home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 50 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1568 1569 [1570] 1571 1572 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004863 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23535: 12 Apr 2009, 19:52 »

Så er han voldelig fan?

Hvis du så ham på de billeder Onside viste, så kan man ikke være i tvivl om, at svart er JA!

Jeg kan ikke rigtigt anerkende de mennesker som fans. De er bøller, som HH sagde.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23536: 12 Apr 2009, 19:53 »

Han fortjener heller ikke en startplads! Han er jo helt væk. Som min far siger - Krohn-Dårlig Smiley

Var Krohn-Dehli overhovedet med?
Logged

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23537: 12 Apr 2009, 19:54 »

Ikke nok med at vi spiller en rigtig rigtig skidt kamp og skaber næsten ingenting, så skal de svin som synes det er sjovt at være voldelige, gøre det hele endnu værre. De burde simpelthen udelukkes for alt der har noget med Brøndby IF at gøre. De har ingen passion for klubben og har intet liv. Jeg er så træt af at se de fjolser ødelægge alting!

Var for øvrigt HELT enig med Herman i det han sagde i Onside-interviewet! Udeluk de store idioter!

Vassell: Han er ikke en voldelig fan, han er en stor idiot som synes det er sjovt at slås.
Logged


Arsenal Football Club


Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23538: 12 Apr 2009, 19:54 »

Var Krohn-Dehli overhovedet med?
Ja, det var han.
Logged


Arsenal Football Club


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23539: 12 Apr 2009, 19:55 »

Var Krohn-Dehli overhovedet med?
Haha.. funny

Hvis det var et seriøst spørgsmål, så ja. Wink
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23540: 12 Apr 2009, 19:55 »

Hah! Som fan tyer man IKKE til vold. Jeg vil skide på, om de kalder sig Brøndby-fans, de er det ikke. Det er meget muligt, at de står med Brøndby-trøjer, men de er ikke Brøndby-fans.

Dem der slo med flagene, er dem der står for stemningen til Brøndby kampe. De er brøndby fans og går op i det med liv og sjæl, kender selv nogle derfra, og de er brøndbyfans.. Kindler som blev hevet væk, er nok den mest fredelige I på stadion.. glæder mig til at høre hvad der er sket det tv-billederne viste for noget er der sket! De er som udgangspunkt ikke voldelige..

Og lad mig lige slå fast, at jeg mener det er SÅ uacceptapelt at ty til vold, LIGEMEGET om det er brøndby fans eller ej.

Det mest tragikomiske er, at dem der slo med flagene er så meget imod registrering - dumt at de så selv, nærmest tvinger hermann til at indføre awaykort ...
Logged

Vassell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23541: 12 Apr 2009, 19:59 »

Fuldstændig enig, GudenEricsson.
Logged

Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm aaaall outta gum.

Chakana
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23542: 12 Apr 2009, 20:02 »

Det mener jeg ikke at de kan kalde sig længere.
Logged


Arsenal Football Club


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23543: 12 Apr 2009, 20:06 »

Hvad fanden sker der idag for brøndby?! Det er jo til grin at se på, Kent Nielsen skulle være blevet i Horsens med hans defensive spil, for vi dur ikke til det. Krohn dehli har været HELT VÆK i år, jeg er så stikhamrende tosset! Hvad angår volden så syntes jeg selvfølgelig heller ikke det er i orden, men nu har jeg set dem der står for stemningen på stadion, så kunne jeg ikke finde nogle, men jeg kender dem heller ikke. Syntes bare ikke de lignede dem jeg har set i hvert fald.

EDIT: Nogen der ved hvordan det står til i Horsens med de voldelige fans?
« Seneste Redigering: 12 Apr 2009, 20:08 af patrick J » Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23544: 12 Apr 2009, 20:11 »

Dem der slo med flagene, er dem der står for stemningen til Brøndby kampe. De er brøndby fans og går op i det med liv og sjæl, kender selv nogle derfra, og de er brøndbyfans.. Kindler som blev hevet væk, er nok den mest fredelige I på stadion.. glæder mig til at høre hvad der er sket det tv-billederne viste for noget er der sket! De er som udgangspunkt ikke voldelige..

Og lad mig lige slå fast, at jeg mener det er SÅ uacceptapelt at ty til vold, LIGEMEGET om det er brøndby fans eller ej.

Det mest tragikomiske er, at dem der slo med flagene er så meget imod registrering - dumt at de så selv, nærmest tvinger hermann til at indføre awaykort ...


Det er en meget firkantet holding imo. Er meget sikker på, at nogle voldlige personer, gik mere op i at lave ballade, end at støtte holdet. Og tror at størtedlenen af dem, var dem som lavede balladen.
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23545: 12 Apr 2009, 20:12 »

Jeg håber du lå mærke til at ingen af dem havde blå/gule trøjer på, hvilket nok er en god indikation på at det IKKE er reelle fans.

 Shockeret Så man skal simpelthen bruge sine penge på merchandise, for at være reel fan??

Anyway er der nogen der ved om det stadig er Aros der står for vagtværnet i Horsens? For så har de sgu nok fortjent de par de har fået på hovedet i dag... Fedt at alle ser ned på hvad der skete, uden at kende historien bag endnu.
« Seneste Redigering: 12 Apr 2009, 20:14 af Yessir » Logged


patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23546: 12 Apr 2009, 20:14 »

Altså jeg kender heller ikke historien bag, hvis der er nogen rigtig histrie bag det her.. men de blev vel bare tosset over indsatsen af spillerne og så kig det som det plejer ud over vagterne.
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23547: 12 Apr 2009, 20:15 »

Shockeret Så man skal simpelthen bruge sine penge på merchandise, for at være reel fan??

Anyway er der nogen der ved om det stadig er Aros der står for vagtværnet i Horsens? For så har de sgu fortjent de par de har fået på hovedet i dag... Fedt at alle ser ned på hvad der skete, uden at kende historien bag endnu.

Uanset opspil er det uacceptabelt at sætte ild til stadion/lave bål og udøve vold. Der er INGEN undskyldning!
Logged

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23548: 12 Apr 2009, 20:16 »

Det er en meget firkantet holding imo. Er meget sikker på, at nogle voldlige personer, gik mere op i at lave ballade, end at støtte holdet. Og tror at størtedlenen af dem, var dem som lavede balladen.

Det er ikke en holdning - det er en kendsgerning! I mine 4 år på Faxe, tror jeg godt jeg kan se hvilke grupper der yder positivt og hvilke der ikke gør. Det ER dem, der yder vokalt og visuelt til Brøndby kampe, har du nogensinde været på Faxe Tribunen? For så ville du nok også kunne se det.

Helt enig med Yessir! Som sagt, så skete der nok noget før det, for det ligner ikke de drenge at ty til vold.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23549: 12 Apr 2009, 20:16 »

Ganske vidst kan man ikke gå ubesejret igennem en sæson, men dagens indsats var alt andet end godkendt. Selvtilliden burde være i orden med de seneste resultater i mente, så hvor den gik galt henne aner jeg ikke.
Én ting er sikkert; det var første, eneste og sidste gang, sådan noget lort er sket under Kent.

Vi vinder stadig The Double. Jeg er ikke i tvivl.

Var Krohn-Dehli overhovedet med?

Var der overhovedet nogen Brøndby spillere med? Tunge

Hmmm det er det vist nu?Huh

Intet er afgjort før den fede kælling har sunget..

Det straffe til Horsens er klokkeklart hven man ikke lige er Brøndby fan.
Du kan se Horsensspilleren lige når at prikke bolden. og så kan jeres målmand ikke undgå at ramme hans ben.
Hvordan han falder er uden betydning. Han bliver klart ramt på benet af jeres målmand.

Der var lige så meget kontakt mellem de to, som der er fredeligt i Thailand. Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 1568 1569 [1570] 1571 1572 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010