home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 871 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 165 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1576 1577 [1578] 1579 1580 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005758 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23655: 13 Apr 2009, 10:46 »

     Agger - Jallow
           MKD
Jan K                Holmén
           Gisla
Ras - Schle - Bish?/Remco? - Randrup/Wass

næste start 11'er.. Opstemt kunne være dejligt at se

     Agger - Jallow
           MKD
Jan K                Holmén
           Gisla
Ras - Schle - Remco - Randrup

Sådan syntes jeg det skulle se ud Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23656: 13 Apr 2009, 10:48 »

Men hvis MKD ikke snart komme rigang så må han også en tur på bænken. For det han har vist her i foråret er LANGT fra godt nok, og han ligner en dårlig 1. division spiller som mangler enorm meget fysik, sådan var det SLET ikke i efteråret...
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23657: 13 Apr 2009, 10:52 »

Remco er skadet så vi kan nok ikke stille op sådan på onsdag... Smiley


EDIT: Hold kæft ham der fra horsens folkeblad er klam at høre på!: "Ja nu kan jeg se at remka van da sidder på bænken"

1. Forkert navn

2. HAN ER SKADET!

Remka  Van   Da
Remco  Van   der  schaaf
OOOXX OOO  OXX XXXXXX

X = Forkert

O= Rigtigt
7 rigtige og 10 forkerte! idiot! ticked off

crazy
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23658: 13 Apr 2009, 10:55 »

Ved godt at han er skadet, jeg mener også bare som vores stærkeste opstilling.

PÅ Onsdag håber jeg at Bissen starter inde, selvom det langt fra var godt nok i Horsens, men jeg giver ham en chance til.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23659: 13 Apr 2009, 11:03 »

Men hvis MKD ikke snart komme rigang så må han også en tur på bænken. For det han har vist her i foråret er LANGT fra godt nok, og han ligner en dårlig 1. division spiller som mangler enorm meget fysik, sådan var det SLET ikke i efteråret...

Han har i mine øjne opbrugt sin chance lige nu... Så hellere give K.Lo chancen for at vise, hvorfor han skal have en ny kontrakt!!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23660: 13 Apr 2009, 11:22 »

Folk synes måske, at jeg er vanvittig, men en mulighed kunne være at smide Bischoff op i angrebet. Duncan er ikke i topform p.t., og han er i det hele taget for dårlig - hans disciplin mangler også. Med Bischoff liggende oppe i angrebet, vil vi være enormt giftige på indlæg, og hans teknik og speed er faktisk okay. Jallow kan ligge og cirkulere rundt om ham, så vi får en masse bevægelse deroppe. Med Thomas Rasmussen som venstre back og Anders Randrup som højre vil indlæggene komme, og så kan vores to kanter måske lade være med at trække helt så meget ind i banen. Han vil samtidig skabe plads til vores offensive midt, MKD/Farnerud, som vil få både tid og plads til at gøre det, de kan. Hvis altså KN indser at MKD skal længere op i banen.

Andersen
Randrup - Schaaf - Schlebrügge - Rasmussen
Gislason
Holmén - Lorentzen
MKD/Farne
Jallow - Bischoff


Dog vil jeg gerne se Agger på banen, og det kan vi nok ikke med denne opstilling..? Eller kan han sættes ned som offensiv midtbanespiller, hvor han kan bruge sin kreativitet og speed til at lave de afgørende ting i vores angreb. Dog skal det mere være en hængende angriber-rolle, for han er ikke en midtbanespiller. Men han fighter for bolden og kan godt komme med tilbage, modsat Farnerud og Krohn-Dehli, og det anser jeg som et vigtigt tegn på, at han virkelig VIL spille!!

Ikke noget, der lige skal prøves mod Åb, men Kent kan måske prøve det af til træning. Thumbs Up
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23661: 13 Apr 2009, 11:30 »

Folk synes måske, at jeg er vanvittig, men en mulighed kunne være at smide Bischoff op i angrebet. Duncan er ikke i topform p.t., og han er i det hele taget for dårlig - hans disciplin mangler også. Med Bischoff liggende oppe i angrebet, vil vi være enormt giftige på indlæg, og hans teknik og speed er faktisk okay. Jallow kan ligge og cirkulere rundt om ham, så vi får en masse bevægelse deroppe. Med Thomas Rasmussen som venstre back og Anders Randrup som højre vil indlæggene komme, og så kan vores to kanter måske lade være med at trække helt så meget ind i banen. Han vil samtidig skabe plads til vores offensive midt, MKD/Farnerud, som vil få både tid og plads til at gøre det, de kan. Hvis altså KN indser at MKD skal længere op i banen.

Andersen
Randrup - Schaaf - Schlebrügge - Rasmussen
Gislason
Holmén - Lorentzen
MKD/Farne
Jallow - Bischoff


Dog vil jeg gerne se Agger på banen, og det kan vi nok ikke med denne opstilling..? Eller kan han sættes ned som offensiv midtbanespiller, hvor han kan bruge sin kreativitet og speed til at lave de afgørende ting i vores angreb. Dog skal det mere være en hængende angriber-rolle, for han er ikke en midtbanespiller. Men han fighter for bolden og kan godt komme med tilbage, modsat Farnerud og Krohn-Dehli, og det anser jeg som et vigtigt tegn på, at han virkelig VIL spille!!

Ikke noget, der lige skal prøves mod Åb, men Kent kan måske prøve det af til træning. Thumbs Up

Lidt alá det FCK gjorde med Gravgaard. Han viste sig som en rigtig giftig angriber.. Men han spillede jo også angriber i sine tidligere år. Men måske ikke en dum taktik.. Det er da et forsøg værd, efter 3-0 nederlag.  Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23662: 13 Apr 2009, 11:33 »

Andersen
Randrup - Schlebrügge - Jönsson - Rasmussen
Gislason
Holmén - Lorentzen
Krohn-Delhi
Agger - Jallow


Håber vi stiller sådan op på onsdag, eventuelt med Bischoff istedet for Jönsson, hvis han ikke er klar. Tbh tror jeg dog ikke, at det sker.

Én ting kan dog slås fast; vi skal have oprejsning efter det lort, der blev leveret i går!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23663: 13 Apr 2009, 11:36 »

Det ville også være lækkert, Zone. Så vil der ihf. være masser af bevægelse i front med Agger og Jallow, og så kan MKD, hvis han for en gangs skyld rammer dagen, splitte AaB's forsvar ad. Thumbs Up
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23664: 13 Apr 2009, 11:38 »

Desværre tror jeg bare Kent stiller op på lige præcis samme måde som i Horsens! Den mand vil simphelthen ikke ændre sit system og helst ikke startellever, det var kun fordi Jallow gjorde det så godt da Duncan havde karantæne at han ikke kunne tillade sig at sætte ham af... Skuffet

Men jeg håber da  i får ret  Thumbs Up

EDIT: Nogen som har hørt mere til Kindler og Genie(stav) eller hvad han nu hed?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

psykoew
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23665: 13 Apr 2009, 11:48 »

Det ville også være lækkert, Zone. Så vil der ihf. være masser af bevægelse i front med Agger og Jallow, og så kan MKD, hvis han for en gangs skyld rammer dagen, splitte AaB's forsvar ad. Thumbs Up

Jeg forstår ikke hvor al den tillid til MKD kommer fra?!?!?!

Han har spillet langt under niveau hele foråret, og har ikke lignet en mand der kommer igen pt. Giv skylden til KN eller hvem i vil, men jeg mener at man som 10'rollen også skal kunne klare sine defensive pligter, uden det går ud over den offensive del... Så af med MKD, og ind med K.LO, eller Mike Jensen...
Bare prøv noget andet for guds skyld KN, prøv noget andet.... For magen til uinspirerende spil skal man da lede længe efter, og det er da lidt "morsomt" at det ubestridt bedste hold i efteråret, ikke kan en skid offensivt efter KN's tilgang
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23666: 13 Apr 2009, 11:52 »

Jeg forstår ikke hvor al den tillid til MKD kommer fra?!?!?!

Han har spillet langt under niveau hele foråret, og har ikke lignet en mand der kommer igen pt. Giv skylden til KN eller hvem i vil, men jeg mener at man som 10'rollen også skal kunne klare sine defensive pligter, uden det går ud over den offensive del... Så af med MKD, og ind med K.LO, eller Mike Jensen...
Bare prøv noget andet for guds skyld KN, prøv noget andet.... For magen til uinspirerende spil skal man da lede længe efter, og det er da lidt "morsomt" at det ubestridt bedste hold i efteråret, ikke kan en skid offensivt efter KN's tilgang
".. hvis han for en gangs skyld ram..." - så jeg har bestemt ikke tillid til ham endnu, og jeg er faktisk fortaler for, at han ryger en tur på bænken.
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23667: 13 Apr 2009, 12:41 »

Remco er skadet så vi kan nok ikke stille op sådan på onsdag... Smiley


EDIT: Hold kæft ham der fra horsens folkeblad er klam at høre på!: "Ja nu kan jeg se at remka van da sidder på bænken"

1. Forkert navn

2. HAN ER SKADET!

Remka  Van   Da
Remco  Van   der  schaaf
OOOXX OOO  OXX XXXXXX

X = Forkert

O= Rigtigt
7 rigtige og 10 forkerte! idiot! ticked off

crazy

Argh, hvor bliver jeg bare rasende, når jeg ser dig lave stave- og grammatiskefejl!!  ticked off ticked off ticked off

Slaaap af, AB. Hvis du bliver sur over det der, tør jeg ikke tænke på, hvad du gør, når en person springer over i køen til popcorn.  Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23668: 13 Apr 2009, 12:56 »

Jeg forstår ikke hvor al den tillid til MKD kommer fra?!?!?!

Han har spillet langt under niveau hele foråret, og har ikke lignet en mand der kommer igen pt. Giv skylden til KN eller hvem i vil, men jeg mener at man som 10'rollen også skal kunne klare sine defensive pligter, uden det går ud over den offensive del... Så af med MKD, og ind med K.LO, eller Mike Jensen...
Bare prøv noget andet for guds skyld KN, prøv noget andet.... For magen til uinspirerende spil skal man da lede længe efter, og det er da lidt "morsomt" at det ubestridt bedste hold i efteråret, ikke kan en skid offensivt efter KN's tilgang

Hvilken spiller med bare den mindste kreativitet vil du ellers bruge på den plads? Han er uden tvivl den spiller, som vi råder over, der passer bedst til den position.
Lorentzen er fløj, og Fisse Mike skal bruges på en af de øvrige midtbanepositioner. . Så der vel reelt set kun Krohn-Delhi og Farnerud til den plads. Jeg ved godt, hvem jeg ville vælge..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23669: 13 Apr 2009, 13:02 »

Jeg ville nu give Lorentzen chancen alligevel, og man har set ham blive brugt inde på midten, i bla. pokalen og igår da han kom ind. Selvom han ikke var inde i ret lang tid igår, nåede han allivel at gøre et bedre indtryk end MKD gjorde.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 1576 1577 [1578] 1579 1580 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010