home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 771 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 177 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1628 1629 [1630] 1631 1632 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4029658 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24435: 03 Maj 2009, 17:06 »

Ja, det er nu engang normal kotume, at man argumenterer sine påstande. Ellers bliver niveauet på forummet hurtigt meget lavt.
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24436: 03 Maj 2009, 17:20 »

I må da indrømme nu at Farnerud er manden der skal skaffe jer guldet, eller ihvf. en af spillerne som skal det, efter den præstation igår. Han var en fornøjelse at følge igår og et super mål han lavede. Flot af ham Thumbs Up

Men synes der er to ting som der skal rettes på, ellers holder guldet ikke hjem tror jeg.

1) Daniel Wass skal af holdet. Så synes jeg i skal sætte Randrup derover og Elanga eller en TR når han vender tilbage. Wass har nu i de seneste kampe vist rigtig dårlige præstationer og igår var han indblandt i Vejles mål. Det er en stor fejl og kan koste.

2) Jeres fløje igår gjorde det heller ikke specielt godt. De kunne ikke engang tæmme en lang bold over imod dem. På sådan et niveau, skal de sgu sidde der!

Eeehm? Rullende Øjne Modsiger du ikke dig selv lidt der?

Jeg kan nu heller ikke se, hvad du mener. Farnerud gjorde det flot, som du også skriver .. og ikke skriver. Krohn-Dehli spillede en middel-god kamp. Han når stadig ikke det niveau, han havde i efteråret, men han er i klar forbedring. Hans tæmninger var da fine - jeg mindes kun, at Farnerud og Wass lavede én dårlig tæmning hver, ellers var der nu ikke noget galt.

Men spillerne mangler motivation. Vi så i den sidste halve time af kampen mod AaB, at de sagtens kan, når de gider. Der vidste de, at det gjaldt deltagelsen i Ekstra Bladet Cup-finalen, og så kæmpede de røven ud af bukserne og spille AaB ud af deres eget stadion. Når det bare er "en hel normal kamp" mod Vejle eller et andet hold, står de og kigger, bevægelsen mangler, kreativiteten er væk .. hvis det fortsætter, tror jeg ikke på, at vi kan vinde mesterskabet. De skal spille, som de gjorde mod AaB, i hver eneste kamp, ellers går det galt på et tidspunkt!

Og jeg er enig i, at Wass er for dårlig. Han slipper sine markeringer, hans indlæg fejler gang på gang, og han lunter tilbage, når han har mistet bolden. Og når han tilmed ikke engang snakker på banen, er den da helt gal, for kommunikation er alfa og omega! Randrup gør det glimrende, og han fik stoppet Brian Nielsen flere gange i går. Dog kan han ikke slå ordentlige indlæg som venstre back, så jo hurtigere han kommer derover, jo bedre!

IMO. burde vi leje Wass ud til en udenlandsk klub, så han kan få lidt hår på brystet. Han har tydeligvis ikke forstået, hvad det handler om, når han lunter tilbage efter at have mistet bolden, ikke tør gå ind i nærkampene og slipper markeringerne på frispark, osv. osv.
Peace
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24437: 03 Maj 2009, 17:26 »

Eeehm? Rullende Øjne Modsiger du ikke dig selv lidt der?

Jeg kan nu heller ikke se, hvad du mener. Farnerud gjorde det flot, som du også skriver .. og ikke skriver. Krohn-Dehli spillede en middel-god kamp. Han når stadig ikke det niveau, han havde i efteråret, men han er i klar forbedring. Hans tæmninger var da fine - jeg mindes kun, at Farnerud og Wass lavede én dårlig tæmning hver, ellers var der nu ikke noget galt.

Men spillerne mangler motivation. Vi så i den sidste halve time af kampen mod AaB, at de sagtens kan, når de gider. Der vidste de, at det gjaldt deltagelsen i Ekstra Bladet Cup-finalen, og så kæmpede de røven ud af bukserne og spille AaB ud af deres eget stadion. Når det bare er "en hel normal kamp" mod Vejle eller et andet hold, står de og kigger, bevægelsen mangler, kreativiteten er væk .. hvis det fortsætter, tror jeg ikke på, at vi kan vinde mesterskabet. De skal spille, som de gjorde mod AaB, i hver eneste kamp, ellers går det galt på et tidspunkt!

Og jeg er enig i, at Wass er for dårlig. Han slipper sine markeringer, hans indlæg fejler gang på gang, og han lunter tilbage, når han har mistet bolden. Og når han tilmed ikke engang snakker på banen, er den da helt gal, for kommunikation er alfa og omega! Randrup gør det glimrende, og han fik stoppet Brian Nielsen flere gange i går. Dog kan han ikke slå ordentlige indlæg som venstre back, så jo hurtigere han kommer derover, jo bedre!

IMO. burde vi leje Wass ud til en udenlandsk klub, så han kan få lidt hår på brystet. Han har tydeligvis ikke forstået, hvad det handler om, når han lunter tilbage efter at have mistet bolden, ikke tør gå ind i nærkampene og slipper markeringerne på frispark, osv. osv.
Peace

Hvem tror du gider have ham?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24438: 03 Maj 2009, 17:28 »

Hvem tror du gider have ham?
Skal jeg nu sidde og opremse 3109,2 klubber? xD

Det er der nok mange, der vil.
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24439: 03 Maj 2009, 17:29 »

Synes nu mere bare han skal ned og runder reserverne også må han vel få øjnene op og se at der skal altså ydes i en klub som BIF
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24440: 03 Maj 2009, 17:36 »

Jeg tror bare ikke, at han vil blive pisket der, som han nok vil i flere andre lande i Europa. Peace
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24441: 03 Maj 2009, 18:15 »

Overlegne overalt. Den vildeste away i år, men det bliver helt sikkert lavet om i Esbjerg.

Mere passion, mere vildskab, mere fanatisme!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24442: 04 Maj 2009, 19:01 »

Kan ikke huske om jeg har skrevet det herinde, men jeg håber virkelig, at vi henter Remco permanent, Sapara og Ari og/eller Wellington til sommer. Jatta kunne også sagtens forestille mig, ville blive signet til sommer. Jeg ser i øvrigt også gerne Femi istedet for Gislason, selvom den næppe er sandsynlig. Ubeslutsom

Vildere søndag!

Hvem tror du gider have ham?

Mon ikke der er en del, der gerne vil købe/leje ham? Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24443: 06 Maj 2009, 11:52 »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/danmark/retov-frikender-meulensteen

Sådan havde jeg egentlig aldrig tænkt på det, men han har ret.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24444: 06 Maj 2009, 17:41 »

Intet nyt i den artikel, du linker til, KK.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-ligaen/otte-spillere-paa-vippen-i-broendby

Remco bør købes, Holmén og Fisse Mike bør man beholde. De fem øvrige bør være fortid.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24445: 07 Maj 2009, 16:52 »

http://tv2sport.dk/node/32052 hvs sagde jeg haha Opstemt
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24446: 07 Maj 2009, 17:12 »

Haha BB! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24447: 08 Maj 2009, 13:39 »

http://www.bold.dk/nyt/Gudjohnsen-Jeg-skal-vaek-fra-Barca

3. Forstærkning til Sommer Wink

Iceland invasion  Thumbs Up
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24448: 08 Maj 2009, 13:45 »

http://www.bold.dk/nyt/Gudjohnsen-Jeg-skal-vaek-fra-Barca

3. Forstærkning til Sommer Wink

Iceland invasion  Thumbs Up

Du er godt nok ambitiøs! Wink
Logged

Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24449: 08 Maj 2009, 13:50 »

Selvom der er meget stor chance for det IKKE sker, så kunne det være alt alt for fedt. Føler vi mangler en midtbanespiller der virkelig skinner igennem hver kamp. Gudjohnson ville være en stjerne for et hvert dansk hold, og det ville pynte rigtig godt på banen. Men tror han er alt for løntung til den danske liga. Men hvem ved, måske. Peace
Logged


Sider: 1 ... 1628 1629 [1630] 1631 1632 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010