home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 764 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 83 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1604 1605 [1606] 1607 1608 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005351 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24075: 26 Apr 2009, 21:25 »

Har nu hørt en masse om tilråbene mod onyzko i dag fra faxe. Udtalelserne går på nogle af dem var lige over stregen, er der nogen der ved hvad der blev råbt, siden denne debat er gået i gang?? Opstemt

Disse blev sunget efter ham:

Luder i Polen, din mor er luder i Polen...

Anna smadrer ikke sig selv, Arek hjælper til...

Arek, tør du slå på os...?

Arek slår på piger...

Din kone får pik af en anden...

Arek skal i fængsel...

Du er et luderbarn...


Selvfølgeligt er sangene med mere tekst end dette, tog bare et hurtigt udsnit af sangene rette mod ham. Wink
« Seneste Redigering: 28 Apr 2009, 14:43 af Absalonsen » Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24076: 26 Apr 2009, 21:28 »

Jeg forstår altså ikke folk, der kan fastholde en klippetro på guldet. Jeg ved godt, at jeg er kedelig, og at vi kun er to point bagud, men de kolde kendsgerninger er jo bare, at FCK spiller langt bedre fodbold end os, og at vores offensiv er fantasiløs og alt andet end produktiv. Der er mange kampe endnu, men det tæller for mig at se til FCK's fordel, sådan som vi spiller for tiden. Forhåbentlig tager jeg fejl, men det kræver drastisk spillemæssig fremgang.
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24077: 26 Apr 2009, 21:30 »

Jeg regner stadig Brøndby for at være med i mesterskabskampen. Vi har stadig nogle utrolig svære kampe mod jer, OB og Esbjerg ude, som virkelig har taget på os. Vi skal også selv forbedre vores spil lidt, da jeg synes, at vi er begyndt at sparke for meget fodbold igen i forhold til, hvad vi gjorde i efteråret.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24078: 26 Apr 2009, 21:34 »

Ingen tvivl om, at alt kan lade sig gøre. Der er stadig to små "finaler" tilbage i form af OB - fck og fck - Brøndby. Derudover har fck - som Mikkellas siger - EfB ude og kan også få det svært mod AaB i næste runde.
Selvfølgeligt skal vi vinde alle vores kampe, ellers kan det jo være ligemeget, hvis fck sætter point til.

Vores program er dog heller ikke nemt. Fck ude, EfB ude og AGF ude er nok de sværeste kampe, der er tilbage...
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24079: 26 Apr 2009, 21:34 »

Så længe at brøndby skraber point sammen og hænger på i tabellen, vil jeg sige at de er mesterskabskandidat . Så længe man for de 3 point, kan det jo være ligegyldigt om hvor godt spillet er.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24080: 26 Apr 2009, 21:37 »

Så længe at brøndby skraber point sammen og hænger på i tabellen, vil jeg sige at de er mesterskabskandidat . Så længe man for de 3 point, kan det jo være ligegyldigt om hvor godt spillet er.

Jeg skal gerne indrømme, at jeg pt. er fuldstændigt ligeglad med, hvordan vi spiller - bare vi vinder. Det er sku det vigtigste lige nu. Jeg er tilhænger af flot hurtigt pasningsspil, men i denne tid... fuck spillet, bare vi vinder. Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24081: 26 Apr 2009, 21:41 »

Jeg er da enig med jer i at guldkampen ikke er afgjort med resultatet idag af Brøndby - OB. Der er som sagt stadig 2 små ''finaler'' tilbage i form af OB- FCK og FCK - BIF. Så selvom forspringet op til FCK er 2 point nu, så kan det stadig indhentes så alle resultater i de resterende kampe her er uhyre vigtige for alle 3 hold og det er vigtigt man holder koncentrationen.

Men jeg er dog ret sikker på FCK holder den hjem, og det er ikke fordi jeg er FCK-fan. Jeg ser bare FCK som et stærkere hold end de to andre favoritter. De har en større trup, og har truppen til europæisk fodbold, men det har de 2 andre også, men man ser dem ikke tit i europæisk fodbold. FCK spiller også flot fodbold for tiden og hvis det holder ved, skal det nok holde i længden.

Tror det ender sådan her:

1. FCK
2. OB
3. Brøndby If
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24082: 26 Apr 2009, 21:44 »

Jeg skal gerne indrømme, at jeg pt. er fuldstændigt ligeglad med, hvordan vi spiller - bare vi vinder. Det er sku det vigtigste lige nu. Jeg er tilhænger af flot hurtigt pasningsspil, men i denne tid... fuck spillet, bare vi vinder. Wink

Men det er immervæk nemmere at vinde fodboldkampe, når man spiller godt, og i et forår, hvor vi har vundet seks ud af ti kampe og bl.a. tabt på hjemmebane og lidt et 0-3-nederlag til AC Horsens, kan man vel ikke just påstå, at vi har været kyniske.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24083: 26 Apr 2009, 21:45 »

Jeg er da enig med jer i at guldkampen ikke er afgjort med resultatet idag af Brøndby - OB. Der er som sagt stadig 2 små ''finaler'' tilbage i form af OB- FCK og FCK - BIF. Så selvom forspringet op til FCK er 2 point nu, så kan det stadig indhentes så alle resultater i de resterende kampe her er uhyre vigtige for alle 3 hold og det er vigtigt man holder koncentrationen.

Men jeg er dog ret sikker på FCK holder den hjem, og det er ikke fordi jeg er FCK-fan. Jeg ser bare FCK som et stærkere hold end de to andre favoritter. De har en større trup, og har truppen til europæisk fodbold, men det har de 2 andre også, men man ser dem ikke tit i europæisk fodbold. FCK spiller også flot fodbold for tiden og hvis det holder ved, skal det nok holde i længden.

Tror det ender sådan her:

1. FCK
2. OB
3. Brøndby If

Kan du overhovedet begrunde hvorfor FCK skulle kunne holde den hele vejen hjem?

Hvorfor skulle OB ende over Brøndby, når de ikke engang kan få et farligt forsøg afsted i kampen imod de andre tophold?

Hvorfor skulle Brøndbys opadgående kurve pludselig knække, selvom man smed points idag imod Odense?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24084: 26 Apr 2009, 21:52 »

Kan du overhovedet begrunde hvorfor FCK skulle kunne holde den hele vejen hjem?

Hvorfor skulle OB ende over Brøndby, når de ikke engang kan få et farligt forsøg afsted i kampen imod de andre tophold?

Hvorfor skulle Brøndbys opadgående kurve pludselig knække, selvom man smed points idag imod Odense?
1. Jeg mener bare FCK kan holde den hele vejen hjem, da de spiller flot fodbold for tiden og ser dem som det stærkeste mandskab lige pt. og er det stærkeste hold i SAS ligaen og de er sådanset ''tvunget'' til at vinde DM-guldet med den trup.

2. Kampen idag må jeg indrømme at OB ikke havde noget som helst at byde med, men når Brøndby ikke kan udnytte deres chancer mod de store hold såsom idag, så vil jeg stadig se OB som det stærkeste og dermed vinde den vej. Man kunne tydeligt se på OB idag, at de kun gik efter uafgjort... ja, men det er sgu også det sikreste for dem. De ved godt at hvis der er noget der glipper i slutningen her, så går det galt og på en måde kan man sige de var heldige idag.

3. Vi så jo imod Horsens hvor ringe Brøndby spillede. Ved godt det er et plat eksempel, men det kan godt være alle hold har en dårlig dag, men af Brøndbys kaliber skal sådan en præstation bare ikke ske igen, og jeg er ikke sikker på de holder den. Farnerud var f.eks ikke på banen idag fra start af.. hvorfor dog ikke det? han er da en af jeres dygtigste våben i offensiven til fordel for en såkaldt ''RINGE'' Morten Duncan. Nu har jeg set de seneste kampe at han ikke har været en skid værd udover at heade nogle bolde langt over/forbi mål. Hvorfor så ikke give Farnerud chancen der? Jeg tror Farnerud kunne have gjort det onde imod OB idag og det er netop af den grund jeg ikke stoler på Brøndby til det sidste, fordi de bruger en ringe Duncan fra start af, istedet for en Farnerud som er meget bedre.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24085: 26 Apr 2009, 21:57 »

Farnerud var f.eks ikke på banen idag fra start af.. hvorfor dog ikke det? han er da en af jeres dygtigste våben i offensiven til fordel for en såkaldt ''RINGE'' Morten Duncan. Nu har jeg set de seneste kampe at han ikke har været en skid værd udover at heade nogle bolde langt over/forbi mål. Hvorfor så ikke give Farnerud chancen der? Jeg tror Farnerud kunne have gjort det onde imod OB idag og det er netop af den grund jeg ikke stoler på Brøndby til det sidste, fordi de bruger en ringe Duncan fra start af, istedet for en Farnerud som er meget bedre.

Begge to laller rundt på banen, så det havde hip som hap, og de skal begge skydes af til sommer.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24086: 26 Apr 2009, 22:01 »

1. Jeg mener bare FCK kan holde den hele vejen hjem, da de spiller flot fodbold for tiden og ser dem som det stærkeste mandskab lige pt. og er det stærkeste hold i SAS ligaen og de er sådanset ''tvunget'' til at vinde DM-guldet med den trup.


Spiller flot fodbold? De er, igen, begyndt at sparke lange bolde, og fordi Ailton scorer et flot mål gør ikke at de er kæmpe favoritter. F.eks Santin er ved at gå i stå, og hvis Dame' og Ailton begynder at brænde chancer igen, så er det langtfra sikkert at FCK vinder hver eneste kamp.


2. Kampen idag må jeg indrømme at OB ikke havde noget som helst at byde med, men når Brøndby ikke kan udnytte deres chancer mod de store hold såsom idag, så vil jeg stadig se OB som det stærkeste og dermed vinde den vej. Man kunne tydeligt se på OB idag, at de kun gik efter uafgjort... ja, men det er sgu også det sikreste for dem. De ved godt at hvis der er noget der glipper i slutningen her, så går det galt og på en måde kan man sige de var heldige idag.


"Vinde den vej" - Ved at satse på at de andre klubber omkring dem ikke scorer på deres chancer? Hvorfor skulle det være det mest sikre?

Og du mener at hvis de forsætter med at være heldige, så kommer de på andenpladsen?

3. Vi så jo imod Horsens hvor ringe Brøndby spillede. Ved godt det er et plat eksempel, men det kan godt være alle hold har en dårlig dag, men af Brøndbys kaliber skal sådan en præstation bare ikke ske igen, og jeg er ikke sikker på de holder den. Farnerud var f.eks ikke på banen idag fra start af.. hvorfor dog ikke det? han er da en af jeres dygtigste våben i offensiven til fordel for en såkaldt ''RINGE'' Morten Duncan. Nu har jeg set de seneste kampe at han ikke har været en skid værd udover at heade nogle bolde langt over/forbi mål. Hvorfor så ikke give Farnerud chancen der? Jeg tror Farnerud kunne have gjort det onde imod OB idag og det er netop af den grund jeg ikke stoler på Brøndby til det sidste, fordi de bruger en ringe Duncan fra start af, istedet for en Farnerud som er meget bedre.


Og op imod Horsenskampen kan man også tage Horsens' kamp imod OB og Esbjerg's kamp imod FCK. Kom videre, elendigt argument, og intet tyder på at sådan et resultat ikke ville være muligt for alle tre af kandidaterne.

Hvad har Farnerud på bænken imod OB med resten af sæsonen at gøre? Jallow og Duncan var SAS-ligaens mest farlige duo i efteråret, og derfor kan man ikke brokke sig over at de får en kamp eller to sammen. Duncan var middelmådig idag, men det gør ham stadig som en trussel i modstanderens felt.

Mener stadig ikke du har begrundet hvorfor de tre hold ender som du har spået.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24087: 26 Apr 2009, 22:03 »

Så så man lige en alt for dejlig Mercedes i dag, der var på vej ind til VIP parkeringen bag Loxam/Nordea svinget. Man kigger lidt på den (for den var pisse lækker). Tyske plader. Hvem sad bag rattet? En person der lignede Jesper Nielsen utroligt meget. Shit, en voldsom lækker Mercedes. Aldrig set noget lignende...

Man skulle nok have været der . . .  Cool

--

Hvad synes vi om stemningen i dag? Imo, var den faktisk ganske fornuftig gennem hele kampen krydret med tilråb efter Arek (specielt i første halveg). Nogen, der så hvad der stod på tifoen?
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24088: 26 Apr 2009, 22:05 »

Nu stopper i med den hype omkring Duncan. Han har ikke scoret i hele foråret, og hvis i stadig mener, at han er en bedre angriber end Ailton nu, så er der et eller andet galt. Jeg havde en debat med nogle Brøndby-fans herfra over msn (jeg kan ikke huske hvem), men de sagde, at Duncan var en bedre angriber, da han havde scoret flere mål. Nu er Ailton oppe på samme antal, mens han også er hurtigere samt har en meget, meget, meget bedre teknisk kunnen. Smiley
Logged

MrPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24089: 26 Apr 2009, 22:05 »

1. Jeg mener bare FCK kan holde den hele vejen hjem, da de spiller flot fodbold for tiden og ser dem som det stærkeste mandskab lige pt. og er det stærkeste hold i SAS ligaen og de er sådanset ''tvunget'' til at vinde DM-guldet med den trup.

2. Kampen idag må jeg indrømme at OB ikke havde noget som helst at byde med, men når Brøndby ikke kan udnytte deres chancer mod de store hold såsom idag, så vil jeg stadig se OB som det stærkeste og dermed vinde den vej. Man kunne tydeligt se på OB idag, at de kun gik efter uafgjort... ja, men det er sgu også det sikreste for dem. De ved godt at hvis der er noget der glipper i slutningen her, så går det galt og på en måde kan man sige de var heldige idag.

3. Vi så jo imod Horsens hvor ringe Brøndby spillede. Ved godt det er et plat eksempel, men det kan godt være alle hold har en dårlig dag, men af Brøndbys kaliber skal sådan en præstation bare ikke ske igen, og jeg er ikke sikker på de holder den. Farnerud var f.eks ikke på banen idag fra start af.. hvorfor dog ikke det? han er da en af jeres dygtigste våben i offensiven til fordel for en såkaldt ''RINGE'' Morten Duncan. Nu har jeg set de seneste kampe at han ikke har været en skid værd udover at heade nogle bolde langt over/forbi mål. Hvorfor så ikke give Farnerud chancen der? Jeg tror Farnerud kunne have gjort det onde imod OB idag og det er netop af den grund jeg ikke stoler på Brøndby til det sidste, fordi de bruger en ringe Duncan fra start af, istedet for en Farnerud som er meget bedre.

Fordi Kent Nielsen den bums, ikke tænker sig ordentlig om når han sætter holdet ticked off. Han skal bare væk til sommer, efter min mening  crazy
Logged

Sider: 1 ... 1604 1605 [1606] 1607 1608 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010