home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 701 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 32 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1581 1582 [1583] 1584 1585 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005292 gange)
Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23730: 13 Apr 2009, 22:20 »

Hvorfor er det at alle tuder over awaykort. Hvilken forskel gør det på de folk som kan kalde sig rigtige fans og skaber stemning? Er det ikke bare at få sig et kort og så er den ikke længere?

Enten har I en mærkelig tankegang eller har jeg misforstået noget fuldstændig!
Logged


Arsenal Football Club


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23731: 13 Apr 2009, 22:21 »

Så du var pinlig berørt over at være dansker dengang Muhammed krisen kørte? Ved godt at det er et andet spor, men man kan vel trække en form for paraleller mellem disse to sager?

Bare fordi nogle folk vil lave bål og fægte med flag, behøves det ikke berøre os andre, udover irritation at det måske får konsekvenser for os andre fans?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23732: 13 Apr 2009, 22:23 »

Hvorfor er det at alle tuder over awaykort. Hvilken forskel gør det på de folk som kan kalde sig rigtige fans og skaber stemning? Er det ikke bare at få sig et kort og så er den ikke længere?

Enten har I en mærkelig tankegang eller har jeg misforstået noget fuldstændig!

Jeg ved ikke hvor du står henne når du ser Brøndby spille, men når vi er afsted søger vi altid hen imod de "hardcore" drenge, dem der skaber stemning, visuelt og vokalt. Hvis der så opstår ballade, så er det svært at bare komme væk, og hvis man så er uheldig så bliver man taget af vagterne ved en fejl og derfor får sit awaykort klippet midt over. Det ville irritere mig grænseløst at få min profil sendt ind til politiet bare fordi jeg står sammen med nogle som måske har røget en bønne for meget eller sniffet en bane for meget.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23733: 13 Apr 2009, 22:25 »

Så du var pinlig berørt over at være dansker dengang Muhammed krisen kørte? Ved godt at det er et andet spor, men man kan vel trække en form for paraleller mellem disse to sager?

Bare fordi nogle folk vil lave bål og fægte med flag, behøves det ikke berøre os andre, udover irritation at det måske får konsekvenser for os andre fans?

Det er helt to forskellige sager, og det synes jeg ikke rigtig man skal blande sammen med fodbold (:

Nej det behøves ikke berøre andre, og som jeg også skriver, så berøre det mig, men det behøver ikke berøre andre  Smiley
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23734: 13 Apr 2009, 22:26 »

Så skal du ikke skrive på den måde du skriver. Hvis jeg ikke husker forkert så konkluderede du at det var pinligt at være Brøndby fan, og det bliver aldrig pinligt at blive Brøndby fan. Tror heller ikke nogen af dem der legede med vagterne igår er særlig flove, udover dem der blev styret af frustrationer eller alkohol, for det er nok ikke første gang de har lavet sådan noget.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23735: 13 Apr 2009, 22:28 »

Jeg ved ikke hvor du står henne når du ser Brøndby spille, men når vi er afsted søger vi altid hen imod de "hardcore" drenge, dem der skaber stemning, visuelt og vokalt. Hvis der så opstår ballade, så er det svært at bare komme væk, og hvis man så er uheldig så bliver man taget af vagterne ved en fejl og derfor får sit awaykort klippet midt over. Det ville irritere mig grænseløst at få min profil sendt ind til politiet bare fordi jeg står sammen med nogle som måske har røget en bønne for meget eller sniffet en bane for meget.

Så er det mig der har misforstået noget, for sådan har jeg ikke set på det. Men de kan da ikke bare tage tilfældige folk, de skal jo være sikre på at de tager nogle af den der skaber ballade og ikke en ganske almindelig rolig fodboldfan?
Logged


Arsenal Football Club


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23736: 13 Apr 2009, 22:30 »

Så skal du ikke skrive på den måde du skriver. Hvis jeg ikke husker forkert så konkluderede du at det var pinligt at være Brøndby fan, og det bliver aldrig pinligt at blive Brøndby fan. Tror heller ikke nogen af dem der legede med vagterne igår er særlig flove, udover dem der blev styret af frustrationer eller alkohol, for det er nok ikke første gang de har lavet sådan noget.

Nej jeg skrev at det var pinligt at være Brøndby fan i disse dage ovenpå dagen igår, men at det på sigt ikke er pinligt. Lige nu er der jo ingen tvivl om, at de idioter har udstillet Brøndby. Omend de så ikke forholder sig til de normer BIF stiller, så vil de altid være en del af det, og sådan er det jo bare.. Så derfor kan man jo ikke bare slynge ud og sige, at de intet har med BIF at gøre? Øhm  Huh
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23737: 13 Apr 2009, 22:33 »

Så er det mig der har misforstået noget, for sådan har jeg ikke set på det. Men de kan da ikke bare tage tilfældige folk, de skal jo være sikre på at de tager nogle af den der skaber ballade og ikke en ganske almindelig rolig fodboldfan?

Det er desværre ret tit sket at de forkerte er blevet taget med, har selv oplevet at ligge på en motorvej af en politibil i Haderslev, fordi jeg stod sammen med nogle folk der var lidt sure over situationen.

Nej jeg skrev at det var pinligt at være Brøndby fan i disse dage ovenpå dagen igår, men at det på sigt ikke er pinligt. Lige nu er der jo ingen tvivl om, at de idioter har udstillet Brøndby. Omend de så ikke forholder sig til de normer BIF stiller, så vil de altid være en del af det, og sådan er det jo bare.. Så derfor kan man jo ikke bare slynge ud og sige, at de intet har med BIF at gøre? Øhm  Huh

Jeg svarer også bare med at det aldrig er pinligt at være Brøndby fan, hverken i dag eller på lang sigt. Hvorfor skulle vi andre været pinligt berørt over at nogle laver ballade? Var heller ikke pinlig berørt over at være fan de sidste to sæsoner, hvor vi har lagt til nedrykning eller sloges internt på banen.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23738: 13 Apr 2009, 22:36 »

Det er desværre ret tit sket at de forkerte er blevet taget med, har selv oplevet at ligge på en motorvej af en politibil i Haderslev, fordi jeg stod sammen med nogle folk der var lidt sure over situationen.

Jeg svarer også bare med at det aldrig er pinligt at være Brøndby fan, hverken i dag eller på lang sigt. Hvorfor skulle vi andre været pinligt berørt over at nogle laver ballade? Var heller ikke pinlig berørt over at være fan de sidste to sæsoner, hvor vi har lagt til nedrykning eller sloges internt på banen.

Nu prøver jeg igen for 4-5 gang. Det er også acceptabelt at det aldrig er pinligt. Jeg ville blot være det, når disse ting skete. Sådan er vi jo forskellige.
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23739: 13 Apr 2009, 22:38 »

Så tror jeg altså de er mere omhyggelige med hvem de straffer, når/hvis der kommer awaykort. Andet kan ikke være rigtigt.
Logged


Arsenal Football Club


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23740: 13 Apr 2009, 22:39 »

Pinlig opførsel af jeres fans.. De burde spærres inde! Det jo sindssygt..

Pinligt at være BIF fan efter dagen i går..

Så hiver jeg dit citat frem. Dette ser jeg som en konklusion, og ikke et spørgsmål til os fans om vi føler os pinlig berørt over hændelsen igår. Derfor synes både verdenskrig, BenMusalho og jeg ikke at det er iorden at du påpeger og konkluderer, som ikke fan af Brøndby(?), at det "pinlig opførsel af jeres fans"
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23741: 13 Apr 2009, 22:40 »

Så tror jeg altså de er mere omhyggelige med hvem de straffer, når/hvis der kommer awaykort. Andet kan ikke være rigtigt.

Det ved jeg så heller intet om, men det er ihvertfald en af mine bekymringer, og det kan ligesåvel ske som alt muligt andet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23742: 13 Apr 2009, 22:44 »

Så tror jeg altså de er mere omhyggelige med hvem de straffer, når/hvis der kommer awaykort. Andet kan ikke være rigtigt.

Det kan du langt fra være sikker på. Vagterne opdager området, men langt fra altid dem, der laver balladen. De må jo så forsøge at stoppe det efter bedste evne, desværre sker det bare, at de tager de forkerte nogle gange.
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23743: 13 Apr 2009, 22:47 »

Utrolig ringe arbejde af politiet hvis de tager forkerte folk. Er det sket for FCK indtil videre, at forkerte folk er blevet taget?
Logged


Arsenal Football Club


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23744: 13 Apr 2009, 22:49 »

Det er jo ikke politiet, men derimod vagterne på stadion. Derefter bliver dine oplysninger på dit awaykort sendt til politiet.

... Og med vagter fra AROS kan man være sikker på at ryge ud på albuer og røv hvis man er i nærheden af en person der laver noget pis.

Jeg har aldrig hørt om det, men tror heller ikke det er sådan noget der bliver diskuteret på f.eks. dette forum.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1581 1582 [1583] 1584 1585 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010