home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:07:25 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:41:44 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 859 Gæster Online.

Indlæg: 1132893 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 284 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1460 1461 [1462] 1463 1464 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4027428 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21915: 08 Dec 2008, 15:42 »

Helt enig i det kunne være fedt at få Morten Nielsen, ikke nok med han er en god spiller, så har han også et stort talent:D Og så er han jo også dansker, det er altid godt Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21916: 08 Dec 2008, 15:55 »

Hælder også mest til Morten Nielsen Wink
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21917: 08 Dec 2008, 16:01 »

Hvilken sektion skal man sidde på hvis man holder med Brøndby!? Opstemt

Altså til Oddset cup? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21918: 09 Dec 2008, 17:00 »

Så blev mine planer for Tele2cup aflyste Skuffet
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21919: 09 Dec 2008, 17:53 »

Sikke du spammer, Altid Brøndby..

Men jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om Kent. Den "Bedste" træner ligger nummer shock, og den "Værste" ligger nummer 1 ( selvom han nu er stoppet). Har Horsent virkelig spillet så elendigt i år, eller lyver tabellen?

Og btw, så har jeg lige et spørgsmål. Får Aab´s resultat på Old Trafford indflydelse på, hvor mange danske hold der kommer med i UC, og CL? Altså, de der koffeinter, eller hvordan det nu hedder.
Logged

19-18!

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21920: 09 Dec 2008, 18:03 »

Uha, det er for tidligt at sige Jemil. Indirekte tror jeg ikke selve DEN kamp giver det store udsving i Koefficienten, men det faktum at Aab er kvalificeret til UEFA Cuppen i foråret giver en god portion points til næste år. Jeg ved faktisk ikke hvornår de gøres op - men umiddelbart  vil jeg gætte på i løbet af sommeren.

Hvad angår Kent Nielsen, så har han haft svære betingelser i Horsens det seneste stykke tid. Niveaumæssigt har Horsensholdets indkøb ikke fulgt med resten af SAS Ligaen, hvilket forklarer hvorfor holdet ligger hvor de gør. Derfor er jeg ikke i tvivl om at Kent nok skal spille med om guldet i foråret. Han har mange flere kort på hånden i Brøndby, end han havde i Horsens - samtidig ryger der en masse arbejdsopgaver af hans skuldre når han tiltræder i Brøndby. Han var en del af nærmest alt i Horsens, hvilket hurtigt kan gå ud over holdet.

Henrik Jensen har også allerede inden hans tiltræden eftersøgt forstærkninger til Horsens-holdet - så jeg synes det underbygger min teori, uden at følge Horsens særligt tæt.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21921: 09 Dec 2008, 18:27 »

Nå, mine observationer (som jeg skrev om cirka 5-600 sider tilbage - ikke noget "hvad sagde jeg"...eller...), om at det faktisk var Meulensteens plan, der vendte Brøndbys krise, var ikke helt i skoven.

Gad vide om de kunne have skåret et til halvandet kriseår væk, hvis man havde ladet Meulensteen gøre som han ville...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-18993068.html

Køhlerts udtalelser må vel også betyde, at han, som jeg, mener at det er Laudrup og Faxe, der startede det hele (det er jo egentlig et faktum, eftersom krisen startede allerede i deres tid, med deres berømte udebanekompleks).
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21922: 09 Dec 2008, 18:34 »

Nå, mine observationer (som jeg skrev om cirka 5-600 sider tilbage - ikke noget "hvad sagde jeg"...eller...), om at det faktisk var Meulensteens plan, der vendte Brøndbys krise, var ikke helt i skoven.

Gad vide om de kunne have skåret et til halvandet kriseår væk, hvis man havde ladet Meulensteen gøre som han ville...

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-18993068.html

Køhlerts udtalelser må vel også betyde, at han, som jeg, mener at det er Laudrup og Faxe, der startede det hele (det er jo egentlig et faktum, eftersom krisen startede allerede i deres tid, med deres berømte udebanekompleks).

Jeg er helt enig i at Meulensteen havde ret, dengang.
Alligevel tror jeg ikke Meulensteen havde været den rette til at udføre disse enorme ændringer, og derfor er jeg også glad for at det blev Køhlerts svendestykke. Jeg var ganske vidst utroligt tilfreds med ansættelsen af Meulensteen, men hvis man skal kigge tilbage i bagklogskabens lys, var han stadig ikke den rigtige til jobbet. Vi havde på det tidspunkt, og har ej heller ikke nu - brug for en ungdomstræner. På det tidspunkt skulle man have sigtet højere end Meulensteen. Det skulle have været en respektabel træner, der allerede havde meritterne i orden.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21923: 09 Dec 2008, 19:08 »

Jeg er helt enig i at Meulensteen havde ret, dengang.
Alligevel tror jeg ikke Meulensteen havde været den rette til at udføre disse enorme ændringer, og derfor er jeg også glad for at det blev Køhlerts svendestykke. Jeg var ganske vidst utroligt tilfreds med ansættelsen af Meulensteen, men hvis man skal kigge tilbage i bagklogskabens lys, var han stadig ikke den rigtige til jobbet. Vi havde på det tidspunkt, og har ej heller ikke nu - brug for en ungdomstræner. På det tidspunkt skulle man have sigtet højere end Meulensteen. Det skulle have været en respektabel træner, der allerede havde meritterne i orden.

Hvis Meulensteen ikke var den rigtige mand til opgaven (det er jeg nu ikke sikker på du har ret i), så var det vel en fejl at ansætte ham, og så kan aben placeres hos sportsdirektøren, altså Anders Bjerregaard, der ansatte ham... ham har man ellers haft travlt med at frikende for enhver anklage om fejldispositioner, alt imens man kastede skylden for alt dårligdommen der overgik Brøndby, over på Meulensteen (sådan har jeg i hvert fald oplevet det, som udenforstående, uden noget forhold til klubben).

Jeg synes nu også det er at devaluere Meulensteen noget, at kalde ham for en ungdomstræner, netop det, at det var ham, der var den første til at se, hvad der skulle gøres for at løse problemerne i Brøndby, siger jo noget om, at han i hvert fald har de faglige kompetencer der skulle til. Han var måske nok lidt af et ubeskrevet blad i trænersammenhæng, men noget kunne da tyde på, at det i hvert fald ikke er kvalifikationerne han manglede.

Idag kan man jo kun gætte på, hvad han kunne have ført det til, hvis han havde fået lov til at føre sine visioner ud i livet.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21924: 09 Dec 2008, 19:17 »

Jeg er helt enig i at Meulensteen havde ret, dengang.
Alligevel tror jeg ikke Meulensteen havde været den rette til at udføre disse enorme ændringer, og derfor er jeg også glad for at det blev Køhlerts svendestykke. Jeg var ganske vidst utroligt tilfreds med ansættelsen af Meulensteen, men hvis man skal kigge tilbage i bagklogskabens lys, var han stadig ikke den rigtige til jobbet. Vi havde på det tidspunkt, og har ej heller ikke nu - brug for en ungdomstræner. På det tidspunkt skulle man have sigtet højere end Meulensteen. Det skulle have været en respektabel træner, der allerede havde meritterne i orden.

Det er godt nok at undervurdere Meulensteen. Brøndby vil aldrig få et udlænding med et navn så prominent som Meulensteen. Han blev reserveholdstræner i verdens bedste klub, før han kom til Brøndby, og har desuden været teknisk træner i United længe. Han var også blandt topkandidaterne til at blive assistenttræner for Fergie, da Queiroz smuttede.
Logged

Mlarsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21925: 09 Dec 2008, 19:22 »

Hvis Meulensteen ikke var den rigtige mand til opgaven (det er jeg nu ikke sikker på du har ret i), så var det vel en fejl at ansætte ham, og så kan aben placeres hos sportsdirektøren, altså Anders Bjerregaard, der ansatte ham... ham har man ellers haft travlt med at frikende for enhver anklage om fejldispositioner, alt imens man kastede skylden for alt dårligdommen der overgik Brøndby, over på Meulensteen (sådan har jeg i hvert fald oplevet det, som udenforstående, uden noget forhold til klubben).

Jeg synes nu også det er at devaluere Meulensteen noget, at kalde ham for en ungdomstræner, netop det, at det var ham, der var den første til at se, hvad der skulle gøres for at løse problemerne i Brøndby, siger jo noget om, at han i hvert fald har de faglige kompetencer der skulle til. Han var måske nok lidt af et ubeskrevet blad i trænersammenhæng, men noget kunne da tyde på, at det i hvert fald ikke er kvalifikationerne han manglede.

Idag kan man jo kun gætte på, hvad han kunne have ført det til, hvis han havde fået lov til at føre sine visioner ud i livet.

Ja okay - det var muligvis en underdrivelse at kalde ham ungdomstræner, men der er stadig en stor forskel på at være Assistenttræner for et hold med verdensstjerner, der præsterer hver gang. Til at skulle motivere et hold i den danske SAS-liga. Et godt eksempel synes jeg at være Bruce Rioch og til dels Colin Todd. Dette må vel være eksempler på udenlandske trænere der ikke har fået den fornødne succes, på trods af gode trænermeritter. Jeg mener stadig ikke at Meulensteen (om han så tiltrådte nu) vil være den rigtige mand til jobbet.

Jeg er glad for at Kent Nielsen kommer til. Om vi vil det eller ej, har vi behov for trænere med forståelse for ideologien i klubben. Fællesskabet frem for alt. Det tror jeg aldrig en mand som Meulensteen ville forstå, eller arbejde med.
Logged

Echoes, Silence, Patience and Grace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21926: 10 Dec 2008, 09:12 »

Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21927: 10 Dec 2008, 09:24 »


Tillykke til GF - de får desværre en klassespiller  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 09:27 af Brodtgaard » Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21928: 10 Dec 2008, 09:25 »


Jeg er rigtig glad for at han bliver i SAS ligaen, for han er en god spiller. Probs til GF også, som virkelig gør det godt på transfermarkedet - Poulsen, Rafael, Howard.
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21929: 10 Dec 2008, 09:29 »

Hvor er det sørgeligt.. Og så til rivalen!! Skuffet trist... Held og lykke i agf, Howard. Er sikker på han slår igennem - agf har virkelig gjort et scoop Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 1460 1461 [1462] 1463 1464 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010