home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  2 Brugere, 569 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 107 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1567 1568 [1569] 1570 1571 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4004934 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23520: 12 Apr 2009, 19:39 »

Hvorfor skal det ind i Brøndby-tråden??

Hvor skulle det ellers hen ??
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23521: 12 Apr 2009, 19:40 »

Der er såmen et register med én person!

? Er der allerede et register?
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23522: 12 Apr 2009, 19:40 »

Jeg gider hverken give karakterer eller skrive om den ACH-kampen, for det er et overstået kapitel nu. Lad os i stedet snakke om AaB-kampen på onsdag, hvor vi henter en sejr med Fætter Agger i angrebet; for den mand er genial! Uden tvivl dagens bedste mand på trods af den korte tid han fik på banen. Ham vil jeg meget gerne se mere til. Men jeg glæder mig sgu til pokalkampen på onsdag. Det bliver lækkert. Agger skaber den kreativitet vi mangler, og så er han dejlig optimistisk.  Han mangler lige kamptræningen og skarpheden, men når den kommer, kan han blive rigtig giftig. Han vil noget i modsætning til vor andre spillere, som står og glor.


Enig. Så jeg BUMP'er lige mit indlæg fra forrige side.

Opstilling mod AaB i pokalsemifinalen om 3 dage

S. Andersen
Randrup  JJ/MB  Max  T. Rasmussen
Gislason
Holmén            J. Kristiansen
Krohn-Dehli
Jallow/Duncan  Agger


Det her fungerer ikke. Vi skal have Randrup tilbage på backen, som stabiliserer vores defensiv en smule. Agger synes jeg skal på top, fordi han vel nok er den mest undervurderede angriber i Superligaen, og Jan K skal tilbage for at få noget fight tilbage.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Andreas93
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23523: 12 Apr 2009, 19:41 »

De slog da efter vagterne med brøndby flag  Peace

Nå men, hvis der ikke snart bliver indført away kort i brøndby, så fatter jeg ingenting. Så minder det mest af alt om, at man er bange for at miste støtten på udebane, som fck gjorde i starten af sæsonen.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23524: 12 Apr 2009, 19:41 »

Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23525: 12 Apr 2009, 19:42 »

Årets aller ringeste kamp.
NU! må det fandeme ske, at Kent tager sig sammen prøver en god gammedaws 4-4-2 med højt presspil og følgende opstilling:

S. Andersen

A. Randrup - M. Bischoff - v. Schlebrügge - T. Rasmussen

T. Mikkelsen - S. Gislason - M. Krohn-Dehli - K. Lorentzen

Duncan - N. Agger


Lorentzen og Agger havde SÅ meget engagement, da de kom på banen. Alene de to løftede spillet til et meget højere plan (det ku' sgu heller ikke være lavere), og det virkede som om, at Agger og Duncan forstod hinanden. Toby skal ind, så vi får noget mere hurtighed og kreativitet på højrekanten, og i det hele taget vil to rigtige fløje tilføje mere til de to høje angribere. Derudover var Wass en kæmpe skandale. Han koster os i hvert fald målet til 3-0, og flere gange fik Horsens direkte adgang op ad banen via venstrekanten.
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23526: 12 Apr 2009, 19:42 »

? Er der allerede et register?

Ja, der er et register, der gælder for hele landet. Indtil videre en der dog kun én person, der er blevet registreret.
Logged

Vassell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23527: 12 Apr 2009, 19:42 »

Jeg har lige set en fra min klasse stå sammen med de der idioter og slå med flag på kontrollørerne. Jeg skammer mig! Jeg kan dog tilføje at han er 100% Brøndby fan...så det strider lidt imod hvad der ellers er skrevet.
Logged

Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm aaaall outta gum.

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23528: 12 Apr 2009, 19:44 »

Årets aller ringeste kamp.
NU! må det fandeme ske, at Kent tager sig sammen prøver en god gammedaws 4-4-2 med højt presspil og følgende opstilling:

S. Andersen

A. Randrup - M. Bischoff - v. Schlebrügge - T. Rasmussen

T. Mikkelsen - S. Gislason - M. Krohn-Dehli - K. Lorentzen

Duncan - N. Agger


Lorentzen og Agger havde SÅ meget engagement, da de kom på banen. Alene de to løftede spillet til et meget højere plan (det ku' sgu heller ikke være lavere), og det virkede som om, at Agger og Duncan forstod hinanden. Toby skal ind, så vi får noget mere hurtighed og kreativitet på højrekanten, og i det hele taget vil to rigtige fløje tilføje mere til de to høje angribere. Derudover var Wass en kæmpe skandale. Han koster os i hvert fald målet til 3-0, og flere gange fik Horsens direkte adgang op ad banen via venstrekanten.
Han fortjener heller ikke en startplads! Han er jo helt væk. Som min far siger - Krohn-Dårlig Smiley
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23529: 12 Apr 2009, 19:47 »

Jeg har lige set en fra min klasse stå sammen med de der idioter og slå med flag på kontrollørerne. Jeg skammer mig! Jeg kan dog tilføje at han er 100% Brøndby fan...så det strider lidt imod hvad der ellers er skrevet.
Hah! Som fan tyer man IKKE til vold. Jeg vil skide på, om de kalder sig Brøndby-fans, de er det ikke. Det er meget muligt, at de står med Brøndby-trøjer, men de er ikke Brøndby-fans.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23530: 12 Apr 2009, 19:47 »

Ja, det er meget pinligt.

Det er ikke sjovt at høre "uvidende" mennesker, tale ondt om os Brøndby fans. De fucking cunts det laver ballade , sætter os i et pisse dårligt lys..
Logged

Vassell
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23531: 12 Apr 2009, 19:49 »

Hah! Som fan tyer man IKKE til vold. Jeg vil skide på, om de kalder sig Brøndby-fans, de er det ikke. Det er meget muligt, at de står med Brøndby-trøjer, men de er ikke Brøndby-fans.

Så er han voldelig fan?
Logged

Time to kick ass and chew bubblegum, and I'm aaaall outta gum.

Pepe
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23532: 12 Apr 2009, 19:51 »


Men dette er jo blot et forslag?

Jeg forstår ikke, hvorfor Brøndby ikke nosser sig sammen og laver samme system som FCK kører med gennem FCKAway Smiley
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23533: 12 Apr 2009, 19:51 »

Det findes også mennesker som følger Brøndby, men som alligevel ender med at lave ballade. Det kan jeg heller ikke selv snakke mig fra - Men det er dem der møder op, dækket helt til, og som bare venter på en mulighed at lave noget som ikke hører til på en tribune.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23534: 12 Apr 2009, 19:51 »

Nah.. Folk der slås pga. fodbold, er folk der ikke tænker eller føler, hvorfor han ikke er fan. Og forfanden hvor er det dybt pinligt, det her.. de bør holde sig langt væk fra alt, der har med fodbold og gøre, dem der gjorde det der.
Logged

Sider: 1 ... 1567 1568 [1569] 1570 1571 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010