home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1571 1572 [1573] 1574 1575 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004850 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23580: 12 Apr 2009, 21:03 »

Virkelig skræmmende at vold i BS ikke får nogen konskvenser.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23581: 12 Apr 2009, 21:03 »

Fordi man kunne se at folk fra BS opførte sig sindsygt idag. Der var flere BS folk der blev anholdt. Bl.a. ham med den grønne kasket, som jeg dog altid har opfattet som rar og fredelig, men man kan jo gå helt galt i byen. Ubeslutsom
Læs evt. også artiklen fra Allehaderos.dk

Kan du kende forskel på BS og bøllerne? Det står jo ikke skrevet i deres pande.
At Kindler bliver ført væk, behøver jo ikke være pga. at han har lavet ballade. Det er der ikke nogle tvbilleder, der har vist.
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23582: 12 Apr 2009, 21:07 »

Det er da en latterlig grund til at give tæsk.. Muligt at de er inkompetente, men det bør ALDRIG give grund til at slå dem. Og jeg har læst flere historier om deres inkompetence, og de lyder da også komplet ubrugelige som kontrollører, men igen, man bør ALDRIG slå. Det er en latterlig måde at ytre sig på, en måde ingen fans eller fornuftige personer bruger. Ja, det kan ske, at man lige bliver hidsig, og ja, det KAN blive nødvendigt.. Men det bør det ikke blive. Og da slet ikke i fodbold, som skal samle mennesker..

Du har ret i, at det ikker er nok grundlag til at slå. Men når nu Brøndby idioterne er skudt i forvejen og bare venter på at nogle tirrer dem, så de kan slå løs, så er det ualmindeligt dumt at man som kontrollører, er så aggressiv at det hele eskalerer. Der burde et kontrollørkorps have mere føling og situationsfornemmel se - men det ejer Aros ikke.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23583: 12 Apr 2009, 21:09 »

Det er da en latterlig grund til at give tæsk.. Muligt at de er inkompetente, men det bør ALDRIG give grund til at slå dem. Og jeg har læst flere historier om deres inkompetence, og de lyder da også komplet ubrugelige som kontrollører, men igen, man bør ALDRIG slå. Det er en latterlig måde at ytre sig på, en måde ingen fans eller fornuftige personer bruger. Ja, det kan ske, at man lige bliver hidsig, og ja, det KAN blive nødvendigt.. Men det bør det ikke blive. Og da slet ikke i fodbold, som skal samle mennesker..




Så det er latterligt at slå igen på selvsamme vagter, som deler øretæver ud? Fint hvis du godt kan lide at være i modtagerens rolle, hver sine lyster. Men jeg kan da lige love dig for at der hvor jeg kommer fra, så slår man altså tilbage...
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23584: 12 Apr 2009, 21:12 »

Så det er latterligt at slå igen på selvsamme vagter, som deler øretæver ud? Fint hvis du godt kan lide at være i modtagerens rolle, hver sine lyster. Men jeg kan da lige love dig for at der hvor jeg kommer fra, så slår man altså tilbage...
Hvis kontrollørerne bare gik ind på tribunen og begyndte at slå, tror du så ikke, at folk ville se det? Der er kameraer, der overvåger det hele tiden, så det er jo nok ikke gået sådan til - så var det blevet opdaget.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23585: 12 Apr 2009, 21:13 »

Så det er latterligt at slå igen på selvsamme vagter, som deler øretæver ud? Fint hvis du godt kan lide at være i modtagerens rolle, hver sine lyster. Men jeg kan da lige love dig for at der hvor jeg kommer fra, så slår man altså tilbage...

Jeg gad godt vide, hvilke billeder, du har set. På dem, jeg så, var der ingen tvivl om, hvem der var aggressorerne. Og billederne er vel pt. det eneste, vi kan konkludere ud fra.
Logged

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23586: 12 Apr 2009, 21:14 »

Det er så forkert. Kindler er medlem af Alpha, samt Brøndby Tifo, der dog mest består af Alpha drenge for tiden.
Undskyld min fejl makker, han står bare med Mysander osv. så jeg var sikker på at han var BS'er. Hvad med Gini, Mysander osv? Kan du fortælle mig om hvor de forskellige der står på rækværket kommer fra?
Kan du kende forskel på BS og bøllerne? Det står jo ikke skrevet i deres pande.
At Kindler bliver ført væk, behøver jo ikke være pga. at han har lavet ballade. Det er der ikke nogle tvbilleder, der har vist.
Ham Kindler boyen der, der er jo nok en grund til han bliver ført væk, jeg tror ikke det er en joke også selvom Aros er elendige.
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23587: 12 Apr 2009, 21:14 »

Kan da kun sige, at jeg følte utrolig meget harme over, hvad der foregik på udebanetribunen idag. Formulerer det sådan, da det ikke nødvendigvis skal sættes i relation til Brøndby.
Bålet var ikke så overraskende - det ser man ind i mellem - men da de kastede sten mod de uskyldige mennesker der slukkede ilden og senere slog og stak med flag,,, av av av, Det var ikke rart at se på.

Håber virkelig at Brøndby tager konsekvensen ligesom FCK og laver et away-system.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23588: 12 Apr 2009, 21:15 »

Hvis kontrollørerne bare gik ind på tribunen og begyndte at slå, tror du så ikke, at folk ville se det? Der er kameraer, der overvåger det hele tiden, så det er jo nok ikke gået sådan til - så var det blevet opdaget.

Du har tydeligvis ikke erfaring med Aros... De går jo netop op på tribunen og slår løs, eller tæver dig nede i deres rum. Jeg ved ikke om du kan huske da Viborgs drenge fik tæsk PÅ tribunen af dem, for åben skærm. Skete engang i efteråret mener jeg.
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23589: 12 Apr 2009, 21:16 »

Hvis I ser det igen, så kan I også se et par vagter der har fundet nogle flag og slår igen, så det er sgu ikke kun Brøndbydrengene som slår og skaber sig.

De er særdeles hårdhændene i mange situationer BenMusalho, og det betegner jeg som øretæver.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

FC-Sjælland
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23590: 12 Apr 2009, 21:17 »

Så det er latterligt at slå igen på selvsamme vagter, som deler øretæver ud? Fint hvis du godt kan lide at være i modtagerens rolle, hver sine lyster. Men jeg kan da lige love dig for at der hvor jeg kommer fra, så slår man altså tilbage...
Undskyld mig, Yessir men du lyder til at stå indenfor vold og had. Står du indenfor at folk sparker, slår, kaster ting efter andre og opfører sig dumt? Det kan også være mig, der har opfattet dig forkert, undskyld på forhånd hvis det er. Smiley
Logged

Alle snakker om C.Ronaldo, Messi, Kaka osv.
Men om 10 år er alle de glemt og jeg er fremme Opstemt
GLEM DEM!

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23591: 12 Apr 2009, 21:17 »

Så det er latterligt at slå igen på selvsamme vagter, som deler øretæver ud? Fint hvis du godt kan lide at være i modtagerens rolle, hver sine lyster. Men jeg kan da lige love dig for at der hvor jeg kommer fra, så slår man altså tilbage...

Skal vi lige blive enige om, hvorfor vagterne overhovedet blev aktive. Muligvis fordi idioterne lavede et bål på tribunen.

Fatter ikke du kan sympatisere med så lave eksistensformer.
Logged


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23592: 12 Apr 2009, 21:18 »

Ham Kindler boyen der, der er jo nok en grund til han bliver ført væk, jeg tror ikke det er en joke også selvom Aros er elendige.

Indtil videre kan ingen af os sige, hvad han har gjort.. Om han har tævet løs på en vagt eller om han rakte tunge. Jeg tvivler dog på det første. Det ligger ikke til ham.
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23593: 12 Apr 2009, 21:19 »

Kan man se hændelsen nogen steder på nettet?
Logged

Thaurat al Shabab

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23594: 12 Apr 2009, 21:19 »

Du har tydeligvis ikke erfaring med Aros... De går jo netop op på tribunen og slår løs, eller tæver dig nede i deres rum. Jeg ved ikke om du kan huske da Viborgs drenge fik tæsk PÅ tribunen af dem, for åben skærm. Skete engang i efteråret mener jeg.
Nej, det har jeg ikke? Muligt de har gjort det før, men hvis Aros gik ind på tribunen og begyndte at slå, tror du så ikke, at folk ville have set det??


Fatter ikke du kan sympatisere med så lave eksistensformer.

<3
« Seneste Redigering: 12 Apr 2009, 21:22 af BenMusalho » Logged

Sider: 1 ... 1571 1572 [1573] 1574 1575 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010