home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1217 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 47 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 1402 1403 [1404] 1405 1406 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 4222944 gange)
United-styrer
Gæst

Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #21045: 03 Nov 2008, 21:22 »

Hold kæft, hvor er jeg træt af at høre Brøndby-"fans" tale så nedladende om Køhlert.

Anyway, flot sejr, det må virkelig give et moralsk rygstød, og det har givet mig en tro på, at vi kan få medaljer i år. Offensivt glimrende, især i første halvleg, og så var Duncan forrygende.

ManUtd83
Manager

« Svar #21046: 03 Nov 2008, 21:26 »

Lækkert nok med sejr til Brøndby. Håber de vinder Sas-ligaen i år, og som holdet spiller er det da ikke umuligt.

Tror Duncan og Jallow kan blive rigtig giftige sammen, når de for alvor lærer hinanden at kende. Og så var Jallows mål til 5-3 da overhovedet ikke off-side (det efter indlæg fra Krohn-Dehli).

-Benja-
Gæst

« Svar #21047: 03 Nov 2008, 21:39 »

Rigtig god kamp i dag, et rigtig tophold kommer tilbage efter modstanderen får to hurtige mål.

Stemningen var super, synes den var bedre end den i mod FCM, og igen viser vi at vi simpelthen er Danmarks bedste fans. Holder dampen oppe selvom det  så meget sort ud. Fed detalje det med halstørklæderne i 'Super vestegnen, evigt og altid vil vi følge jer!'.

Selve kampen: En rigtig flot indsats, og de stråler jo af selvtillid. Hvis det havde været for et år siden, hvor de så hurtig kom bagud med to mål havde de tabt kampen. Men lækkert at se at vi ikke giver op. Hvad sker der lige med Duncan?! Han er da virkelig i topform, han er virkelig kommet i form. Jallow og Duncan er SAS Ligaens farligste angreb! Jallow spiller også udemærket, og som ManUtd83 siger så jeg heller ikke den offside, ihvertfald ikke hvor jeg sad.

Men synes vi glemmer at rose vores sublime midterforsvar: Max Von Schlebrügge, for nøj hvor betyder den mand meget for os. Han ligger konstant og rydder op nede i forsvaret, synes klart han var vores bedste sammen med Duncan.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #21048: 03 Nov 2008, 21:42 »

så var Jallows mål til 5-3 da overhovedet ikke off-side (det efter indlæg fra Krohn-Dehli).

nemlig ikke det fjerneste af en offside..

Ang. køhlert skal vi sgu huske det ham der har fået os tilbage fra krisen og til toppen af tabellen.. han skal sgu ha lidt rod den mand..

Dasmessi
Gæst

« Svar #21049: 03 Nov 2008, 21:42 »

Fortjent sejr til jer i dag. Flot kæmpet tilbage, og det beviser bare i hører til i toppen.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #21050: 03 Nov 2008, 21:55 »

Vigtig sejr! rigtig spændende kamp, dog lidt for spændende efter min smag.

Vi spiller godt igennem hele kampen, men det er simpelthen for dårligt vi kommer bagud 0-2 efter kun 18 min.
Jallow og Duncan er fandme blevet giftige de scorer jo i hver superliga kamp i øjeblikket!

Og dejligt med den delte førsteplads, nu skal vi bare lige slå Aab på søndag!

Yoggidk
Gæst

« Svar #21051: 03 Nov 2008, 21:56 »

Så ikke kampen, men hvem lavede assists Wink ? fra BIF.

Zone 43
Manager

« Svar #21052: 03 Nov 2008, 22:09 »

Hold kæft, hvor er jeg træt af at høre Brøndby-"fans" tale så nedladende om Køhlert.

Indeed..

Men hold da ferie for en kamp i dag. Det er sgu længe siden, jeg har set så vild/fed en kamp, som havde det hele! Nu vinder vi det lort! :-D

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #21053: 03 Nov 2008, 22:21 »

Fed kamp idag. Vi kommer en tur rundt i hele følelsesregisteret, og dejligt at vi til sidst får den fortjente sejr. Dejligt, at vi scorer fire mål - dog negativt at vi lukker tre ind.
Håber Duncan & Jallow kan fortsætte de positve tagter - det kan blive stort (farvel Madsen)!

Desuden en rigtig nice stemning - ovenikøbet på en mandag. Smiley

Brodtgaard
Manager

« Svar #21054: 03 Nov 2008, 22:22 »

Indeed..

Men hold da ferie for en kamp i dag. Det er sgu længe siden, jeg har set så vild/fed en kamp, som havde det hele! Nu vinder vi det lort! :-D

Ja, vi skal bare lige have styr på forsvaret...
Det var sgu sløjt i dag!

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #21055: 04 Nov 2008, 09:39 »

Det var en underlig kamp. Underholdningen kan man dog ikke klage over. Det hele virker stadig lidt skrøbeligt, men offensivt ser det nu lidt bedre ud end tidligere. Jallow har med sine mål opfyldt de forventniger man på forhånd havde, da handlen belv offentliggjort. Til at starte med så det ellers ud som om, vi havde fået en dårligere udgave af Katongo. Men han er tilsyneladende langt mere målfarlig. Fint. Og Dunken er også ved at komme op i gear. Kan han dog bare holde sig skadesfri, så han ikke igen bliver sat tilbage.

Nu er vi så (til stor overraskelse for mig) á point med topholdet. Der resterer 5 kampe og selvom vi både skal møde OB og AaB(der er ved at få lidt gang i sagerne), så ser det nu ud til, at Kent Nielsen kan overtage et hold, som ikke er alt for langt fra en topplacering. Det havde jeg ærlig talt ikke regnet med. Jeg regner stadig ikke med et mesterskab, men en top 3-placering ser forholdsvis sandsynlig ud.

Derudover er det også godt for Køhlerts eftermæle, at han slutter på en nogenlunde hæderlig måde. På den måde glemmer man lidt de første 18 måneder, hvor han gjorde et mildest talt dårligt indtryk. På grund af hans mangeårige tilstedeværelse i klubben, synes jeg at han fortjener at komme afsted på en ordentlig måde. Hvis vi ligger nogenlunde til i tabellen, når han drager afsted, så vil det være et værdigt farvel. Det under jeg ham.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #21056: 04 Nov 2008, 12:02 »

Jeg er ked af at sige det, men jeg synes i den grad at dommerne har været med BIF. Normalt synes jeg at det er plat at folk konstant giver dommeren skylden, men jeg har lagt mærke til at BIF har haft alt for mange kendelser til deres fordel det sidste stykke tid.

http://www.onside.dk/node/19856

Det skal lige siges at jeg er OB’er, så kan I jo bare bruge det som argument imod ovenstående ;-)

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #21057: 04 Nov 2008, 12:53 »

Jeg er ked af at sige det, men jeg synes i den grad at dommerne har været med BIF.

Jeg er også ked af, at du siger det, da det sagtens kan medføre en tåbelig debat, hvor folk kan sidde og pege fingre af hinanden og skrige: "Hvad med jer selv?" og finde alle mulige (og umulige) eksempler på dommertække og det modsatte. Ikke at det nødvendigvis er din hensigt, men disse påstande har en tendens til at få folk til at vræle op.

I min verden, så udligner disse tilfældigheder sig på den lange bane. Jeg tror sagtens, at onsideartiklen kunne laves på alle mulige andre klubber med samme resultat. Der er formodentlig også nogle situationer, som burde være gået Brøndbys vej, men ikke gjorde det (uden at jeg dog kan nævne nogle konkrete). Disse fremgår ikke af artiklen. Artiklen dykker også ned i, om Gislason skulle have haft gult kort i en given situation, og det er efter min opfattelse ligegydligheder. Disse situationer forekommer i hver eneste kamp. Der bliver også listet tvivlssituationer op, som lige så godt kan være rigtige, som de kan være forkerte. Jeg synes grundlaget for artiklen er lidt tyndt.

Det er muligt, at din påstand kan have en grad af sandhed i sig, men det skulle så bero på, at tilskuerne er i stand til at påvirke dommerens kendelser, og derfor vil de klubber, der har flest supportere på stadion blive tilgodeset. Men umiddelbart tror jeg ikke, at den forskel ville være markant. Jeg ser den ihvertfald ikke.

absalonsen
Gæst

« Svar #21058: 04 Nov 2008, 13:46 »

Jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal sige til det. Kommer dog til at tænke på vores 5-3 mål igår, hvor der ikke er offside (har jeg hørt, har ikke set det selv!), men det bliver annulleret. Derudover er der en situation igår, hvor burde have fået et straffe, men fik det ikke. Nu bør Onside vel skrive en artikel om, at dommerne dømmer til Horsens fordel? Endnu en: Helveg bliver "snydt" for et rødt kort, da han fuldstændigt hjerndødt saver en af vores over. Han fik ikke en gang gult (og han havde gult i forvejen).

I mine øjne er det en smule piveri og et tegn på, at Onside har for lidt at lave.

Alle hader os!

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #21059: 04 Nov 2008, 14:00 »

Det er da ganske fornuftigt at tage debatten om emnet. Der vil altid være folk som ikke kan være saglige når det vedrører en klub de elsker eller for den sags skyld hader, men så er der lige pludselig mange emner man må gemme langt væk.

Jeg er enig i at held / uheld med dommere udligner sig over tid, hvilket også altid har været mit argument når folk giver dommeren skylden for at deres hold ikke har fået flere point på kontoen. MEN over den sidste tid mener jeg simpelthen at kendelserne er gået til BIF’s side i en uacceptabel grad. Jeg snakker ikke om missede gule kort eller mindre fejlkendelser, men derimod annullerede mål og andre voldsomt fejlagtige kendelser.

Bare rolig… jeg kommer ikke at brokke mig hvis BIF vinder mesterskabet. I kommer ikke til at høre mig miskreditere BIF nogle resultater overhovedet, om de så får 5 straffespark foræret i hver eneste kamp. BIF har fortjent deres nuværende placering og kan ikke gøre for at de, ifølge mig og flere andre, har været heldige med en række dommerkendelser.

Det kunne være sjovt at høre fra en BIF-fan, som er enig i at de har været heldige med lidt for mange dommerkendelser på det seneste, hvis en sådan overhovedet findes?

Sider: 1 ... 1402 1403 [1404] 1405 1406 ... 2757 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010