home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 772 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 321 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1622 1623 [1624] 1625 1626 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4021990 gange)
Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24345: 30 Apr 2009, 17:07 »

Det er lavet for fire år siden? Det er jo ændret nu
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24346: 30 Apr 2009, 17:08 »

1. JJ burde have været vist ud lang tid før så han burde slet ikke have været på banen = dommeren dømte sørme til jeres fordel Wink

2. Jallow burde vel have scoret 2-3 mål inden  denne situation og så havde det været lige meget om det var dømt eller ej = Dommeren brænder ikke chancer for jer...

Jeg kan kun give dig ret, bare ikke i at JJ skulle være ude. MS udtaler at han mener en anden BIF spiller er tæt nok på , til det ikke er en åben målchance... Derudover synes jeg mere det er Jallow der kommer med dårlige/elendige afslutninger, end det er Stenild der skal have æren.. For det kræver vel ikke den bedste teknik at bolden bliver skudt lige på en...

Men derudover mener jeg også vi som brøndbyfans har lov til at være utilfredse.. Godt nok brændte Jallow ja, men da vi så endelig scorer bliver vores finale tyvstjålet af MS...

Personligt synes jeg denne sag endnu en gang ligger op til en diskussion om den danske dommerstandard!!! Vi har pt. kun en ordentlig dommer (Claus Bo) derudover har vi kun en flok, IMO, magtliderlige sataner i sort tøj!! Hvor Michael Svendsen og Anders Hermansen vel er de bedste eksempler!
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 17:10 af psykoew » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24347: 30 Apr 2009, 17:09 »

Hvorfor er det så, at man kan fløjte offside, selvom han ikke har rørt den endnu? På eksempelvis en friløber, hvor han får den i dybden.

Og tjek det link her. Se scenario 1,2 og 3.

Der bliver kun fløjtet offside ved dybdeafleveringer, hvis spilleren i offsideposition jagter bolden. Dit link understøtter for mig at se Brøndbys anke.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24348: 30 Apr 2009, 17:11 »

Det er lavet for fire år siden? Det er jo ændret nu
Så find et link der er nyere Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24349: 30 Apr 2009, 17:11 »

Så find et link der er nyere Wink

Gør det da selv Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24350: 30 Apr 2009, 17:13 »

Gør det da selv Wink

Hvorfor? Det er dig der siger at linket er for gammelt og reglen er ændret. Hvordan kan jeg finde et link om noget der ikke findes?
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Don AA
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24351: 30 Apr 2009, 17:14 »

Lad os lige tag et lille udpluk fra fodboldloven 2008/2009:

Strafbar offside
En spiller i offside-position skal kun straffes for offside, hvis han, i det øjeblik bolden røres af en medspiller, efter dommerens skøn deltager aktivt i spillet ved at

· indvirke på spillet, eller
· genere en modspiller, eller
· opnå en fordel af sin offside-position.


Da Duncan hoppe efter bolde, er han dermed med til at genere AAB spillererne, og dermed er han efter min mening offside.
Logged

Succes is Temporary - Loyalty is Forever

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24352: 30 Apr 2009, 17:15 »

Gør det da selv Wink

Hvis I påstår, at reglerne i mit link ikke længere er gældende, må det da være op til jer at bevise det.

Jeg kan ikke se, hvordan man kan forsvare kendelsen. I så fald kan der jo dømmes offside et utal af gange. Hvis spiller A står nede ved hjørneflaget, har han indflydelse på, at spiller B afdribler hele forsvaret, fordi de skulle være opmærksomme på ham i hjørnet. Det er jo for latterligt. De seneste justeringer af offsidereglen er blevet foretaget for at tilgodese de offensive spillere og få flere mål. Det er ikke i tråd med, at man skal underkende mål for petitesser som i går.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24353: 30 Apr 2009, 17:16 »

Der bliver kun fløjtet offside ved dybdeafleveringer, hvis spilleren i offsideposition jagter bolden. Dit link understøtter for mig at se Brøndbys anke.
http://www.fca-support.forums-free.com/offside-reglen-her-fra-fodboldloven-2008-2009-t187.html

Der står det. Han har indflydelse på spillet og er derved offside. Længere er den ikke.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24354: 30 Apr 2009, 17:19 »

Min mening kan næppe være svær at kende til, hvis man ser på den 'smiley' jeg lavede ved billedet..

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men jeg mener at vide, at spilleren skal ramme bolden før der kan dømmes offside, hvilket Dunken ikke gør.
Han skal bare have indflydelse på spillet Smiley


Hvorfor? Det er dig der siger at linket er for gammelt og reglen er ændret. Hvordan kan jeg finde et link om noget der ikke findes?


Kan du blive enig med dig selv?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24355: 30 Apr 2009, 17:22 »



Kan du blive enig med dig selv?

ja det kan jeg. Og du snakker udenom med at sige at jeg selv skal finde et link. Og efter det link U-S lagde ind har jeg ændret holdning da jeg åbenbart ikke kendte den rigtigt før det.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24356: 30 Apr 2009, 17:24 »

ja det kan jeg. Og du snakker udenom med at sige at jeg selv skal finde et link. Og efter det link U-S lagde ind har jeg ændret holdning da jeg åbenbart ikke kendte den rigtigt før det.

Hvis du er enig med dig selv hvorfor siger du så det ene og så det andet bagefter? Det kunne tyde på at stemningen trækker dig med.
Kig på alek's indlæg der står det jo så smukt i linket
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24357: 30 Apr 2009, 17:27 »

Hvis du er enig med dig selv hvorfor siger du så det ene og så det andet bagefter? Det kunne tyde på at stemningen trækker dig med.
Kig på alek's indlæg der står det jo så smukt i linket
Du er da godt nok dummere end louise og sarah der har fået halveret deres hjerner! Jeg ændrer holdning EN gang pga. ET link. Det er da dig der snakker udenom ved at sige jeg skal finde et link.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24358: 30 Apr 2009, 17:30 »

Ja og nu ændrer du holdning igen: http://www.fca-support.forums-free.com/offside-reglen-her-fra-fodboldloven-2008-2009-t187.html

Aleks link kig nu ordenligt istedet for at sige: "der står jo ikke noget jeg kan bruge". Bare indrøm du har lavet en fejl så vi kan komme videre
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24359: 30 Apr 2009, 17:31 »

Slap nu af knægte... Tag diskussionen et andet sted end dette forum!!!!!!!!!!!!!!! Her hører den i hvert fald ikke hjemme
Logged

Sider: 1 ... 1622 1623 [1624] 1625 1626 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010