home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 752 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 186 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1497 1498 [1499] 1500 1501 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4018538 gange)
BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22470: 02 Feb 2009, 17:44 »

Mon ikke det er midlertidigt? xD
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22471: 02 Feb 2009, 17:49 »

Og med midlertidigt vil jeg gerne byde ind med og gætte på at han overtager Kim Zizou's gamle nummer - nr. 8.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22472: 03 Feb 2009, 08:48 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-kan-faa-Schaaf-gratis

En ganske fornuftig pris, som vi angiveligt kan købe van der Schaaf for..

http://www.bold.dk/nyt/Mike-Jensen-paa-kanten-i-Broendby

Han får da næppe mange minutter på den position. Jeg vil tro, at han er 4./5. valg på den position. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22473: 03 Feb 2009, 09:09 »

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Broendby-kan-faa-Schaaf-gratis

En ganske fornuftig pris, som vi angiveligt kan købe van der Schaaf for..

http://www.bold.dk/nyt/Mike-Jensen-paa-kanten-i-Broendby

Han får da næppe mange minutter på den position. Jeg vil tro, at han er 4./5. valg på den position. :-)


Hold fast Kent har et positivt dilemma når han skal stille en startopstilling. Det må være en kæmpe omvæltning fra Horsens. Aldrig har vi haft så mange kompetente spillere til de startende 11.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22474: 03 Feb 2009, 11:34 »

JJ misser sæsonstart

Så må vi da håbe, at Bissen bliver klar ellers ser det noget sort ud dér, nu hvor Randrup også er ude og TR er tvivlsom Ubeslutsom

Færing til 2DØ sæsonen ud

Nogen der kender noget til ham?
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22475: 03 Feb 2009, 11:46 »

JJ misser sæsonstart

Så må vi da håbe, at Bissen bliver klar ellers ser det noget sort ud dér, nu hvor Randrup også er ude og TR er tvivlsom Ubeslutsom

Færing til 2DØ sæsonen ud

Nogen der kender noget til ham?
Nej, det gør jeg ikke. :-) Men han lyder da som en spændende spiller.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22476: 03 Feb 2009, 11:52 »

JJ misser sæsonstart

Så må vi da håbe, at Bissen bliver klar ellers ser det noget sort ud dér, nu hvor Randrup også er ude og TR er tvivlsom Ubeslutsom

Færing til 2DØ sæsonen ud

Nogen der kender noget til ham?

Mon de har fået et kendskab til ham under UEFA Cup kampen i efteråret?
Det er da positivt at vi har aktive følere ude i Skandinavien Smiley
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22477: 03 Feb 2009, 11:59 »

Mon de har fået et kendskab til ham under UEFA Cup kampen i efteråret?
Det er da positivt at vi har aktive følere ude i Skandinavien Smiley

Jeg tror nu mere, at det er Kent, som ønsker at se mere til ham. Men han lyder da som en spænende spiller ligesom Arzumanyan, der jo tidl. har været rygtet til os. :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22478: 03 Feb 2009, 20:54 »

det ene medlem af "gø og gokke" har denne mening om jeres transfer vindue Smiley http://www.onside.dk/node/25842
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22479: 03 Feb 2009, 21:08 »

Carsten Werge skriver de mest ligegyldige klummeindlæg i den danske sportspresse, og det der var lige så uinteressant.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22480: 03 Feb 2009, 21:43 »

Kunne ikke være mere enig med U-S! Werge er en idiot.

Er spillere som Dame N'Doye for at tage et eksempel ikke ukendt? (Jeg kender ham dog Peace ) Hvad i al verden ville det nytte at forstærke holdet mere da det allerede er DK's nummer 1!? Synes da det er fornuftigt at hente Remco når vi har bla.: Bissen, Randrup og JayJay ude! (JJ er dog tilbage) HAn snakker om bredde. Bredde betyder ikke bare at man skal hente minimum 5 spillere. Vi har allerede en trup på omkring 22-24 spillere mener jeg det er og vi henter en til. Det er da bredde? Et andet emne er erfaring i sidste fase af Suppen som der er blevet snakket om. Remco er hentet netop derfor. HH siger i pressemødet at han har bla. CHL erfaring og han er hentet til derfor.

Alt i alt: CARSTEN WERGE EN EN SPADE DER IKKE VED HVAD HAN SKRIVER! ticked off

EDIT: Måske lidt svært at forstå det indlæg dér men jeg prøvede... også er jeg ude af form Peace Grin
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22481: 03 Feb 2009, 21:58 »

Men kunne i ikke gdt bruge en angriber til, med højt niveau? Når jeg kigger ned over listen, finder jeg kun MDR og jallow, med et højt niveau? Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22482: 03 Feb 2009, 22:02 »

Men kunne i ikke gdt bruge en angriber til, med højt niveau? Når jeg kigger ned over listen, finder jeg kun MDR og jallow, med et højt niveau? Smiley

Madsen mangler stadig at bevise hans værd, men det har lydt positivt i træningskampene.

Desuden ønsker jeg ikke FCK tilstande i Brøndby, hvor man køber ny angriber i hvert vindue og ender med en overflod af angribere på bænken, der mangler selvtillid og ikke kan slå til når det gælder.

Imo, er jeg meget tilfreds med vores bredde i angrebet. 1 garvet og 2 talenter til bænken - det er okay.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22483: 03 Feb 2009, 22:39 »

Synes det er et meget fint at leje af Van Der Shaff. Så kan vi få noget konkurrence til Gislason, der dog blev bedre de seneste kampe i efteråret. Også en udemærket beslutning at give ham en kort kontrakt! Synes det tegner godt, at vi er begyndt at tegne kortsigtede kontrakter, i stedet for at lave lange kontrakter før set med fejlkøbet Rector og Madsen.

I øvrigt synes jeg også godt vi kunne bruge en enkelt angriber til Wink Det ville hjælpe lidt for kvaliteten i angrebet. Agger og Williams er ikke klar endnu, og Madsen ser jeg ikke det store lys i.

Edit: 1500 sider Shockeret Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Feb 2009, 23:03 af GudenEricsson » Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22484: 03 Feb 2009, 23:22 »

Jeg synes også, det lyder som om, at Tobias M har gjort sig godt bemærket i træningskampene? Hvis han rammer det niveau, han var på i starten af 07/08 sæsonen, tror jeg, at han kan blive giftig.. Måske som joker; så kan han komme ind og skabe noget på egen hånd, hvis vi er bagude, eller har brug for et bedre resultat. Peace

Hvor tror I, vores nye Schæferhund (k*ft, hvor er jeg kreativ Opstemt) skal spille? Jeg håber, han skal konkurrere med Gisla om pladsen som defensiv midt, det kan måske få vores kære anfører til at tage sig lidt sammen (på trods af at han sluttede efteråret fornuftigt af).. Hvis Bischoff og JayJay ikke kommer sig, kan han også bruges som back-up til dem i midterforsvaret. Fornuftig handel af AB, som jeg ser det. Så har han bare at have et vis niveau!
Logged

Sider: 1 ... 1497 1498 [1499] 1500 1501 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010