home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I dag kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 868 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 161 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1484 1485 [1486] 1487 1488 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4005753 gange)
BIF-Boy
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22275: 11 Jan 2009, 18:06 »

Toby,Jallow og Lorentzen
Logged

Brøndby ´96
Arsenal ´96

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22276: 11 Jan 2009, 18:08 »

Dejligt at Tobi og Lorentzen kom på tavlen, da det giver dem selvtillid som de får brug for til foråret! Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GadeFM
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22277: 11 Jan 2009, 18:39 »

Dejligt at Tobi og Lorentzen kom på tavlen, da det giver dem selvtillid som de får brug for til foråret! Thumbs Up

Det var Fætter Agger der scorrede det sidste mål.  Wink
Logged

Your can't fucking cheer for your team one day, and the next day cheer for the opponent just because they play in Europe!

"De (F*CK) bliver danske mestre, og så er der 11 spillere og en træner, der fejrer det. Og et par fans. Der er jo ingen klub." - Tom Køhlert

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22278: 11 Jan 2009, 18:41 »

Så de har rettet det siden sidst jeg kiggede, men så skift Fætter Agger ud med Lorentzen i min forrige besked. Det er stadig godt for de to, at komme på tavlen..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22279: 12 Jan 2009, 14:07 »

http://www.bold.dk/nyt/En-anden-dansk-klub-aktuel-for-Troest

Kunne det være os, som vil have ham? Med de spillere vi har i forsvaret kunne jeg ikke se, hvor han skulle komme ind i billedet henne, med mindre Kent har nogen tricks i ærmet..

I februar afsløres det hvem der bliver anfører!

Det går fremad for TR! Thumbs Up
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 14:10 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22280: 12 Jan 2009, 14:18 »

http://www.bold.dk/nyt/En-anden-dansk-klub-aktuel-for-Troest

Kunne det være os, som vil have ham? Med de spillere vi har i forsvaret kunne jeg ikke se, hvor han skulle komme ind i billedet henne, med mindre Kent har nogen tricks i ærmet..

I februar afsløres det hvem der bliver anfører!

Det går fremad for TR! Thumbs Up
Ny anfører, hvad er det for noget?
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22281: 12 Jan 2009, 14:19 »

Ny anfører, hvad er det for noget?

Ja det har jeg heller ikke hørt noget om Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22282: 12 Jan 2009, 14:29 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22283: 12 Jan 2009, 14:31 »

Der er ingen, der har sagt, at der kommer ny anfører, det bliver blot offenliggjort, hvem der skal være anfører. Det er jo ikke sikkert, at Gisla fortsætter, nu hvor Kent er kommet til.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22284: 12 Jan 2009, 14:38 »

Der er ingen, der har sagt, at der kommer ny anfører, det bliver blot offenliggjort, hvem der skal være anfører. Det er jo ikke sikkert, at Gisla fortsætter, nu hvor Kent er kommet til.

Jeg tror og håber på at Gislason fortsætter som anfører. Rollen som anfører er i mine øjne som skabt til en defensiv midtbanespiller, der skal fungere som general og spilfordeler på den plads. Alligevel lyder det udfra nyheden som om at der sagtens kunne komme en ny spiller ind og overtage - for som han selv siger skal spilleren have samme ideologi i forhold til Fodbold.

Forøvrigt, hvad står der til slut i din signatur - det er noget med "jeg hader ps......"
« Seneste Redigering: 12 Jan 2009, 14:49 af Kongkahlenberg » Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22285: 12 Jan 2009, 14:40 »

Selvom jeg syntes Gisla er en udemærket spiller, så kunne et anførerskift føre til en ny defensiv midt, men lige nu kan jeg ikke se andre valg end ham som anfører... Skulle da lige være TR ellers MwS, men ellers kan jeg ikke umiddelbart se andre...

Syntes egentlig heller ikke vi skal ødelægge noget som fungerer, selvom jeg længe har ønsket mig en ny defensiv midt, da jeg stadig syntes at Gisla er for langsom... Ville blive meget glad, hvis man kunne lokke Salami væk fra heden, men lige nu ville det nok være dumt at ændre i startopstillingen, så gør ikke så meget hvis der ikke rigtig sker det store på den front...
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22286: 12 Jan 2009, 14:47 »

Jeg tror og håber på at Gislason fortsætter som anfører. Rollen som anfører er i mine øjne som skabt til en defensiv midtbanespiller, der skal fungere som general og spilfordeler på den plads. Alligevel lyder det udfra nyheden som om at der sagtens kunne komme en ny spiller ind og overtage - for som han selv siger skal spilleren have samme ideologi i forhold til Fodbold.

Forøvrigt, hvad står der til slut i din signatur - det er noget med "jeg hader pe......"
Jeg er lidt splittet her. På den ene side er han en fabelagtig leder, og samtidig spiller han den perfekter plads for en anfører. Det er lige der, hvor han har overblikket. Han kan sprede spillet ud, hvis der er brug for det, da det (også) er ham, der fordeler spillet, samtidig med at han dirigerer.

Dog er hans bundniveau for lavt, synes jeg. Han fik en rigtig god afslutning på efterårssæonen, hvor han kom op på det samme niveau som mange af vores andre spiller. Hvis han kan holde det niveau, er han som skabt til at være anfører, men hvis han går ned igen og falder helt igennem i forhold til resten af truppen, skal anførerbindet skiftes. En anfører skal også have de spillemæssige egenskaber! Og ja, jeg ved godt, han var skadet i lang tid, inden han kom tilbage, men det er tankevækkende, at der skulle gå næsten et halvt år, inden han ramte det sammeniveau, som han havde i foråret. Men han bliver guld værd, hvis hans formkurve stiger på samme måde, som den gjorde her til sidst. Og hvis Kent tager en hård hånd om Gisla, kan hans form ikke andet end at blive god!

Der står "og jeg hader PS&E/FCK".. Wink
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22287: 12 Jan 2009, 15:01 »

Ved ikke hvem der skulle være anfører hvis ikke det skulle være Gisla? Helt korrekt som KK også siger er anfører-bindet nærmest lavet til en midtbanespiller og helst denfensiv. Han holder styr på midtbanen og forsvaret og hvis han har været det i lang tid skal det også efter min mening være ham. Kan ellers ikke komme på andre der kan være anfører. Max? men så hellere Gisla Smiley



EDIT: Godt at se Kent ikke holder sig tilbage Grin : http://onside.dk/node/24461
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22288: 12 Jan 2009, 15:12 »

http://www.bold.dk/nyt/En-anden-dansk-klub-aktuel-for-Troest

Kunne det være os, som vil have ham? Med de spillere vi har i forsvaret kunne jeg ikke se, hvor han skulle komme ind i billedet henne, med mindre Kent har nogen tricks i ærmet..



Tror sagtens det kan være os der er efter troest, han er jo en kanon spiller og hvis randrup bliver ved med at være skadet på højre back villle han jo være perfekt, og hvis han kan spille venstre back ville det være endnu mere perfekt, er dog ikke sikker på han spiller venstre back.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #22289: 12 Jan 2009, 17:40 »

Jeg er ikke enig i, at en anfører nødvendigvis skal være midtbanespiller. Det skal blot være den spiller, der er den største inspirationskilde for holdkammeraterne, enten ved sit engagement og sin karakterstyrke - eller ved at fremstå som et godt eksempel. Se bare Cantona.
Logged

Sider: 1 ... 1484 1485 [1486] 1487 1488 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010