home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 524 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 57 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1569 1570 [1571] 1572 1573 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004685 gange)
Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23550: 12 Apr 2009, 20:19 »

Det er ikke det at bruge penge på merchandise han mener, men mere det at voldelige fanfraktioner sjældent kommer til kampene iført Brøndby tøj.

Er ret sikker på at Aros stadig står for det, og det har du helt ret i efter de andre hændelser hvor Brøndby har været indblandet.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23551: 12 Apr 2009, 20:21 »

Aros er jo helt væk... Det er voldsmænd iført kontrollør uniform. Det så vi sidst i Århus
Logged

NicolaiMadrid
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23552: 12 Apr 2009, 20:21 »

Nu ligger landet sådan at AROS i de seneste par måneder har uddelt et par håndmader til (efter sigende) uskyldige fans rundt omkring i jylland. Og der var - hvis man følger lidt med på den danske scene - varslet ting og sager til idag. Så for mig kommer det ikke som en overraskelse, men nederlaget hjalp nok heller ikke på det.
Logged

Madrid - 08/09

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23553: 12 Apr 2009, 20:25 »

Nu kan man jo ikke udtale sig om noget, når man ikke selv var til stede. Dog vil jeg sige, at det så ud til, da vagterne skulle slukke ilden, at de blev brugt som skydeskiver. Vagterne var slet ikke deroppe, før der var sat ild i noget.
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23554: 12 Apr 2009, 20:27 »

nej men jeg tror mange mener hvad der skete efter kampen, for da gik det jo mere voldeligt til..
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23555: 12 Apr 2009, 20:27 »

Det er da bare alt for nemt at skyde skylden på de kontrollører. De udfører bare deres arbejde, mens flere hundrede småstive mennesker kigger på og har en mening om det. I mine øjne skulle de have langt flere beføjelser - ikke at det skulle udvikle sig til en voldsspiral, men kontrollører må da føle sig dumme, når de står over for rasende fans, som tilsyneladende kender den evige sandhed
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23556: 12 Apr 2009, 20:37 »

Der var lige så meget kontakt mellem de to, som der er fredeligt i Thailand. Smiley

Det er for latterligt, det der. Klokkeklart straffespark.

Nå, skammelig indsats og skændig opførsel af tosserne på udebaneafsnittet. Jeg vil have Køhlert tilbage, og jeg tror ikke på guld.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23557: 12 Apr 2009, 20:39 »

Uanset opspil er det uacceptabelt at sætte ild til stadion/lave bål og udøve vold. Der er INGEN undskyldning!

Jeg så ikke det med ilden, så det vil jeg ikke udtale mig om... Men jeg kan love dig for hvis det er Aros, så har de selv bedt om det.... De går ikke af vejen for at dele tæsk ud, uden grund, og bare generelt være voldelige, når de er i overtal...

Det er ikke det at bruge penge på merchandise han mener, men mere det at voldelige fanfraktioner sjældent kommer til kampene iført Brøndby tøj.

Er ret sikker på at Aros stadig står for det, og det har du helt ret i efter de andre hændelser hvor Brøndby har været indblandet.

Det er jeg skam godt klar over... Men fordi du har en trøje med dit hold, gør det dig ikke til mere fan end dem uden... Jeg hader når folk tror de kan spotte ballademagere bare fordi de ikke har den nyeste kollektion på, og ligner et juletræ.

Det er da bare alt for nemt at skyde skylden på de kontrollører. De udfører bare deres arbejde, mens flere hundrede småstive mennesker kigger på og har en mening om det. I mine øjne skulle de have langt flere beføjelser - ikke at det skulle udvikle sig til en voldsspiral, men kontrollører må da føle sig dumme, når de står over for rasende fans, som tilsyneladende kender den evige sandhed

lol... Som sagt, hvis det er Aros, så udfører de fanme ikke deres arbejde særlig godt. Alle klubber burde egentlig bare boykotte Aros, de må da kunne se, at det stort set altid er dem der indblandet, sjovt nok.
Logged


gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23558: 12 Apr 2009, 20:41 »

Det er for latterligt, det der. Klokkeklart straffespark.

Nå, skammelig indsats og skændig opførsel af tosserne på udebaneafsnittet. Jeg vil have Køhlert tilbage, og jeg tror ikke på guld.

Det kan man jo diskutere herfra og til juleaften, men faktum er, at min fætter som er FCK fan indrømmede, at det i hvert fald ikke var Stephan Andersen, der skulle have gult kort i den situation.
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23559: 12 Apr 2009, 20:42 »


Det er jeg skam godt klar over... Men fordi du har en trøje med dit hold, gør det dig ikke til mere fan end dem uden... Jeg hader når folk tror de kan spotte ballademagere bare fordi de ikke har den nyeste kollektion på, og ligner et juletræ.


Det er herligt at blive stemplet som hooligan eller ballademager fordi man møder op med kasket, polo og intet gult og blåt. Tror bare jeg misforstod dit indlæg..
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23560: 12 Apr 2009, 20:44 »

I mine øjne falder Gilberto allerede inden SA har kontakt til ham. Det er lidt en 50-50. Jeg synes den er lidt tynd.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23561: 12 Apr 2009, 20:44 »

lol... Som sagt, hvis det er Aros, så udfører de fanme ikke deres arbejde særlig godt. Alle klubber burde egentlig bare boykotte Aros, de må da kunne se, at det stort set altid er dem der indblandet, sjovt nok.

Det vi så var en flok kontrollører, der forsøgte at slukke en brand antændt af Brøndby-supporterne, men derefter bliver skydeskiver for romerlys. De fører så én væk, hvorefter en flok tosser står og hamrer dem i hovedet med deres flag. Det er muligt, at der er sket mere, end vi har set, men ud fra tv-billederne er der vist ingen tvivl om, hvor aben sidder. Om jeg begriber, hvordan du kan tage Brøndby-supporterne i forsvar her.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23562: 12 Apr 2009, 20:45 »

Nogle der kan fortælle, om det ar nogen specifik fraktion, der havde du blå/gule dragter på?
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23563: 12 Apr 2009, 20:46 »

I forhold til hvilket pres de er under, så udfører de deres job godt, og hvis der så skulle opstå den mindste batalje så er det jo også logisk med et så stort pres de er under. Vold avler vold og det er simpelthen forrykt den holdning visse fans har til kontrollanter, de er jo en autoritet på stedet!
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23564: 12 Apr 2009, 20:47 »

I mine øjne falder Gilberto allerede inden SA har kontakt til ham. Det er lidt en 50-50. Jeg synes den er lidt tynd.
Lige meget hvad, så kender SA risikoen ved at dykke ned i sådan en duel.
Logged


Sider: 1 ... 1569 1570 [1571] 1572 1573 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010