home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 674 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 249 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1619 1620 [1621] 1622 1623 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4015224 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24300: 29 Apr 2009, 22:41 »

Fodboldloven:

Bla bla bla...

- indvirke på spillet, eller
- genere en modspiller, eller
- opnå en fordel af sin offside-position.

Duncan hopper, ja, men indvirker ikke på spillet og han generer - i mine øjne - ikke en modspiller.

Han Indvirker på spillet ved at han hopper og AaB spillerne derfor bliver nødt til at rette noget opmærksomhed mod ham. Om du vil det eller ej.

Desuden generer han Kasper Bøgelund, da hans udsyn og mulighed for at komme op bliver forhindret af Duncan.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24301: 29 Apr 2009, 22:41 »

Fodboldloven:

Bla bla bla...

- indvirke på spillet, eller
- genere en modspiller, eller
- opnå en fordel af sin offside-position.

Duncan hopper, ja, men indvirker ikke på spillet og han generer - i mine øjne - ikke en modspiller.

Han har vel indvirke på spillet i og med der er spillere der skal dække ham op?
Og han generer vel for udsyn til bolden, når han hopper?
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24302: 29 Apr 2009, 23:02 »

Tja.. Det er vel meget en smagssag. I mine øjne har han ikke indvirkning på spillet. Men det bliver vi aldrig enige om... :/

Desuden mangler Onsides lille tegnefilm en AaB spiller inde omkring vores angribere.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24303: 29 Apr 2009, 23:20 »

Han har vel indvirke på spillet i og med der er spillere der skal dække ham op?
Og han generer vel for udsyn til bolden, når han hopper?


Selvom han hopper, er der jo ingen fra Aab der også hopper, så derfor generer han ikke rigtig nogle. Og om der nogle spillere der skal dække ham op og han på den måde har indvirkning på spillet, der har han jo ingen indflydelse på spillernes opdækning i et zoneforsvar. De mangler de at stå på linje alligevel, kan kun se hvis der måske er frispark, men det er trods alt offside som der dømmes.

Så synes det er helt ude i hampen når der dømmes offside.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2009, 23:22 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24304: 29 Apr 2009, 23:28 »


Selvom han hopper, er der jo ingen fra Aab der også hopper, så derfor generer han ikke rigtig nogle. Og om der nogle spillere der skal dække ham op og han på den måde har indvirkning på spillet, der har han jo ingen indflydelse på spillernes opdækning i et zoneforsvar. De mangler de at stå på linje alligevel, kan kun se hvis der måske er frispark, men det er trods alt offside som der dømmes.

Så synes det er helt ude i hampen når der dømmes offside.

Så snart han hopper EFTER bolden, så forsøger han at indvirke i spillet. Derfor er der, som jeg ser det, offside. Det kan ikke diskuteres Smiley
Desuden får han generet Bøgelund, så han ikke kan komme op efter dem. Dermed får han generet en af de spillere, som skulle have dækket JJ.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

willads
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24305: 29 Apr 2009, 23:56 »

Hvornår er Thomas Rasmussen klar? Er der nogen der ved det?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24306: 30 Apr 2009, 08:31 »

Er stadig skuffet over kampen i går. At vi ikke vinder 0-5 undrer jeg mig stadig over .. Dommerne har jeg til gengæld for længst opgivet, så dem gider jeg ikke kommentere. Håbløse tyksakker.

Nå, det bliver ikke til The Double i år, men Danmarksmesterskabe t er også fint nok.

Kan du fortælle lidt om ham wellington evt. link? Smiley

Jeg kender ikke noget til ham, men ved, at vi var ude efter ham i vinters, men han valgte at blive i Hoffenheim for at slå igennem. Men med deres tilgang af Sanogo synes han bare længere væk fra holdet. Specialt til sommer, når Ibisevic vender tilbage fra sin skade. Jeg kan derfor sagtens forestille mig, at AB og Kent fortsat holder øje med ham.

Synes nu ikke Lorentzen var særlig imponerende idag, men en spiller der imponerede mig var Mike Jensen, han lavet jo stort set ikke fejl og han havde mange gode ideér i sit spil, og var meget bevægelig, dejligt at se! Håber han får chancen i vejle kampen i stedet for Lorentzen og Jan K.

Lorentzen gjorde det okay, men det var tydeligt at se, at han manglede kampe i benene. Jeg er enig med dig omkring Fisse Mike.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24307: 30 Apr 2009, 09:22 »

Er stadig skuffet over kampen i går. At vi ikke vinder 0-5 undrer jeg mig stadig over .. Dommerne har jeg til gengæld for længst opgivet, så dem gider jeg ikke kommentere. Håbløse tyksakker.


Det enste der er at være skuffet over er at han ikke giver Jonsson rødt kort for svinestregen mod Caca....

Tror efterhånden alle kan se at der var offside på baggrund af Duncan....

Er bestemt enig i at i skulle have vundet den kamp igår, og det er mig stadig et under hvordan Jallow ikke scorer på de chancer....
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24308: 30 Apr 2009, 09:25 »

Der er vel ingen grund til at brokke sig over dommeren. Kendelserne kan naturligvis diskuteres, men vi havde rigeligt med chancer i kampen til selv at afgøre det og Jallow må nok ha’ sovet skidt i nat. Han kommer frem til meget, men hans afslutninger svinger meget i kvalitet. I går var det til den forkerte side. Lidt mere kølighed hos ham, og så kan han komme til at score rigtig mange mål. Til gengæld fik Duncan scoret og måske kan det give hans selvtillid et lille boost.

FisseMike gjorde det overraskende godt, da han kom ind. Jeg har stået forrest, når der skulle uddeles svinere til ham, men han skal naturligvis have lidt ros, når han for en gangs skyld fortjener det. På forhånd var forholdet mellem Mike og Kent Nielsen jo interessant grundet spillerens primadonnanykker og trænerens fokus på disciplin. Umiddelbart ser det ud til, at Kents ankomst har gavnet Mike.
Logged


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24309: 30 Apr 2009, 10:48 »

Der er vel ingen grund til at brokke sig over dommeren. Kendelserne kan naturligvis diskuteres, men vi havde rigeligt med chancer i kampen til selv at afgøre det og Jallow må nok ha’ sovet skidt i nat. Han kommer frem til meget, men hans afslutninger svinger meget i kvalitet. I går var det til den forkerte side. Lidt mere kølighed hos ham, og så kan han komme til at score rigtig mange mål. Til gengæld fik Duncan scoret og måske kan det give hans selvtillid et lille boost.

FisseMike gjorde det overraskende godt, da han kom ind. Jeg har stået forrest, når der skulle uddeles svinere til ham, men han skal naturligvis have lidt ros, når han for en gangs skyld fortjener det. På forhånd var forholdet mellem Mike og Kent Nielsen jo interessant grundet spillerens primadonnanykker og trænerens fokus på disciplin. Umiddelbart ser det ud til, at Kents ankomst har gavnet Mike.


Der er ingen tvivl om at Jallow har lagt vågen hele natten, men se lige denne sjove statistik:

Vi har aldrig vundet på udebane, med Michael "PUTA" Svendsen som dommer, så hvorfor skulle det blive anderledes i går?
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

JKJ
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24310: 30 Apr 2009, 10:51 »

Nu er det bestemt ikke for at hovere at jeg skriver nu.

Men semifinalerne blev altså spillet over 2 kampe. I den første på jeres hjemmebane burde i vel have fået et nederlag på 2-3 mål. Nu var i heldig med at få uafgjort.

At i så er storspillende på vores hjemmebane og vel også fortjener sejren er der heller ingen tvivl om. Men når man ser de chancer i tillader jer at brænde så er det altså svært at tage alvorligt at det eneste i går op i er at dommeren var dårlig Og så dårlig var han jo heller ikke, i var jo heldige med at få lov til at slutte med 10 mand på banen efter den sviner JJ lavede mod Caca...

Så set over 2 kampe burde AaB have vundet den 1. kamp og i burde have vundet returen...

Men det er imo for lavt at give dommeren skylden når man tænker på de kæmpe chancer i selv misbrugte, det kan han trods alt ikke lastes for...
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24311: 30 Apr 2009, 11:02 »

Nu er det bestemt ikke for at hovere at jeg skriver nu.

Men semifinalerne blev altså spillet over 2 kampe. I den første på jeres hjemmebane burde i vel have fået et nederlag på 2-3 mål. Nu var i heldig med at få uafgjort.

At i så er storspillende på vores hjemmebane og vel også fortjener sejren er der heller ingen tvivl om. Men når man ser de chancer i tillader jer at brænde så er det altså svært at tage alvorligt at det eneste i går op i er at dommeren var dårlig Og så dårlig var han jo heller ikke, i var jo heldige med at få lov til at slutte med 10 mand på banen efter den sviner JJ lavede mod Caca...

Så set over 2 kampe burde AaB have vundet den 1. kamp og i burde have vundet returen...

Men det er imo for lavt at give dommeren skylden når man tænker på de kæmpe chancer i selv misbrugte, det kan han trods alt ikke lastes for...

Enig der, dog vil jeg da sige at Brøndby burde bygge videre på det spil de viste de sidste 25 minutter igår, for så kan i sku godt få guldet til Vestegnen, det var jo lækkert angrebsspil....
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24312: 30 Apr 2009, 11:04 »

Det enste der er at være skuffet over er at han ikke giver Jonsson rødt kort for svinestregen mod Caca....

Jon Jönsson skulle naturligvis have set rødt, det kan der ikke være to forskellige meninger om. At det skulle være det eneste, at være skuffet over, er jeg ikke enig i.

Caca, mener jeg det var, spillede vidst også hunbold en gang i første i første halvleg, uden der blev fløjtet. Endnu en fejlkendelse. Michael Svendsen har alle dage været møgelendig, for at sige det mildt, og det faktum ændrede han ikke på i går.

Han skal ikke hele skylden alene, han havde et par mærkelige/tvivlsome kendelser, men det er ikke ham der brænder flere 100% chancer. En stor del af lorten ligger hos os selv.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24313: 30 Apr 2009, 11:12 »

Jon Jönsson skulle naturligvis have set rødt, det kan der ikke være to forskellige meninger om. At det skulle være det eneste, at være skuffet over, er jeg ikke enig i.

Caca, mener jeg det var, spillede vidst også hunbold en gang i første i første halvleg, uden der blev fløjtet. Endnu en fejlkendelse. Michael Svendsen har alle dage været møgelendig, for at sige det mildt, og det faktum ændrede han ikke på i går.

Han skal ikke hele skylden alene, han havde et par mærkelige/tvivlsome kendelser, men det er ikke ham der brænder flere 100% chancer. En stor del af lorten ligger hos os selv.

Jeg så ikke Cacas håndbold, men ja den skulle jo så være dømt... men som du selv siger, i burde have scoret....

I øvrigt en sjov statistik at Brøndby aldrig har vundet en udekamp med Michael Svendsen som dommer...
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24314: 30 Apr 2009, 15:38 »

Til dem af jer der synes det er urimeligt at Jönsson's mål blev underkendt og Duncan's offside, så se her: http://www.onside.dk/onsidetv/32011
Logged

Sider: 1 ... 1619 1620 [1621] 1622 1623 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010