home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 828 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 141 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1558 1559 [1560] 1561 1562 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005418 gange)
absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23385: 09 Apr 2009, 14:55 »

Holy shit!! Shockeret
Vores andet hold har vidst haft det, man kunne kalde en off-day. Vestsjælland har sikkert scoret alle mål ved opspil i deres højre side. Selv i anden division er Elanga dårlig. Var han i hvert fald mod HIK. Wink
Logged

Roslev3
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23386: 09 Apr 2009, 15:12 »

Samme her, Babsa, bortset fra at jeg siger Thomas R og Peter M. Thomas laver et af sine velkendte langskud! Forhåbentlig viser de offensive kræfter lidt bedre takter i dag, end dem vi har set i de seneste uger. Men hvis forsvaret formår at stå ligeså godt som mod Esbjerg, så skal der ikke mere end et mål til, at vi får de tre point.

Som AaB-fan har jeg ikke andet at sige end: Andreas Johansson
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23387: 09 Apr 2009, 15:23 »

Som AaB-fan har jeg ikke andet at sige end: Andreas Johansson

Og til den må vi sige: Stefan Gislason - der endelig viser hvorfor han er anfører Wink.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23388: 09 Apr 2009, 15:26 »

Tsk. Han bliver fuldstændig lukket ned af Gislason.

EDIT: Pis du kom før mig crazy
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23389: 09 Apr 2009, 15:28 »

Tsk. Han bliver fuldstændig lukket ned af Gislason.

EDIT: Pis du kom før mig crazy
Ja ja, du kommer til at lære bedre..
Logged


-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23390: 09 Apr 2009, 15:29 »

Så er der ikke lang tid før jeg vender snuden mod Vilfort Loungen Smiley
Tror vi hiver en et måls sejr hjem og håber da Gislason scorer kampens første mål - da jeg har oddset på ham Wink
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23391: 09 Apr 2009, 16:38 »

Ja ja, du kommer til at lære bedre..

Til at lære bedre? Det er da vidst en nyere version af den talemåde.

Det er forøvrigt 23. Spillerunde, hvilket betyder at der kun er 10 kampe tilbage efter ÅB kampen i aften. Jeg tror stadig på guldet!
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 16:43 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23392: 09 Apr 2009, 19:22 »

OOOOOOOSSMAAAAAAAAA AAAAAAAANNN JAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAALLOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOWWW!!! Opstemt

Godt at Thomas Rasmussen får udnyttet den fejl, og så står Osman på det rette sted på det rette tidspunkt.
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23393: 09 Apr 2009, 19:26 »

Ja dejligt med scoringen, men hvor spiller vi da ringe...!  Vi smider jo bolden væk alt for tit, vores tæmninger og afleveringer er utroligt ringe..
Holmens forsøg er ca 20 meter over mål - ikke godt nok BIF.  Det er dog blevet lidt bedre efter at vi kom foran.
Håber sgu at vi spiller bedre i 2. halvleg ...


EDIT:  Det kan godt være at jeg bare er blevet vant til at se Barcas superspillere, og at niveauet bare ikke er bedre i SAS-ligaen.
Men BIF kan da spille bedre end det her...
« Seneste Redigering: 09 Apr 2009, 19:29 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23394: 09 Apr 2009, 19:42 »

Ja dejligt med scoringen, men hvor spiller vi da ringe...!  Vi smider jo bolden væk alt for tit, vores tæmninger og afleveringer er utroligt ringe..
Holmens forsøg er ca 20 meter over mål - ikke godt nok BIF.  Det er dog blevet lidt bedre efter at vi kom foran.
Håber sgu at vi spiller bedre i 2. halvleg ...


EDIT:  Det kan godt være at jeg bare er blevet vant til at se Barcas superspillere, og at niveauet bare ikke er bedre i SAS-ligaen.
Men BIF kan da spille bedre end det her...

I meget små perioder spiller vi ganske fornuftigt, men ja helt enig - det er ikke for kønt indtil videre. Jeg så gerne en Mikkel Bischoff komme ind, da han er mere boldsikker end Berthelsen. JB har gjort det udemærket, når man ser bort fra hans kiksere, men jeg tror det vil forbedre opspillet med Mikkel.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23395: 09 Apr 2009, 20:30 »

Dejligt med en sejr, og sjovt at se Bif's bedste spiller (Jallow) spille banes ringeste (Jan K) fri til scoring Smiley
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23396: 09 Apr 2009, 20:33 »

Fantastisk! Dejlig sejr, dejligt spil og dejlig førsteplads! så kun anden halvleg og jeg kunne lide hvad jeg så. Meget bedre spil end i sidste kamp allerede nu synes jeg! Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23397: 09 Apr 2009, 20:37 »

Hvad skete der med TR? Huh
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23398: 09 Apr 2009, 21:39 »

Lad os allesammen klappe dem på banen så de føler sig velkommen på sjælland Smiley..

No fucking way! Ingen, og jeg gentager INGEN, modstandere skal tiljubles på banen!

Men dejlig sejr, uden tvivl. Godkendt indsats over hele linien, hvilket er positivt. Og nu har Kent ingen undskyldninger for ikke at bruge Jallow for start, for satan da han viste sin klasse.
Og at man så vinder lidt på oddset gør sejren lidt bedre. Wink

OUSMAN JALLOOOOOOOOOOOOOOO OW, SOM FØRSTE MÅLSCORER, JEG SÆTTER EN PLOV!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #23399: 09 Apr 2009, 21:41 »

Man skal naturligvis ikke klage alt for meget over en 2-0-sejr over de regerende mestre, men der er stadig plads til forbedring.

Jeg synes, vi spiller en udmærket første halvleg, hvor især Farnerud fungerede godt og demonstrerede det potentiale, han har haft svært ved at forløse i sin Brøndby-tid. Efter pausen faldt han sammen med holdet, men fik dog leveret en lækker detalje, da han snød to åb'ere og sendte Holmén af sted i dybden. Også Krohn-Dehli kan være tilfreds med sin første halvleg, og det samme kan vel siges om Jallow, der ikke er et teknisk vidunder og ikke er særlig elegant, men som kampen igennem beviser, hvor langt man kan nå med rå vilje, fight og aggressivitet. Det kunne Cristiano Ronaldo lære noget af.

Til gengæld forsøgte Jan Kristiansen at slå rekord i flest boldtab på én kamp. Jeg tror, det lykkedes.

Hvor vi i første halvleg styrede kampen udmærket, så afgiver vi alt for meget initiativ fra anden halvlegs start. Åb's forsøg bliver mere og mere nærgående, og vi er vel heldige, at de ikke scorer, før 2-0-målet. Med en halvleg til hvert hold, havde uafgjort nok været mest fair.

Det er et lækkert resultat, og vi holder kursen, men Kent Nielsen har stadig ikke vundet mig over på sin side, og min optimisme havde været større, hvis det var Køhlert, der skulle bringe guldet hjem. Vi har endnu ikke spillet én hel god kamp under Kent.
Logged

Sider: 1 ... 1558 1559 [1560] 1561 1562 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010