home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 785 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 238 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1531 1532 [1533] 1534 1535 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4032518 gange)
Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22980: 09 Mar 2009, 09:04 »


Jeg synes Hermansen dømte udemærket. Der var nogle episoder hvor jeg synes FCM spillerne smed sig lidt let, men bortset fra det var det udemærket.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22981: 09 Mar 2009, 09:19 »

Jeg synes Hermansen dømte udemærket. Der var nogle episoder hvor jeg synes FCM spillerne smed sig lidt let, men bortset fra det var det udemærket.

Jeg mener heller ikke, at han gjorde det skidt. De fejl han havde kom primært Brøndby til gode. FCM blev snydt for et straffespark, og havde han dømt frispark i forbindelse med vores scoring, så havde man vel heller ikke kunne klandre ham for det.

Angående kampen i går, så er det naturligvis pisseærgerligt, at vi ikke får alle 3 point med hjem. Elangas goodwill-konto er i forvejen overtrukket, og gårsdagens episode hjælper ham absolut ikke.

Bortset fra det, så synes jeg umiddelbart, at vi spillede en god kamp. Det er klart, at vi bliver hæmmet af udvisningen, men alligevel formår vi at gøre en udmærket figur på kontra samtidig med, at vi holder FCM fra at tilspille sig alt for mange chancer. Vi er med i kampen til trods for, at vi er en mand mindre. Helt klart positivt, når nu det skal være.

Generelt kommer det meget bag på mig, at mange allerede har dømt Kent Nielsen ude efter to kampe. Hvoraf den ene er mod FCK, og den anden er med ti mand i det meste af kampen hos et hold, som har været et rækkens bedste på hjemmebane gennem de senere år.

Jeg forstår det ærlig talt ikke. Det er klart, at man ikke skal gå og lede efter undskyldninger, men det er lige tidligt nok at dømme Kent Nielsen som en fiasko.
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22982: 09 Mar 2009, 10:05 »

Ja forseelsen starter absolut udenfor feltet så der burde aldrig kunne dømmes straffe. men igen også svært at spille 10 mod 12 hvis i forstår sådan en.

Det var da ikke 10 mod 12 i går? Overraskende nok dømte Anders Hermansen en fin kamp, med enkelte fejl som -Johnson- også nævner, men pobodys nerfect.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22983: 09 Mar 2009, 10:09 »

Det var da ikke 10 mod 12 i går? Overraskende nok dømte Anders Hermansen en fin kamp, med enkelte fejl som -Johnson- også nævner, men pobodys nerfect.

Jeg tror claus-vest mener at Hermansen var med FCM, som den 12. mand..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22984: 09 Mar 2009, 10:20 »

Jeg tror claus-vest mener at Hermansen var med FCM, som den 12. mand..  Wink

Det er også det jeg mener. Jeg er dog bare ikke enig i den påstand.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MakkerMakker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22985: 09 Mar 2009, 15:29 »

Hvad syntes i om Joseph Elangas præstation i de to kampe han har spillet indtil videre ?? ... Jeg syntes personligt at han har spillet enormt dårligt .... F.eks mod FCK han får slet ikke lukket ordentligt af nede bagi, og samtidig mener jeg også at han skal gå mere frem ad banen når BIF er i angreb som TR gør .. glæder mig til TR bliver klar igen:(: Glæder mig til nogle indlæg Opstemt
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22986: 09 Mar 2009, 15:53 »

Hvad syntes i om Joseph Elangas præstation i de to kampe han har spillet indtil videre ?? ... Jeg syntes personligt at han har spillet enormt dårligt .... F.eks mod FCK han får slet ikke lukket ordentligt af nede bagi, og samtidig mener jeg også at han skal gå mere frem ad banen når BIF er i angreb som TR gør .. glæder mig til TR bliver klar igen:(: Glæder mig til nogle indlæg Opstemt

En udvisning taler naturligvis for sig selv. Det var dumt.

For så vidt angår FCK-kampen, så havde han ofte placeringsvanskelig heder. Specielt i anden halvleg. Men egentlig var han ikke meget dårligere end resten af holdet. I den kamp var der flere spillere, der gjorde det mindst lige så skidt som ham.

Men han skal ihvertfald hæve niveauet i væsentlig grad, hvis han skal konkurrere med TR om pladsen.
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22987: 09 Mar 2009, 18:10 »

Hvis Hermansen skal høre på kritiske røster fra Brøndby-fans efter hans kamp i går, er det godt nok svært at gøre nogen tilfredse. Han dømte en glimrende kamp, og de tvivlskendelser, der var, faldt ud til vores fordel.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22988: 09 Mar 2009, 18:36 »

syntes det var ærgeligt, men også dumt, at han blev udvist i sidste kamp. Syntes egentligt han spillede en ok kamp indtil udvisningen der kostede os sejren i kampen. han skal til at stramme sig op hvis han vil forvente flere kampe på førsteholdet. dog kom der en god ting af hans udvisning det er at han ikke kan være med i næste kamp  Djævel
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

MakkerMakker
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22989: 09 Mar 2009, 18:41 »

Er i enige med mig i at han skal løbe mere med op ad banen når BIF er i angreb, som TR gør når han overlapper JK ude på venstrekanten syntes tit at vi får noget godt ud af det ... Smiley
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22990: 10 Mar 2009, 09:25 »

Så er trøjen til AGF kampen afsløret, gad vide om dommeren accepterer den til kampen (læs. ACH - AAB)

Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22991: 10 Mar 2009, 09:33 »

Syntes ikke den er speciel fed..

Imo. Ligner det en træningstrøje og logoet er helt misfarvet Opstemt

- Men OK. det er trodsalt kun 1 kamp vi skal spille med den  Wink
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22992: 10 Mar 2009, 10:35 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sa-meget-koster-brondby-if

Hvis vi kan få 2 millioner for Elanga, er jeg glædeligt den første der råber DEAL!!!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

andersfa123
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22993: 10 Mar 2009, 10:49 »

Hvorfor har i fået den trøje? Rullende Øjne Opstemt
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22994: 10 Mar 2009, 10:51 »

http://www.sporten.dk/fodbold/sa-meget-koster-brondby-if

Hvis vi kan få 2 millioner for Elanga, er jeg glædeligt den første der råber DEAL!!!

Bare vi kan slippe af med ham, om vi så skal BETALE 2 mio så råber jeg deal!..
Logged

Sider: 1 ... 1531 1532 [1533] 1534 1535 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010