home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 200 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1621 1622 [1623] 1624 1625 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4018566 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24330: 30 Apr 2009, 16:45 »

Jeg mener klart at Duncan har indflydelse på spillet idet han hopper efter den, og forsøger at ramme den.
Og det her er helt uden at jeg kigger med FCK briller på.
Synes I skulle holde op med at give dommeren skylden og så istedet fokusere på hvordan i scorer nogle flere mål

Hvordan kan han have indflydelse på spillere der står foran ham i "køen" til at ramme bolden og ikke når op ligesom han heller ikke rammer den. Og du har jo ikke engang set målet udover da jeg viste dig det hjemme hos mig for 3 timer siden Tunge

EDIT: Ja det blev jo ikke et mål pga. en hvis abe der skal i synoptik Wink
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 16:47 af Altid Brøndby » Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24331: 30 Apr 2009, 16:48 »

Min mening kan næppe være svær at kende til, hvis man ser på den 'smiley' jeg lavede ved billedet..

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men jeg mener at vide, at spilleren skal ramme bolden før der kan dømmes offside, hvilket Dunken ikke gør.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24332: 30 Apr 2009, 16:49 »

Hvordan kan han have indflydelse på spillere der står foran ham i "køen" til at ramme bolden og ikke når op ligesom han heller ikke rammer den. Og du har jo ikke engang set målet udover da jeg viste dig det hjemme hos mig for 3 timer siden Tunge

EDIT: Ja det blev jo ikke et mål pga. en hvis abe der skal i synoptik Wink

AaB spillerne fokuserer jo på at han skal dækkes op. Hvis han var gået tilbage da indlægget blev slået og ikke var hoppet så var han jo ingen trussel. Men når hans intention er at score er han jo en trussel og derfor fokuserer de på ham
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24333: 30 Apr 2009, 16:50 »

Hvordan kan han have indflydelse på spillere der står foran ham i "køen" til at ramme bolden og ikke når op ligesom han heller ikke rammer den. Og du har jo ikke engang set målet udover da jeg viste dig det hjemme hos mig for 3 timer siden Tunge

EDIT: Ja det blev jo ikke et mål pga. en hvis abe der skal i synoptik Wink
Duncan hopper efter bolden, og det fokuserer AaB spillerne på. Derved har han indflydelse.

Min mening kan næppe være svær at kende til, hvis man ser på den 'smiley' jeg lavede ved billedet..

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men jeg mener at vide, at spilleren skal ramme bolden før der kan dømmes offside, hvilket Dunken ikke gør.
Jeg retter dig lige så.
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24334: 30 Apr 2009, 16:51 »

AaB spillerne fokuserer jo på at han skal dækkes op. Hvis han var gået tilbage da indlægget blev slået og ikke var hoppet så var han jo ingen trussel. Men når hans intention er at score er han jo en trussel og derfor fokuserer de på ham

Ja så man er åbenbart 4 spillere om at dække en mand? Huh og fuldkommen ligeglad med ham i baggrunden?
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24335: 30 Apr 2009, 16:52 »

Min mening kan næppe være svær at kende til, hvis man ser på den 'smiley' jeg lavede ved billedet..

Ret mig endelig hvis jeg tager fejl, men jeg mener at vide, at spilleren skal ramme bolden før der kan dømmes offside, hvilket Dunken ikke gør.

Han skal bare have indflydelse på spillet Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24336: 30 Apr 2009, 16:55 »

Ja så man er åbenbart 4 spillere om at dække en mand? Huh og fuldkommen ligeglad med ham i baggrunden?

Nej de dækker begge op. Men hvis Duncan ikke var der havde alle dækket Jonsson op.
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

JKJ
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24337: 30 Apr 2009, 16:56 »

Casi, casi, casi din forvirrede lille børnehavedreng Grin

Det er når afleveringen bliver slået han skal være det og det er han ikke Wink Mener ikke duncan har indflydelse på spillet = Misset pokalfinale!

1. JJ burde have været vist ud lang tid før så han burde slet ikke have været på banen = dommeren dømte sørme til jeres fordel Wink

2. Jallow burde vel have scoret 2-3 mål inden  denne situation og så havde det været lige meget om det var dømt eller ej = Dommeren brænder ikke chancer for jer...
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24338: 30 Apr 2009, 16:58 »

Nej de dækker begge op. Men hvis Duncan ikke var der havde alle dækket Jonsson op.

Ok men så velkommen til fodbold på lilleput-niveau. Dvs. på et hjørnespark ville alle ti mand have dækket den samme mand? Man er sgu da for dum hvis man ikke tager en mand hver også i dette tilfælde Huh
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24339: 30 Apr 2009, 16:59 »

Hvilke kendelser gik til vores fordel, foruden den manglende udvisning?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24340: 30 Apr 2009, 17:00 »

Jeg retter dig lige så.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/gossip_and_transfers/4685599.stm

"Fifa has now said the player has to touch the ball to be interfering."

Ergo: Fejldom.

Senere står der så, at det er strafbar offside, hvis man distraherer en modspiller. Om Duncan gør det, er et definitionsspørgsmå l, men der er desværre ingen definition. Reglerne er alt for diffuse. Men hvis ovenstående citat passer, er det lysende klart, at han ikke var i strafbar offsideposition.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 17:03 af United-styrer » Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24341: 30 Apr 2009, 17:00 »

1. JJ burde have været vist ud lang tid før så han burde slet ikke have været på banen = dommeren dømte sørme til jeres fordel Wink

2. Jallow burde vel have scoret 2-3 mål inden  denne situation og så havde det været lige meget om det var dømt eller ej = Dommeren brænder ikke chancer for jer...

Havde han ikke stået der havde en anden stået der. Og et hold skabes ikke af en mand men af 11 mand. MKD havde da også chancer og duncan osv. ligesom jer i den første kamp.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24342: 30 Apr 2009, 17:02 »

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/gossip_and_transfers/4685599.stm

"Fifa has now said the player has to touch the ball to be interfering."

Ergo: Fejldom.

Godt så slutter det vel diskussionen? Han skal ikke have specielt gode øjne for at se duncan ikke rammer den Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24343: 30 Apr 2009, 17:03 »

Ok men så velkommen til fodbold på lilleput-niveau. Dvs. på et hjørnespark ville alle ti mand have dækket den samme mand? Man er sgu da for dum hvis man ikke tager en mand hver også i dette tilfælde Huh

Jamen prøv nu at læs mit indlæg. Når Duncan står offside og prøver at score er det jo klart man vil dække ham op. Det siger vel sig selv. Men idet han står offside dækker forsvarerne ham op og de bliver nød til at give ham fokus.

Men er det ikke også jeres egen skyld i ikke vinder? I brænder rigtig mange chancer. Så stop nu med at give dommeren skylden og så kig på at i ikke kan score Wink
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24344: 30 Apr 2009, 17:05 »

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/gossip_and_transfers/4685599.stm

"Fifa has now said the player has to touch the ball to be interfering."

Ergo: Fejldom.

Senere står der så, at det er strafbar offside, hvis man distraherer en modspiller. Om Duncan gør det, er et definitionsspørgsmå l, men der er desværre ingen definition. Reglerne er alt for diffuse. Men hvis ovenstående citat passer, er det lysende klart, at han ikke var i strafbar offsideposition.
Hvorfor er det så, at man kan fløjte offside, selvom han ikke har rørt den endnu? På eksempelvis en friløber, hvor han får den i dybden.

Og tjek det link her. Se scenario 1,2 og 3.

I øvrigt er dit link fra 2005.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2009, 17:08 af alek9000 » Logged


Sider: 1 ... 1621 1622 [1623] 1624 1625 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010