home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 820 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 136 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1572 1573 [1574] 1575 1576 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005411 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23595: 12 Apr 2009, 21:21 »

Jeg gad godt vide, hvilke billeder, du har set. På dem, jeg så, var der ingen tvivl om, hvem der var aggressorerne. Og billederne er vel pt. det eneste, vi kan konkludere ud fra.

Jeg har skam højst sandsynligt set de samme billeder som dig... Sjovt nok? Men i og med jeg kender til Aros, finder jeg det ikke usandsynligt at de har lagt op til noget... Men nu føler jeg bare jeg gentager mig selv. Men har jeg ikke også sagt at man skal vente med at dømme folk, til man rent faktisk ved hvad der er sket?  I mine øjne er det dumt at konkludere noget udfra tv >klip<

Logged


FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23596: 12 Apr 2009, 21:22 »

Indtil videre kan ingen af os sige, hvad han har gjort.. Om han har tævet løs på en vagt eller om han rakte tunge. Jeg tvivler dog på det første. Det ligger ikke til ham.
Jeg kender ham personligt ikke, så du har nok ret, men umidderbart kunne jeg se på billederne at han råbte og skreg overfor kontrollørerne, men jeg har også oplevet at han går mod vold, han stoppede bl.a. en kæmpe slåskamp mod FCK. Han virker til at hjælpe kontrollører osv. men det så ikke godt ud. Det kunne jo også været han var fuld idag eller havde røget inden kampen. Jeg kender ham ikke, men man ved aldrig.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23597: 12 Apr 2009, 21:25 »

Jeg har skam højst sandsynligt set de samme billeder som dig... Sjovt nok? Men i og med jeg kender til Aros, finder jeg det ikke usandsynligt at de har lagt op til noget... Men nu føler jeg bare jeg gentager mig selv. Men har jeg ikke også sagt at man skal vente med at dømme folk, til man rent faktisk ved hvad der er sket?  I mine øjne er det dumt at konkludere noget udfra tv >klip<



Jeg synes netop, du konkluderer, at Aros selv har været ude om det.
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23598: 12 Apr 2009, 21:29 »

Kan man se hændelsen nogen steder på nettet?
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23599: 12 Apr 2009, 21:31 »

Undskyld mig, Yessir men du lyder til at stå indenfor vold og had. Står du indenfor at folk sparker, slår, kaster ting efter andre og opfører sig dumt? Det kan også være mig, der har opfattet dig forkert, undskyld på forhånd hvis det er. Smiley

Jeg går bestemt ikke ind for vold og had. Og jeg tror ikke jeg har været i en slåskamp hele mit voksne liv, det har jeg heldigvis kunne undgå. Men jeg har absolut INTET til overs for Aros, hvilket vidst også skinner tydeligt igennem.

Skal vi lige blive enige om, hvorfor vagterne overhovedet blev aktive. Muligvis fordi idioterne lavede et bål på tribunen.

Fatter ikke du kan sympatisere med så lave eksistensformer.

Som sagt tidligere så jeg ikke ild episoden. Jeg siger bare jeg har svært ved at tro på, Aros ikke har lagt op til noget.


Fatter ikke at folk kan have ondt af et vagtværn der fucker så meget op gang på gang. De er hooligans i veste, det har de bevist op til flere gange.


Nej, det har jeg ikke? Muligt de har gjort det før, men hvis Aros gik ind på tribunen og begyndte at slå, tror du så ikke, at folk ville have set det??

<3

Og hvis folk har set det, tror du så ikke det kunne være en grund til de har fået på munden?

Jeg synes netop, du konkluderer, at Aros selv har været ude om det.

Hvis jeg har formuleret mig dårligt, tager jeg det på min kappe. Men jeg mener at Aros >højst sandsynligt< selv har været ude om det...
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23600: 12 Apr 2009, 21:33 »

Jeg går bestemt ikke ind for vold og had. Og jeg tror ikke jeg har været i en slåskamp hele mit voksne liv, det har jeg heldigvis kunne undgå. Men jeg har absolut INTET til overs for Aros, hvilket vidst også skinner tydeligt igennem.

Som sagt tidligere så jeg ikke ild episoden. Jeg siger bare jeg har svært ved at tro på, Aros ikke har lagt op til noget.


Fatter ikke at folk kan have ondt af et vagtværn der fucker så meget op gang på gang. De er hooligans i veste, det har de bevist op til flere gange.


Og hvis folk har set det, tror du så ikke det kunne være en grund til de har fået på munden?

Hvis jeg har formuleret mig dårligt, tager jeg det på min kappe. Men jeg mener at Aros >højst sandsynligt< selv har været ude om det...
Du svarer ikke på mit spørgsmål.. Men så du det?
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23601: 12 Apr 2009, 21:33 »

Undskyld min fejl makker, han står bare med Mysander osv. så jeg var sikker på at han var BS'er. Hvad med Gini, Mysander osv? Kan du fortælle mig om hvor de forskellige der står på rækværket kommer fra?

Jimmy Mysander er formand for Brøndby Support. Genie og Kindler er med i Alpha, hvor Kindler som nævnt også er i Brøndby Tifo. Om Genie også er det, tør jeg ikke sige, men jeg tror det Peace
Logged

BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23602: 12 Apr 2009, 21:34 »

NEtop hjemvent fra kampen :O Fuck det var sindsygt..... Lorte kamp Fed stemning :O MEn alt for sindsygt med alt det skum sprøjt o.s.v
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23603: 12 Apr 2009, 21:35 »

Jimmy Mysander er formand for Brøndby Support. Genie og Kindler er med i Alpha, hvor Kindler som nævnt også er i Brøndby Tifo. Om Genie også er det, tør jeg ikke sige, men jeg tror det Peace

Mysander er ikke formand, men har før været det. Han er den eneste fuldtidsansat i BS. Smiley
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23604: 12 Apr 2009, 21:37 »

Du svarer ikke på mit spørgsmål.. Men så du det?

Nej jeg var sjovt nok ikke til stede... Og da fjernsynet trods alt ikke fokuserede på tribunen alle +90 minutter, skal jeg ikke kunne fortælle dig hvad der er sket.
Logged


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23605: 12 Apr 2009, 21:37 »

http://www.youtube.com/v/-_7d_xGgNVs

Vejles farlige fangruppe blev vidst også offer da de var i Horsens.

(Jeg retfærdiggører ikke det der skete i dag, men man har før hørt om Aros og deres måder at udnytte deres "autoritet")
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Cesc
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23606: 12 Apr 2009, 21:41 »

Nå, jeg er ikke inde i denne tråd for at være provokerende, resultatet til det eneste rigtige gule hold i Danmark taler vist for sig selv. Storartet. Kæft I blev spillet ud, men ja..

Jeg gider ikke læse 10 sider igennem, og jeg stod helt henne i den anden ende af den tribune, hvor der åbenbart skete noget. Altså jeg stod i hjørnet ved Horsens-fansene, og på samme tribune, helt henne i den anden står Brøndbyerne. Jeg vil bare lige høre, hvad skete der derovre? Jeg lagde ikke mærke til noget som helst på stadionet?
Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23607: 12 Apr 2009, 21:41 »

Mysander er ikke formand, men har før været det. Han er den eneste fuldtidsansat i BS. Smiley
Nej, mente heller ikke han var det mere. Det er ham der Helgesen nu mener jeg, er der nogen der ved hvem der var oppe at slås udenfor hytten efter Esbjerg kampen?
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23608: 12 Apr 2009, 21:43 »

http://www.youtube.com/v/-_7d_xGgNVs

Vejles farlige fangruppe blev vidst også offer da de var i Horsens.

(Jeg retfærdiggører ikke det der skete i dag, men man har før hørt om Aros og deres måder at udnytte deres "autoritet")

Efter alt at dømme på kommentarerne og det folk siger, så lyder det også som om at AROS er nogle idioter som udnytter deres magt.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23609: 12 Apr 2009, 21:50 »

Mysander er ikke formand, men har før været det. Han er den eneste fuldtidsansat i BS. Smiley

Du har - for engangs skyld, ret Absa Wink
Logged

Sider: 1 ... 1572 1573 [1574] 1575 1576 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010