home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 773 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 195 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1626 1627 [1628] 1629 1630 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4027127 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24405: 01 Maj 2009, 19:01 »

Jamen vi er vel enige om at Duncan var offside? Det kan man se på det 3D noget onside har lavet.
Om han så generer forsvaren nok til at dømme det kan man så være uenige om. Så BIFerne har ikke nødvendigvis ret

Det er vidst en idé at kigge på flere billeder end blot Onsides 3D (også kendt som 3DanEngelsted lort). Der ses en tydelig forskel på de billeder Onside har "kreeret" og dem EB viser i deres web tv.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24406: 01 Maj 2009, 19:12 »

Det er vidst en idé at kigge på flere billeder end blot Onsides 3D (også kendt som 3DanEngelsted lort). Der ses en tydelig forskel på de billeder Onside har "kreeret" og dem EB viser i deres web tv.

Du kan jo tydeligvis se at onside har ret Thumbs Up
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24407: 01 Maj 2009, 19:22 »

Du kan jo tydeligvis se at onside har ret Thumbs Up
Tror ikke det hjælpe at fortælle, lyder til at Kongkahlenberg mener onside har fusket med deres 3D, ved at skubbe Duncan længer frem end han var (ret mig bare hvis jeg tager fejl Kongkahlenberg ) Smiley
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24408: 01 Maj 2009, 19:29 »

For mig har den 3d-animation aldrig bevist noget som helst. Hvorfor lave 3d, når man har virkelige billeder? I dont get it.

Men man skal ikke græde over spildt mælk, der er kamp igen på søndag, hvis vi vinder den er vi matematisk sikret en 3. plads og dermed UEFA Cup... selvom vi naturligvis går efter guldet!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24409: 01 Maj 2009, 20:34 »

For mig har den 3d-animation aldrig bevist noget som helst. Hvorfor lave 3d, når man har virkelige billeder? I dont get it.

Så skal jeg da forklare det for dig. På de almindelig billeder er kameravinklerne begrænsede til 2-3 vinkler, som regel. Ved at lave 3D, kan du få ligepræcis den vinkel du ønsker, ergo kan du se alt der sker. I get it - synes det er smart. Hvis det altså er præcist lavet/gengivet.
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24410: 01 Maj 2009, 20:42 »

Lad nu være med at blive ved med at hænge jer i den, tror aldrig det havde opstået hvis i fik rødt kort, hvilket der klokkeklart også var der.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24411: 02 Maj 2009, 13:13 »

Det eneste vi vel kan blive enige om, er ikke at være enige i denne diskussion.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24412: 02 Maj 2009, 14:35 »

Så er det i dag jagten på guldet indledes igen Thumbs Up Efter to uafgjorte i træk kan vi stadig selv afgøre det! Oddsene og bredden i truppen i forhold til fck er imod os men det dummeste man kan gøre er at lægge sig ned. De skal få kamp til stregen skal de og vi skal LIGE MEGET HVAD ikke give op. Jeg ser vores chancer for mesterskabet større end for f. eks  1-2 uger siden. FCK's spil er ikke ligeså godt som det var for ikke så lang tid siden og snubler de bare en gang samtidig med at vi vinder vores 5 kampe udover mod dem kan vi nøjes med uafgjort i parken og dermed blive mestre. Tror vi ser en sprudlende offensiv i dag.

0-3
Randrup
Farnerud
Duncan

KOM SÅ GUTTER! Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Andreas93
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24413: 02 Maj 2009, 14:38 »

Jeg tror at i for det svært i Vejle i dag. I har ikke vundet der siden 1999, og Vejle vil kæmpe alt hvad de kan, i kampen imod nedrykning.

Jeg gætter på 1-1
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24414: 02 Maj 2009, 14:38 »

"Sidst Brøndby vandt i Vejle var i august 1999, så det er langt fra en formalitet for de blå-gule at få tre point med hjem fra Nørreskoven."
- Onside.dk



Nogen der var klar over den statistik? Shockeret Nå men det sker i dag Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24415: 02 Maj 2009, 14:50 »

Så skal jeg da forklare det for dig. På de almindelig billeder er kameravinklerne begrænsede til 2-3 vinkler, som regel. Ved at lave 3D, kan du få ligepræcis den vinkel du ønsker, ergo kan du se alt der sker. I get it - synes det er smart. Hvis det altså er præcist lavet/gengivet.

Jo tak, jeg er godt klar over hvad 3D er. Men de virkelige billeder burde fint vise, at der ikke er noget at underkende for. Men nok om det. (Min pointe var, at enhver kan lave en 3d-animation, og sige at den var korrekt. Men det fløj vist hen over hovedet på dig..)


Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24416: 02 Maj 2009, 15:46 »

Selvfølgeligt vinder vi i dag. Vi SKAL vinde, hvis vi stadig skal have chancen for at vinde mesterskabet, mens Vejle må mangle selvtilid efter deres 0-5 mod OB og 2-3 mod EfB.

Vi vinder 2-0 og Duncan kommer igang i ligaen. Smiley
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24417: 02 Maj 2009, 18:56 »

Fin kamp i dag og det er vigtigdte er sikret - 3 point Thumbs Up
Jeg har lige noteret mig noget chokerende!:

11:23 Duncan får en aflevering der ligger bag ham og løber efter den!

53:55 Duncan runder næsten en mand OG får afsluttet! Shockeret Shockeret

Ej het seriøst. Duncans nok bedste ligapræstation i foråret men ingen tvivl om han har lang vej endnu hvis han skal i topform. Han prøver i dag og det er den rigtige indstilling Thumbs Up
Har Alex virkelig scoret 6 mål i foråret!?.. Ja det har jeg så lige regnet på og det har han Wink Fin præstation i dag sad med en lidt bange fornemmelse efter chokstarten men det gik. Så tager vi esbjergenserne der er i storform i næste uge og håber agf klarer ob og at der ikke er aftalt spil i parken Wink

VI LIGGER NUMMER ET, EINS, UNO OSV.! Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24418: 03 Maj 2009, 11:28 »

Nu har jeg læst lidt i denne Brøndby-tråd, måske ikke nok, og har tit set Duncan, Jan K, Farnerud osv. få sine slag når de spiller dårligt, men en mand som Wass, som jeg ser som det absolut svageste punkt på holdet, bliver tit forbigået. På trods af at han vel har kosten mindst halvdelen af de mål, er er gået ind på Brøndby her i foråret. Hvad jeg lige kan huske er der Vejle's mål igår, AAB's mål i den 2.kamp, mindst et mål i Horsens, målet mod Sønderjyske og der er sikkert flere hvis man går lidt længere tilbage. Er det mig, der ikke har været opmærksom, eller bliver hånden i høj grad holdt over ham?
Logged

It's gonna be legendary

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24419: 03 Maj 2009, 11:34 »

Wass er et hul i jorden defensvit, men han har virkelig nogle offensvie kvaliteter. Han er et stort talent og skal udvikle sig meget. Han får vel også kun så mange kampe lige nu, da Bif ikke er ordentlig besat på back pladserne. Det bliver godt med Mikael Nilsson næste år, selvom det ikke må betyde at Randrup og Wass ikke får spilletid. Det er vigtigt at de to udvikler sig, de har et stort potentiale og er dygtige spillere, vi kan få stor glæde af i fremtiden!
Logged

Sider: 1 ... 1626 1627 [1628] 1629 1630 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010