home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 157 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1498 1499 [1500] 1501 1502 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4018403 gange)
Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22485: 03 Feb 2009, 23:26 »

Carsten Werge skriver de mest ligegyldige klummeindlæg i den danske sportspresse, og det der var lige så uinteressant.

Hvad var det der gjorde den uinteressant?

Kunne ikke være mere enig med U-S! Werge er en idiot.

Er spillere som Dame N'Doye for at tage et eksempel ikke ukendt? (Jeg kender ham dog Peace ) Hvad i al verden ville det nytte at forstærke holdet mere da det allerede er DK's nummer 1!? Synes da det er fornuftigt at hente Remco når vi har bla.: Bissen, Randrup og JayJay ude! (JJ er dog tilbage) HAn snakker om bredde. Bredde betyder ikke bare at man skal hente minimum 5 spillere. Vi har allerede en trup på omkring 22-24 spillere mener jeg det er og vi henter en til. Det er da bredde? Et andet emne er erfaring i sidste fase af Suppen som der er blevet snakket om. Remco er hentet netop derfor. HH siger i pressemødet at han har bla. CHL erfaring og han er hentet til derfor.

Alt i alt: CARSTEN WERGE EN EN SPADE DER IKKE VED HVAD HAN SKRIVER! ticked off

EDIT: Måske lidt svært at forstå det indlæg dér men jeg prøvede... også er jeg ude af form Peace Grin

Jeg tror at når Werge snakker om bredde og bif, så hentyder han til bredden oppe foran... Og der kunne rigtig nok godt bruges en ekstra angriber deroppe i truppen.
Logged


BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22486: 04 Feb 2009, 07:24 »

Hvad var det der gjorde den uinteressant?

Jeg tror at når Werge snakker om bredde og bif, så hentyder han til bredden oppe foran... Og der kunne rigtig nok godt bruges en ekstra angriber deroppe i truppen.


Jah både og.... For nu kommer fætter agger tilbage (Talent) super dave (Talent) og vi har en "Magic" Der godt nok ikk lige har slået helt så meget igennem man kunne håbe..... Men synes altså det ser fint ud med angribere... Hvis det skulle gå helt galt er der vel osse en Patrik Mortensen.... Så Synes vi har 2 Sikre Duncan og jallow og hvis de får karentæner/skader må de nævnte vise til træning det er deres tur til og få chancen  Peace
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22487: 04 Feb 2009, 07:31 »

... Og vi har også en Alexsander Farnerud, som under træningskampene for Sverige spillede på den position som vi gerne vil have ham til at spille i Brøndby. Han har været hurtig, skarp og den spiller som har fået mest ros under træningsturen. Den eneste grund til at han ikke er med imod Østrig er fordi der er andre spillere som lige er skiftet til udlandet fra Sverige som skal prøves af plus nogle rutinerede spillere.

Farnerud - Duncan med Jallow som reserve = Det stærkeste angreb siden Skoubo - Elmander, med udsigt til at blive bedre.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22488: 04 Feb 2009, 12:13 »

Jeg forstår nu heller ikke den gode Hr. Werge. Vi har sagt farvel til to reserver og fået 2, måske 3 alt efter om VDS skal i start 11. I don't get the problem? Havde han forventet 5-6 nye til start 11?

Jeg tror at når Werge snakker om bredde og bif, så hentyder han til bredden oppe foran... Og der kunne rigtig nok godt bruges en ekstra angriber deroppe i truppen.

Vi har fem deciderede angribere i førsteholdstruppen, så bredden er der skam. Om kvaliteten er der, er nok nærmere spørgsmålet :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22489: 04 Feb 2009, 13:51 »

http://onside.dk/node/25905

IGEN! forståe ikke hvorfor de snakker om BREDDE og ikke KVALITET! vi har som sagt Duncan, Jallow, Magic ,Fætter A, Dave og Alex kan spille den og har gjort det fantastisk for Sverige! forstår bare ikke hvordan man kan sige at 6 spillere til 2 pladser er for lidt. Tag f. eks det andede hold i top 2 FCK: Dame, Ailton, Santin og Nordstrand! Det er kvalitet men ikke bredde! fatter ikke de skide eksperter ticked off
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22490: 04 Feb 2009, 14:21 »

Bredde er jo ikke blot, hvor mange spillere man har, men kvaliteten i bredden. Hvis Duncan bliver skadet, skal Peter Madsen ind, hvilket er en super-svækkelse. Ikke nok med at Duncan ikke spiller på et voldsomt højt niveau, er det ikke bedre, at Madsen skal ind, for han er virkelig dårlig.

Hvis Ailton bliver skadet, kan man sætte Santin eller Nordstrand ind, hvilket i den grad vidner om bredde. Kan godt være der ikke er så mange spillere, men der er nok at tage af, og nok med kvalitet.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22491: 05 Feb 2009, 11:00 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/danmark/baestet-remco-kan-blive-rigtig-god-broendby
Brian "The Beast" har talt Wink.

Det er en ny Kim Daugaard vi har lejet, kan jeg fornemme. En spillæser!
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22492: 05 Feb 2009, 11:10 »

Han skal nok blive god i brøndby , men jeg håber at hvis det er han slår til at de så køber ham.

Men er der nogen der ved om det med hans lunger/lunge om han stadigvæk har det problem?
« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 11:15 af LA Barcelona CF » Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22493: 05 Feb 2009, 11:24 »

Han skal nok blive god i brøndby , men jeg håber at hvis det er han slår til at de så køber ham.

Men er der nogen der ved om det med hans lunger/lunge om han stadigvæk har det problem?

Jamen som Kent Nielsen udtalte, bestod han altså lægetjekket i Brøndby - så selvfølgelig er der ikke noget galt med ham. Der burde ikke være en hindring for ham i at spille.

Jeg tror bare at det er pressehistorier der er startet i Burnley, som den danske presse leger videre med.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22494: 05 Feb 2009, 11:29 »

Det håber jeg da det er Wink
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22495: 05 Feb 2009, 11:46 »

Men er der nogen der ved om det med hans lunger/lunge om han stadigvæk har det problem?

Han skulle være kommet sig over sine nyre problemer. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22496: 05 Feb 2009, 11:52 »

hov undskyld Nyre poblemer kunne bare ikke lige huske om det var nyre eller lunger men så satsede jeg bare på lunger Wink

Men det er da godt .
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22497: 05 Feb 2009, 16:42 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


absalonsen
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22498: 05 Feb 2009, 16:46 »

Hm.. Det kan jo også være, at han bare har været vidne til noget. Dog ikke perfekt optakt til 2/3, hvis han skal have en sag hængende over hovedet :-(

Lad os nu vente og se...
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22499: 05 Feb 2009, 16:50 »

Sigtelserne er frafaldet igen, det var bare en rutineafhøring.. Ifølge nogle folk som følger Brøndby på meget tæt hold.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 1498 1499 [1500] 1501 1502 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010