Sker i næsten alle kampe?
Logged

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24490: 10 Maj 2009, 20:21 »

Har lige en ting jeg vil kritisere. Synes jeres spiller Stefan Gislason er noget af en bisse. Det kan godt være der findes nogle andre spillere nu til dags i den danske liga som er nogle bisser på banen, men synes Gislason slipper meget nemt i sine situationer med sine diverse taklinger osv.
Så f.eks en situation idag hvor en Esbjerg-spiller løber i en kontra hvorefter Gislason så bare fælder benene under EfB spilleren og kun får gult. Helt ærligt dommer.

Hvad synes I?
Det var/er det man kalder et proffesionelt frispark. Og der er ikke meget mere end gult i den situtation.  Smiley

Og bare fælder benene under Huh .. han prikker lige til foden ?
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24491: 10 Maj 2009, 20:22 »

Lad os konkludere en ting: vi har ikke spillet prangende i år. Men vi har fået pointene, og det siger en del. Jeg tror at hvis ikke næste sæson, så sæsonen efter den, begynder vi at spille køn bold igen. Det er bare min mening, og jeg kan godt vente. Peace

Lige det år her skal spillerne lige lære Kent's spillestil at kende og ikke mindst have styr på defensiven før vi begynder på noget flot offensiv fodbold. Smiley

Anngående indeværende sæson, synes jeg ikke det ser SÅ svært ud som nogen siger det er. Vi skal bare sørge for ikke at dumme os, og så "bare" lige vinde i Parken. og så skal der festes mod Midtjylland! Grin
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24492: 10 Maj 2009, 20:24 »

Det kan godt være, at det lyser ud af teksten, at jeg er FCK-fan, men i den situation, som AFC nævner, hvor Gislason udelukkende går efter at sparke Jesper Lange ned bagfra uden fokus på bolden, synes jeg, at han skal have det røde kort. Det har intet med fodbold at gøre, og det er noget værre svineri, hvor han udelukkende har fokus på at stoppe Jesper Lange.

Og nej cjensen94, det sker ikke i alle kampe det der. Der er nogle spillere, der forsøger at gøre det mere diskret end det der, og måske hiver en i trøjen i stedet. Gislason tager direkte efter Langes ben her, og derfor mener jeg, at det røde kort skal hives op af lommen. Det er en regulær svinestreg, og der er forskel på professionelle frispark og svinestreger.  Ubeslutsom
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24493: 10 Maj 2009, 20:26 »

Har lige en ting jeg vil kritisere. Synes jeres spiller Stefan Gislason er noget af en bisse. Det kan godt være der findes nogle andre spillere nu til dags i den danske liga som er nogle bisser på banen, men synes Gislason slipper meget nemt i sine situationer med sine diverse taklinger osv.
Så f.eks en situation idag hvor en Esbjerg-spiller løber i en kontra hvorefter Gislason så bare fælder benene under EfB spilleren og kun får gult. Helt ærligt dommer.

Hvad synes I?

Der er overhovedet ikke rødt i den situation, men gult, som dommer helt korrekt giver. Smiley
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24494: 10 Maj 2009, 20:27 »

Det er ikke et frispark der sker hver kamp. Gislason har jo hverken fokus på bolden eller noget og sparker derfor bare Lange ned. Fuldstændig unødvendigt gjort, og kan godt irritere mig lidt at han ikke får rødt eller noget. Han slipper billigt.
Der er overhovedet ikke rødt i den situation, men gult, som dommer helt korrekt giver. Smiley
Begrund?
Logged

Sider: 1 ... 1631 1632 [1633] 1634 1635 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010