home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 715 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 304 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1614 1615 [1616] 1617 1618 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4007384 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24225: 29 Apr 2009, 18:53 »

Ja og jeg kan da se det virker Wink Duncan har ikke rørt bolden efter 28 minutter. Lad os da se hvad der sker. Håber han kommer i gang.. han er vigtig når han er i topform.

Deraf ordet "hvis" - Ingen kan være kampen bekendt indtil videre - Især ikke Gislason og Lorenzen.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24226: 29 Apr 2009, 18:57 »

Der er da rødt kort til Jönsson for den kontroversielle hændelse med Caca man. Det er jo klart sidste mand, Gislason vil ikke kunne nå ham, inden en mulig afslutning fra Caca ville falde. Han slipper meget billigt!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24227: 29 Apr 2009, 18:58 »

Ok
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24228: 29 Apr 2009, 19:00 »

AFC: Hvad har du regnet med? Det er svendsen der dømmer Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24229: 29 Apr 2009, 19:01 »

Der er da rødt kort til Jönsson for den kontroversielle hændelse med Caca man. Det er jo klart sidste mand, Gislason vil ikke kunne nå ham, inden en mulig afslutning fra Caca ville falde. Han slipper meget billigt!

Helt enig. Forseelsen er til orange alene, og det er et under, at han slap uden advarsel og dermed marchordre.

Rædsom første halvleg. Det eneste positive er vel, at vi ikke er ude endnu.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24230: 29 Apr 2009, 19:02 »

Der er da rødt kort til Jönsson for den kontroversielle hændelse med Caca man. Det er jo klart sidste mand, Gislason vil ikke kunne nå ham, inden en mulig afslutning fra Caca ville falde. Han slipper meget billigt!

1. Er der Offside på Caca i min optik.

2. Er JJ på linje med Max på tidspunktet hvor frisparket bliver begået.

3. Undrer det mig at han ikke fik rødt med den præstation Michael Svendsen har lagt for dagen. FØJ!
 
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24231: 29 Apr 2009, 19:05 »

2. Er JJ på linje med Max på tidspunktet hvor frisparket bliver begået.

Om han er på linje eller ej, så fratager han Caca en scoringsmulighed med en uren tackling. Der er slet ingen tvivl om, at det som minimum er til advarsel.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24232: 29 Apr 2009, 19:07 »

Om han er på linje eller ej, så fratager han Caca en scoringsmulighed med en uren tackling. Der er slet ingen tvivl om, at det som minimum er til advarsel.

Det har jeg heller ikke argumenteret imod. AFC skrev blot at han var sidste mand, hvilket er ukorrekt.

Edit:

Bedømt på de første 5 minutter, kan det ligne at Kent har pointeret vigtigheden af mere direkte spil. Men der er jo som sagt kun gået 5 minutter.
« Seneste Redigering: 29 Apr 2009, 19:10 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24233: 29 Apr 2009, 19:09 »

Det har jeg heller ikke argumenteret imod. AFC skrev blot at han var sidste mand, hvilket er ukorrekt.

Hvis du mener, han burde have været udvist, virker denne kommentar noget besynderlig:

3. Undrer det mig at han ikke fik rødt med den præstation Michael Svendsen har lagt for dagen. FØJ!
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24234: 29 Apr 2009, 19:12 »

Det har jeg heller ikke argumenteret imod. AFC skrev blot at han var sidste mand, hvilket er ukorrekt.

Edit:

Bedømt på de første 5 minutter, kan det ligne at Kent har pointeret vigtigheden af mere direkte spil. Men der er jo som sagt kun gået 5 minutter.
Gislason ville ikke have haft inflydelse på Caca's mulige afslutning og forhindrede ham hverken i at løbe videre eller noget. Så det er kun Jönsson der må være den ''heldige'' i den situation og jeg synes det er ringe af Svendsen ikke dømmer gult kort - og så rødt.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24235: 29 Apr 2009, 19:13 »

Hvis du mener, han burde have været udvist, virker denne kommentar noget besynderlig:


Jeg mener blot at Svendsen kunne have set ham som sidste mand og dermed givet ham direkte rødt, hvilket ville være forkert.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24236: 29 Apr 2009, 19:15 »

Gislason ville ikke have haft inflydelse på Caca's mulige afslutning og forhindrede ham hverken i at løbe videre eller noget. Så det er kun Jönsson der må være den ''heldige'' i den situation og jeg synes det er ringe af Svendsen ikke dømmer gult kort - og så rødt.

Nu er det jo ikke Gislason jeg mener er i nærheden af situationen men Max von Schlebrügge som løber ved siden af Jon Jönsson og dermed stadig kan nå at komme i nærheden af Caca.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24237: 29 Apr 2009, 19:17 »

Jeg mener blot at Svendsen kunne have set ham som sidste mand og dermed givet ham direkte rødt, hvilket ville være forkert.

Jönsson havde en advarsel for før. Så han ville bare have givet ham gult og så rødt for dobbeltadvarsel.
Nu er det jo ikke Gislason jeg mener er i nærheden af situationen men Max von Schlebrügge som løber ved siden af Jon Jönsson og dermed stadig kan nå at komme i nærheden af Caca.
Min fejl. Det er MVS, men stadigvæk vil jeg ikke mene han kan nå det. Jönsson er allerede på vej ind på Caca og og Schlebrugge har lidt mere løbeplads over til Caca, hvor Jönsson nærmest tager ham på egen hånd.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24238: 29 Apr 2009, 19:19 »

Jönsson havde en advarsel for før. Så han ville bare have givet ham gult og så rødt for dobbeltadvarsel.

Jeg har stadig ikke argumenteret imod et gult kort. Jeg mener bare at han ikke er sidste mand og derfor er et direkte rødt forkert, hvilket jo giver flere karantænedage Wink.

Min fejl. Det er MVS, men stadigvæk vil jeg ikke mene han kan nå det. Jönsson er allerede på vej ind på Caca og og Schlebrugge har lidt mere løbeplads over til Caca, hvor Jönsson nærmest tager ham på egen hånd.

Det er vidst afhængigt af øjnene der ser. Men nu er vi vel enige om at Gislason ikke er i nærheden af situationen? Smiley
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24239: 29 Apr 2009, 19:25 »

Hvorfor fyrer de ikke bare Kent Nilsen
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

Sider: 1 ... 1614 1615 [1616] 1617 1618 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010