home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23429
  1 Bruger, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: godrejyeshwantpur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 44 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1594 1595 [1596] 1597 1598 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004254 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23925: 19 Apr 2009, 11:26 »

Ja men de bruges på defensiv midt (remco) og venstre (Alex)

Vores er på mange psitioner efter min mening bedre end jeres.
der er jeg så Uenig.

Angreb: N'Doye-Nord vs. Dunken-Fætter

Er vi klart stærkest, også når man ser på hvem der starter for os.

Midtbane:

i har en landsholdsspiller, vi har 3. Syntes jeg siger en del, og mener at vi er bedre her også.

Forsvar:

Der er det meget tæt. JEnsen er bedre end Elanga, omvendt er i stærkest på højre back. Centerforsvaret er lige i min mening.

Målet:

Der er der vidst ingen tvivl.....

så i mine øjne er vi bedre men igen, vil du, og en del adndrer nok være af en anden overbevisning Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23926: 19 Apr 2009, 11:31 »

Så kig på vores startopstilling. Det er kun remco der ikke er landsholdsspiller! SA-TR-MAX-remco-AR-GISLA-JAN K-SH-MKD-OJ-AF.
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23927: 19 Apr 2009, 11:34 »

FC-H starter da selv diskussionen om landsholdsspillere?

Arhh..? xD

Desuden skrev jeg ikke nogen steder, at den var til dig. Tunge
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23928: 19 Apr 2009, 11:37 »

Arhh..? xD

Desuden skrev jeg ikke nogen steder, at den var til dig. Tunge

Se selv Tunge :


i har en landsholdsspiller, vi har 3. Syntes jeg siger en del, og mener at vi er bedre her også.


vores reservekeeper, er svensk landsholdskeeper.

Kys
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23929: 19 Apr 2009, 11:48 »

Fed kamp i går!

Vi spillede en fin kamp, selvom vi ikke havde bolden så meget, som jeg ønskede.. Efter 2-0 målet kan man virkelig se at det er Kent, der er træner.. Han rykker lige hele holdet 10-15 meter længere tilbage på banen.

På tribunen var der godt nok tamt! Fatter ikke hvordan stemningen kan være så dårlig, og så er jeg ved at brække mig over at skulle synge den samme sang i 10 minutter - SÅ KOM DOG MED EN NY SANG! Når man kan se at ingen gider synge med på "Tænd din indre flamme", "jydefans" og forza brøndby allez sangene, hvorfor starter de så ikke en ny!!

Efter kampen overværede jeg noget tumuldt efter kampen ved et busstoppested... Der var to i hvide t-shirts som var virkelig oppe at køre!! På 5-6 minutter var der flere der var nede at ligge pga. dem... Havde desværre ikke mulighed for at tage billeder af dem, men dem jeg stod ved siden af, tog nogle pæne billeder Peace

Nå, men dejligt med sejr! Og lækkert at hende jeg stod ved siden af, ville dele sine øl med mig! Thumbs Up
Logged

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23930: 19 Apr 2009, 12:22 »

Nå, men dejligt med sejr! Og lækkert at hende jeg stod ved siden af, ville dele sine øl med mig! Thumbs Up

Inden det ord var jeg ret sikker på, at der ville komme en lidt anden betydning. Opstemt
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

MrPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23931: 19 Apr 2009, 12:27 »

Fed kamp i går!

Vi spillede en fin kamp, selvom vi ikke havde bolden så meget, som jeg ønskede.. Efter 2-0 målet kan man virkelig se at det er Kent, der er træner.. Han rykker lige hele holdet 10-15 meter længere tilbage på banen.

På tribunen var der godt nok tamt! Fatter ikke hvordan stemningen kan være så dårlig, og så er jeg ved at brække mig over at skulle synge den samme sang i 10 minutter - SÅ KOM DOG MED EN NY SANG! Når man kan se at ingen gider synge med på "Tænd din indre flamme", "jydefans" og forza brøndby allez sangene, hvorfor starter de så ikke en ny!!

Efter kampen overværede jeg noget tumuldt efter kampen ved et busstoppested... Der var to i hvide t-shirts som var virkelig oppe at køre!! På 5-6 minutter var der flere der var nede at ligge pga. dem... Havde desværre ikke mulighed for at tage billeder af dem, men dem jeg stod ved siden af, tog nogle pæne billeder Peace

Nå, men dejligt med sejr! Og lækkert at hende jeg stod ved siden af, ville dele sine øl med mig! Thumbs Up

Tog du 500S fra Brøndby Hallen, jeg var der nemlig også, der var en der fik en ordentlig en på snotten  crazy
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23932: 19 Apr 2009, 12:39 »

Det er bestemt forhastet at postulere, at vi er på niveau med FCK efter gårsdagens kamp. Nok vandt vi 5-1, men vi havde altså heller ikke mange chancer ud over målene, og jeg synes personligt ikke, spillet var overvældende flot. En klar (og tiltrængt) forbedring var det dog.

Ydermere mener jeg, det er en smule hyklerisk for Brøndby-fans at se stort på spillet. Vi har altid brystet os af vores flotte fodbold og hånet FCK for deres kontrollerede og resultatorienterede ditto. Derfor må vi fortsat fordre flot fodbold fra Brøndbys side, og det har Kent Nielsen og co. ikke leveret indtil nu.
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23933: 19 Apr 2009, 13:14 »

Det er bestemt forhastet at postulere, at vi er på niveau med FCK efter gårsdagens kamp. Nok vandt vi 5-1, men vi havde altså heller ikke mange chancer ud over målene, og jeg synes personligt ikke, spillet var overvældende flot. En klar (og tiltrængt) forbedring var det dog.

Nu gælder det jo ikke om at skabe 10-15 chancer pr. kamp, hvis du ikke kan score på dem. Det kan da godt være vi kun havde et par ud over målene, men det er da positivt hvor træfsikre vi var.  Cool
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23934: 19 Apr 2009, 14:00 »

FC-H starter da selv diskussionen om landsholdsspillere?

Du er jo simpelthen pissefuld - Vores start 11'er er lige så stærk som FCK's, men når det gælder reserver så er vi desværre sat ret meget tilbage. Når de kan smide Sionko, Vingaard og Wiland ind, så kan vi håbe på at Mikkelsen, Jensen og Tørnæs kan spille sig bare nogenlunde op.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23935: 19 Apr 2009, 14:40 »

Nu gælder det jo ikke om at skabe 10-15 chancer pr. kamp, hvis du ikke kan score på dem. Det kan da godt være vi kun havde et par ud over målene, men det er da positivt hvor træfsikre vi var.  Cool

Problemerne stikker dybere end blot den seneste kamp. Jeg synes, dette blogindlæg fra B.T.'s Flemming Fjeldgaard opsummerer problematikken glimrende: http://www.sporten.dk/blog/flemming-fjeldgaard/brondbys-problemfyldte-hamskifte-0

I særdeleshed denne bid:

"Nielsen arbejder for mig at se med et spilsystem og i særdeleshed med en spillemæssig tilgang, der står i modsætning til Brøndbys adelsmærker gennem de seneste par tiår, efteråret inklusiv.

I det hamskifte ligger hovedparten af klubbens problemer.

Brøndby har altid på sine bedste dage været eksponent for det aggressive, høje pres på boldholder. Modstandere på klubbens larmende hjemmebane har alle dage skullet forholde sig til stress allerede i egen forsvarszone. Intet andet sted i landet har den stressfaktor været mere kraftfuld end i Brøndby.

Kent Nielsen prioriterer omvendt - på det modsatte - og åbenlyst med en afventende attitude som motor.

Det er ikke Brøndbys varemærke at reagere. I Brøndbys skaber man selv."
« Seneste Redigering: 19 Apr 2009, 14:44 af United-styrer » Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23936: 19 Apr 2009, 14:48 »

Problemerne stikker dybere end blot den seneste kamp. Jeg synes, dette blogindlæg fra B.T.'s Flemming Fjeldsgaard opsummerer problematikken glimrende: http://www.sporten.dk/blog/flemming-fjeldgaard/brondbys-problemfyldte-hamskifte-0

I særdeleshed denne bid:

"Nielsen arbejder for mig at se med et spilsystem og i særdeleshed med en spillemæssig tilgang, der står i modsætning til Brøndbys adelsmærker gennem de seneste par tiår, efteråret inklusiv.

I det hamskifte ligger hovedparten af klubbens problemer.

Brøndby har altid på sine bedste dage været eksponent for det aggressive, høje pres på boldholder. Modstandere på klubbens larmende hjemmebane har alle dage skullet forholde sig til stress allerede i egen forsvarszone. Intet andet sted i landet har den stressfaktor været mere kraftfuld end i Brøndby.

Kent Nielsen prioriterer omvendt - på det modsatte - og åbenlyst med en afventende attitude som motor.

Det er ikke Brøndbys varemærke at reagere. I Brøndbys skaber man selv."

Du har helt ret i at denne artikel hiver noget frem som sætter tingene i perspektiv. Brøndby-ånden er væk, og den skal tilbage. Det er jo det vi alle elsker klubben for. At høre stemningen på stadion, og se BIF, smadre modstanerne, og stoppe deres angreb hurtigt, med presspil. Men når man tænker på hvor kort tid siden krisen raserede, er det positivt at vi kan styre en hel kamp(godt nok mod SE) og score fem mål, selvom vi ikke havde flere chancer, alle ville da til hver en til vinde med 5-1, og have 7 chancer end at vinde 1-0, og have tons vis af chancer og brænde dem alle. Det efterlader en tom følelse, som en storsejr ikke gør.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23937: 19 Apr 2009, 19:35 »

Skal vi ikke allesammen sende et STORT tak til AGF, som gør, at vi atter ligger á point med FCK. Klasse AGF! Opstemt Thumbs Up
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23938: 19 Apr 2009, 19:37 »

Jo, det skal vi da. Tusind tak, GF!!
Dejligt, at vi igen er á point med fck efter vores bommert sidste weekend. Vi vinder det lort. Opstemt Opstemt
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23939: 19 Apr 2009, 19:46 »

Tusind tak, GF!!

Hvor var det dog fantastisk, sådan Ole Budtz!! Hvor er det dog klasse at vi igen har samme point som fuckerne.. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 1594 1595 [1596] 1597 1598 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010