home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 58 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1603 1604 [1605] 1606 1607 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004875 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24060: 24 Apr 2009, 22:53 »

Hvem skrev at Arek ikke tog sig af hvad der bliver sunget?

I Odense den sjette december sang vi om hans kone, og to gange holdte vi bolden så han blev nødt til at løbe efter andre bolde, og det endte med at han lavede et udspark imod vores tribune, men ramte oppe på kanten i toppen Opstemt Han er en klovn.

That must be me.. Peace

Men fuck, hvor ville jeg gerne have oplevet det. Kan kun have været for nice. Opstemt
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24061: 26 Apr 2009, 15:24 »

Nå så er der topkamp i dag:

- Det er kampen om 2. pladsen

-Kampen om hvem der skal følge med affaldet hele vejen og formentlig tvære det så haårdt UD! Djævel (de fleste ved nok hvad jeg mener) Rullende Øjne

-Det er kampen om alt muligt bla bla bla...

- Det er BRØNDBY IF-ODENSE BOLDKLUB! Opstemt

Det hold der taber i dag tror jeg ikke vinder mesterskabet. Og vinderen kan være den kommende mester da det vil give et mega mentalt boost at vinde sådan en kamp på sådan et tidspunkt. Og jeg har som altid en dårlig fornemmelse af en topkamp. Det er Kent's manddomsprøve efter min mening. Kampen mod fck kam man ikke rigtig sammenligne da de havde kampe i benene og bla bla osv.
Alligevel kommer mit optimistiske bud:
Utaka
Alex
Ous
Kong-Dejlig Kys
HHA

Start 11'eren tør jeg ikke spå om da det er Kent Nielsen der er tale om Thumbs Up

Kom så gutter! Thumbs Up
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24062: 26 Apr 2009, 15:28 »

Jeg FRYGTER at Elanga starter inde!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24063: 26 Apr 2009, 15:33 »

Jeg FRYGTER at Elanga starter inde!

Det er årets gyserhistorie! Elanga hører til nede i serie 6 hvis de da vil have ham der! Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24064: 26 Apr 2009, 16:18 »

så skyder jeg mig selv i låret med en hæftklamme.... Wink
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24065: 26 Apr 2009, 19:28 »

Skuffende topkamp, hvor vi dog var det bedste hold. Bestemt ikke velspillet, men vi havde trods alt flest chancer og burde have scoret i første halvleg. Anden halvleg var jammerlig.

Jeg må indrømme, at jeg regnede med et nederlag før kampen, så 0-0 er vel ingen tragedie. Men det var ikke i dag, jeg blev overbevist om, at vi kan vinde guld. Den ligger til højrebenet for FCK.

Jeg var noget skuffet over OB's indstilling i dag. De kom tydeligvis for at få et point.
« Seneste Redigering: 26 Apr 2009, 19:30 af United-styrer » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24066: 26 Apr 2009, 19:35 »

Skuffende topkamp, hvor vi dog var det bedste hold. Bestemt ikke velspillet, men vi havde trods alt flest chancer og burde have scoret i første halvleg. Anden halvleg var jammerlig.

Jeg må indrømme, at jeg regnede med et nederlag før kampen, så 0-0 er vel ingen tragedie. Men det var ikke i dag, jeg blev overbevist om, at vi kan vinde guld. Den ligger til højrebenet for FCK.

Jeg var noget skuffet over OB's indstilling i dag. De kom tydeligvis for at få et point.

Ja, altså... kedelig affære, hvor Brøndby var klart det bedste hold. OB var tøvende og virkede godt tilfredse med en nulløsning.
Endnu engang Kents skyld, at i ikke formår at spille frit fra leveren og inspirerende. Det er som om, at han dynger hver enkelt spiller med opgaver, så de ikke engang ved hvad deres formål som fodboldspiller er.

Jeg vil give dig helt ret. FCK skal reelt bare vinde over Brøndby i Parken også er der guld i hus.
Logged

Thaurat al Shabab

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24067: 26 Apr 2009, 19:36 »

Lad os nu ikke male fanden på væggen. FCK mangler OB på udebane, et hold som sagtens, hvis de gider spille imod to mål altså, sagtens kan slå FCK. De har Esbjerg på udebane, et hold som åbenbart virkelig kan finde FCK's svagheder og udstille dem. De har også Aab på hjemmebane som, hvis vi slår dem ud af pokalen på onsdag, SKAL vinde for at komme i nærheden af Europa. Udover disse kampe, mangler de os på hjemmebane, og den kan vi sgu sagtens vinde uanset hvad alle pessimistiske personer siger.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24068: 26 Apr 2009, 19:45 »

Kedelig topkamp, men dejligt vi stadig har forspring ned til jer.
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24069: 26 Apr 2009, 19:47 »

Lad os nu ikke male fanden på væggen. FCK mangler OB på udebane, et hold som sagtens, hvis de gider spille imod to mål altså, sagtens kan slå FCK. De har Esbjerg på udebane, et hold som åbenbart virkelig kan finde FCK's svagheder og udstille dem. De har også Aab på hjemmebane som, hvis vi slår dem ud af pokalen på onsdag, SKAL vinde for at komme i nærheden af Europa. Udover disse kampe, mangler de os på hjemmebane, og den kan vi sgu sagtens vinde uanset hvad alle pessimistiske personer siger.


Helt enig det er vel stadig ikk så meget være end før vi kan jo selv afgøre det vi skal bare vinde resten så er den skid slået ved det selvfølgelig er nemmere sagt end gjort, men i realiteten Wink

Den fede dame har ikk sunget i nu  crazy
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24070: 26 Apr 2009, 20:17 »

Bittert, at vi ikke kan få scoret trods en masse chancer. Det havde vi satme fortjent! OB har ikke ét eneste opspillet angreb. Deres offensiv viser i dag, at de ikke kan noget, når de kommer overfor et ordentligt forsvar.

Virkeligt irriterende!
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24071: 26 Apr 2009, 21:14 »

BEVÆGELSE, BEVÆGELSE, HVOR ER BEVÆGELSEN?!

Fik endelig taget mig sammen til at møde et par andre herfra på Faxe og der var også fed stemning, men forhelvede, hvor er vi dog elendige. Vores eneste lille våben er jo Michael Krohn-Dehli og han spillede også en fremragende kamp med mange gode detaljer, men når ingen andre gider at bevæge sig ind i feltet og heade den i kassen bliver det sgu svært. Jan Kristiansen skal bare afhelvede til. Dirk Kuyt er den rene Messi i forhold til ham. Gislason er også alt for langsom og Duncan er bare pisseelendig til at afslutte.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24072: 26 Apr 2009, 21:17 »

En ting kan slås fast i dag: vi vinder mangler en angriber der kan lave mål, og en midtbanespiller der kan lave indlæg. Det er lige til at få lange løg af, at vi ikke kan kunne en skid, når vi nærmede os odenses målfelt.

Selvom jeg stadig er skuffet, så tror jeg stadig på guldet!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24073: 26 Apr 2009, 21:21 »

Har nu hørt en masse om tilråbene mod onyzko i dag fra faxe. Udtalelserne går på nogle af dem var lige over stregen, er der nogen der ved hvad der blev råbt, siden denne debat er gået i gang?? Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #24074: 26 Apr 2009, 21:25 »

Har nu hørt en masse om tilråbene mod onyzko i dag fra faxe. Udtalelserne går på nogle af dem var lige over stregen, er der nogen der ved hvad der blev råbt, siden denne debat er gået i gang?? Opstemt

Der var den efterhånden obligatoriske 'din mor er luder i Polen', og så var der 'Anna smadrer ikke sig selv, Arek hjælper til', 'Arek slår på piger' og sikkert et par stykker jeg glemt i skuffelsen. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1603 1604 [1605] 1606 1607 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010